Wywiad na temat uwodzenia w „Rozmowy w Toku” fragment

Fragment z wczorajszych „Rozmów w Toku” w TVN z moim udziałem.
Poza mną występowało jeszcze 3 chłopaków, ale tu przedstawiam Ci frag. tylko ze mną.

Niestety 3/4 mojego wywiadu nie weszło do emisji, ale i tak było wesoło 🙂

 

a już pojutrze ciąg dalszy „Co ona miała na myśli?”
pozdrawiam
adept

Udostępnij na:
Adept

Adept

Zaczałem naukę nowoczesnego uwodzenia w 2005 r. Od 2006 r. pomagam facetom stać się seksualnie atrakcyjnym dla kobiet. Uczę o czym mają rozmawiać i jak zdobywać takie kobiety, które się im podobają. Likwiduję problemy z brakiem pewności siebie z kobietami. Pomagam też odzyskiwać byłą partnerkę (żonę lub dziewczynę). Od 2008 roku pomagam kobietom w tym jak zdobyć i rozkochać w sobie mężczyznę oraz budować pewność siebie w relacjach.

Jeśli chcesz otrzymywać wiadomości o kolejnych artykułach, dołącz do mojego Fanpage na Facebooku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na mój kanał YouTube i zasusbskrybuj go.

72 komentarze
  1. MlodyChicago

    hehe ale sie usmialem.. zalatwiles kobiete (prowadzaca) 😀

    Ale ta cala reszta buraczka dostala ;D

    Co do tego „robimy krzywde/krzywdzimy” to nie jest wtajemniczona ;D (a z drugiej strony to mozna sie tez klucic ze niby dziewczyny to niekrzywdza..)
    Po pierwsze uprzedzamy, i tak jak wspomniales wczesniej niepozwalamy sie im wczuwac…

    Wedlug mnie okolo 3/4 osob ktorych to ogladnie w tvn niebedzie rozumiala tego co chciales powiedziec..

    P.S ale te laski to ci powiem byly zainteresowane toba konkretnie (te co siedzialy na krzeslach)

    15 listopada 2011 at 07:30 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Niektóre tak, niektóre nie… jak w życiu 😉

      „Załatwiłem” ? Nie patrzę w tych kategoriach. Ewa i tak była całkiem sympatyczna w porównaniu do prowadzących z innych wywiadów 3-4 lata temu.

      15 listopada 2011 at 07:41 - Odpowiedź
      • MlodyChicago

        Nieogladam telewizji polskiej.. ale za sympatyczna to niebyla..

        Podobalo mi sie jak odbijales jej „ataki” zauwazylem ze potrafiles ja nawet rozbawic hehe.. (na krotkie momenty)

        15 listopada 2011 at 08:16 - Odpowiedź
  2. Grzegorzewski

    Nie wiem jak to wyglądało w trakcie nagrywania ale w TV (ten fragment) wygląda to tak jak by te dziewczyny na sali się naśmiewały z tego co mówisz. Pewnie dlatego aby udawać, że nie masz racji, ona nie jest taka łatwa itp 😛

    Poza tym wg mnie ten program jest bardziej prześmiewczy niż poważny. Dlatego ciekawi mnie skąd inicjatywa aby w nim wystąpić? 🙂 Chęć reklamy czy próba „odczarowania” uwodzenia w Polsce (czy coś innego)?

    15 listopada 2011 at 07:46 - Odpowiedź
  3. Scarface

    zaprezentowałeś się świetnie i z humorem. Bez krępacji i bez przechwalania czyli super!
    ciekawi mnie bardziej jak wyglądała cała wypowiedź pani psycholog oraz Twoja obrana, bo sądzę, że próbowała Ci nagadać i dopiec…
    kto jeszcze z polskich PUA był jako gość?
    i jak reagowały kobiety z publiczności podczas wyciętych scen?

    3maj tak dalej Adept!

    15 listopada 2011 at 07:59 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Program był nagrywany ok. miesiąc temu. Pani psycholog się czepiała, nic nowego. Było jeszcze 3 chłopaczków, ale nie znam ich osobiście. Ten który po mnie wystąpił był całkiem sympatyczny, widać że zaczyna i nie do końca jeszcze mu to idzie, ale ma potencjał. Nie czuć było od niego takiej dziwacznej wibracji jak od moich 2 poprzedników.

      Nie pamiętam też żeby kobiety z publiczności się czepiały (tak jak widziałem na antenie u moich poprzedników) , powiedziałbym że były raczej zainteresowane tematyką. Wg mnie było wesoło.

      15 listopada 2011 at 08:07 - Odpowiedź
  4. Alex

    Szczerze to inaczej sobie was wyobrażałem a przynajmniej Ciebie Adept ze człowieka bardziej ogarniętego. Jeśli to jeden z twoim kursantów, który oprócz Ciebie występował to marnie wyszedł. Jeden z nich miał bardzo płytkie przekonania, kiedyś kobiety go zraniły teraz on uważa je za głupie i się nimi bawi. Prostego słowa po angielsku nie umiał nawet powiedzieć.
    Raczej inteligencją nie grzeszyli brak u nich elokwencji .

    15 listopada 2011 at 08:02 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Tak, pewnie myślałeś, że jestem supermenem 😉
      Żaden z nich nie był moim kursantem.

      15 listopada 2011 at 08:09 - Odpowiedź
  5. Z tych 3 osób przed Tobą trochę się uśmiałem. W szczególności z niektórych argumentów jakie podali. Ogólnie wypadłeś całkiem fajnie.
    Ciekawe, że ludzie popadają w różne skrajności jeśli chodzi o uwodzenie.
    Np. że uwodzenie jest złe i facet jest złem wcielonym, bo w magiczny sposób sprawia, że niewinne kobiety, które przecież nie lubią seksu idą z nim do łóżka myśląc, że to książę z bajki licząc na „happy ending”. Z tego myślenia wynikałoby, że kobiety to tępe stworzenia, bezwolne, którymi łatwo manipulować… zabawne.

    Uśmiałem się też z tych 5% mężczyzn, którzy źle wykorzystają wiedzę zdobytą od Ciebie i, że jakoby masz być za nich odpowiedzialny. Zapewne nauczyciele, czy rodzice powinni czuć się odpowiedzialni, bo nauczyli dziecko czytać, a to przeczytało coś, co zmieniło jego spojrzenie na świat… czyli kuźwa co? Masz za nimi biegać i kontrolować to jak się zachowują i co robią? Uderzać po łapkach, gdy ktoś jest nieetyczny, niegrzeczny, niemiły?

    15 listopada 2011 at 08:20 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Zwróć uwagę, że Pani Psycholog od razu z góry założyła, że Ci KTÓRZY NIE CHCĄ MIEĆ STAŁEJ DZIEWCZYNY od razu są tymi, którzy krzywdzą i będą się smażyć w piekle. Ponieważ są złem wcielonym, manipulują, okłamują i wyrządzają wielkie krzywdy substancji narodowej 🙂

      15 listopada 2011 at 08:25 - Odpowiedź
      • Tak, jest to co najmniej zabawne, że od razu jako ten „zły” jesteś uważany za kogoś kto wykorzystuje, manipuluje, brutalnie zalicza i sieje niezgodę i zepsucie. W dodatku te 5% mężczyzn, które ucząc się od Ciebie robi to by przespać się z różnymi dziewczynami od razu jest uznane za Twoje dzieło i masz za nich być odpowiedzialny. To trochę też tak jakby rodzice mając dorosłe dzieci mieli za nie odpowiadać… „dzieciak” mający 30lat kogoś zabił no to rodzice za kratki, bo nie przypilnowali 😉

        15 listopada 2011 at 12:46 - Odpowiedź
  6. Piotr

    Tutaj jest caly program jak ktos chce:

    http://tvnplayer.pl/programy-online/rozmowy-w-toku-odcinki,63/odcinek-1969,robie-doktorat-z-uwodzenia,S00E1969,4729.html

    Poza tym strasznie to krotkie Marcin 😛

    15 listopada 2011 at 08:22 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Nagranie trwało 30 minut, pokazano 6-7.

      15 listopada 2011 at 08:27 - Odpowiedź
      • Pizdoliz

        Norma. Telewizja.

        15 listopada 2011 at 17:23 - Odpowiedź
  7. Bartek

    Dowaliłeś z tym odznaczeniem 😉 oczywiście pozytywnie, jakbym swojego brata słyszał i widział no nic muszę się jeszcze od was uczyć 😉

    15 listopada 2011 at 08:22 - Odpowiedź
  8. Bartek

    A ciekawe ile panienek z widowni przeleciałeś 😉

    15 listopada 2011 at 08:25 - Odpowiedź
  9. spawny

    Całkiem fajnie wypadłeś 😉

    15 listopada 2011 at 08:51 - Odpowiedź
  10. Pavel

    To oczywiste, że kobiety nie będą chciały się przyznać do tego wszystkiego o czym tam wspomniałeś, z prowadzącą na czele…
    Założę się natomiast, że spokojnie byś ją wyrwał gdyby nie wiedziała jeszcze kim jesteś i o co chodzi. ;))
    I jestem pewien, że jej fantazje erotyczne są jeszcze gorsze ;p

    15 listopada 2011 at 09:45 - Odpowiedź
  11. Elko

    Marcin, widać że umiesz kierować energią.
    Liczy się flow. A ogół jest taki, że wypadłeś bardzo dobrze. Na mnie zrobiłeś wrażenie, że tam wyszedłeś. To się liczy. Nie boisz się strachu… Dzięki za to.

    P.S: A więc to jest te twoje „nie bronienie się” przed atakami… Nikt nie jest bez winy, tak? Hmm… Będę to musiał przymierzyć i sprawdzić jak mi leży:)

    P.S 2: Stawiam cię obok Undera i MG, chociaż nie miałem przyjemności z tobą pogadać. Dzięki raz jeszcze.

    15 listopada 2011 at 10:37 - Odpowiedź
  12. m

    Mam wrażenie, że prowadzącą Ewę zainteresował temat tego meczu, o którym wspominasz… 😉

    15 listopada 2011 at 10:44 - Odpowiedź
  13. Hej, Gratulacje 🙂
    „Zwróć uwagę, że Pani Psycholog od razu z góry założyła, że Ci KTÓRZY NIE CHCĄ MIEĆ STAŁEJ DZIEWCZYNY od razu są tymi, którzy krzywdzą i będą się smażyć w piekle. ”

    Dosc typowe, psycholożka faktycznie zaklada ze sa krzywdzone. Ciekawe na czym polega wg niej ta krzywda? Pewnie na tym, ze wg takiego stereotypu, na tym, ze facet nie spedzi z nia reszty zycia. Pani psycholozka , zaklada, ze kobiety chcą wymienić dostep do seksu ze soba na „chodzenie”, „zwiazek” lub „małżeństwo”. Taki rodzaj transakcji 🙂 Albo uwaza kobiety za przebiegle manipulantki albo zaklada że kobiety nie lubia seksu, dla samego seksu i zawsze jak ida do łóżka z facetem to liczą, że to początek „związku”.

    Ktoś tu nie zauważył, że sporo się zmieniło w myśleniu i działaniu kobiet od czasu gdy została napisana książka, ż której się psycholożka uczyła 🙂

    15 listopada 2011 at 10:58 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Dokładnie. W jej mniemaniu seks ma być wielką nagrodą za STARANIA się faceta, a kobieta nie czuje z niego żadnej satysfakcji. No i WŁASCIWY jest tylko jeden rodzaj relacji damsko-męskiej, oczywiście ten który jej się podoba.

      15 listopada 2011 at 11:03 - Odpowiedź
    • Andy

      Popatrzcie w ogóle na nią… Od początku się zastanawiałem co to za jedna ‚maszkara’ tam siedzi…Wydało się 🙂
      P.S. Było na widowni parę interesujących koleżanek 🙂

      22 listopada 2011 at 21:13 - Odpowiedź
  14. Marek

    Ten materiał jest dobry dlatego, że porusza temat TABU przynajmniej w mniemaniu dużej części społeczeństwa. Fantazje seksualne… przecież o tym się nie mówi. Tylko czy gdy o czymś się nie mówi, to tego nie ma ?
    Profesjonalnie omówiłeś temat tylko szkoda, że ta znaczna część materiału nie przeszła cenzora i stała się tematem TABU 😉

    15 listopada 2011 at 11:21 - Odpowiedź
  15. Piotrek A

    nic tylko pogratulowac, w tym fragmencie widac ze dziewczyny z widowni byly Toba zaciekawione 😀 nawet sama pani prowadzaca 😛
    co do pani psycholog chyba jej maz nie dogadza bo glupoty wygadaywala, takie moje zdanie 🙂

    15 listopada 2011 at 11:27 - Odpowiedź
  16. El Moro

    Wszystko fajnie, a teraz pytanie z innej beczki: Jeżeli laski są hmm, takie łatwe (?), bo przecież wystarczają określone schematy, rutyny i „potężna pewność siebie”, to czy jest taka, na którą to wszystko NIGDY nie zadziała i ZAWSZE będzie wierna w związku? Takie pytanie mi się nasunęło po lekturze Twoich artów i kilku materiałach video. Jeżeli wybrałem złe miejsce, to trudno. Pozdrawiam 🙂

    15 listopada 2011 at 12:10 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Nikt nie mówi, że laski są łatwe. I nie o „łatwość” tu chodzi.
      Jeśli poszukasz dokładnie na moim blogu i w FAQ, to znajdziesz moje wypowiedzi na temat wierności w związku.

      15 listopada 2011 at 12:14 - Odpowiedź
  17. El Moro

    Hmm, jeżeli utrzymujesz, że miałeś ponad 170, wykonując odpowiednie „kroki uwodzenia”, to jakie są? Twierdze nie do zdobycia? 🙂 Nie chodzi mi o skrajności, tylko o ocenienie tematu z każdej strony. Ze strony tych zdemonizowanych 😉 5%, ze strony 95%, ale też i ze strony kobiet. A teraz zabieram się do dalszej lektury dowiedzieć się „o co tu chodzi”.

    15 listopada 2011 at 12:23 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Ale jak brzmi Twoje pytanie ?

      15 listopada 2011 at 12:29 - Odpowiedź
  18. El Moro

    Już teraz nie było pytania. Najwyżej retoryczne.

    15 listopada 2011 at 12:32 - Odpowiedź
  19. Grassie

    Jak dla mnie, to te laski z widowni ewidentnie sie z Ciebie zbijały. Chce podkreslic, ze nie kazda dziewczyne da sie uwiesc, na szczescie. Wg mnie te, ktore daja sie Tobie uwiesc, to zwykłe łatwe laski i ciesze sie, ze taka nie jestem. Czy Ty nie chciałbyś mieć stałego zwiazku? Bo szczerze watpie, ze uda Ci si ekiedys taki znalezc.

    15 listopada 2011 at 12:35 - Odpowiedź
    • El Moro

      Da się każdą, ale nie każdą w ten sam sposób.

      15 listopada 2011 at 15:20 - Odpowiedź
  20. v3rb

    ale ci tam dali adept ‚kolegow po fachu’, po prostu rece opadaja, specjalnie wybrali jakichs ułomkow

    15 listopada 2011 at 12:44 - Odpowiedź
  21. Rob

    Na poczaku wydawałeś się spięty, a potem luz i te pośmiewywanie się laseczek, spojrzenia, obracanie się na koleżanke, były podekscytowane i miały mętlik w głowie, no, a prowadząca próbowała narzucic ramę i standardowe iluzje.
    Za to psycholożka mnie rozwaliła, Ty zły bo uczysz podrywania, ale że Ciebie 7 lasek olało to one dobre, lepiej schować się w domu i użalać nad sobą. Brzydka była więc nie wie jak to jest być uwodzona, każdy obojętnie czy kobitk czy koles lubi być podrywany 🙂

    15 listopada 2011 at 13:26 - Odpowiedź
  22. kriss

    Nozem mozna pokroic chleb , mozna tez zabic. Jakakolwiek wiedze mozna wykorzystac w bardziej lub mniej godny sposob. Decyzja jest zawsze nasza.
    GO ON MARCIN !!! :)… bo dobrze Ci to wychodzi i ma sens. Tak jak Ty szanuje wszystkich ludzi a rozkodowania kobiet bede sie uczyl od Ciebie xxx

    15 listopada 2011 at 13:44 - Odpowiedź
  23. Radek

    Fajny wywiad ale strasznie pocięty poszatkowany przez realizatorów/montażystów a Adept mówi szybko jakby miał świadomość że go potną i mało co przekazu zostanie. Powinni zaprosić innych trenerów bo ci pozostali goście to raczej wyszli na jakiś frajerów. Oglądałem tylko fragment (zapowiedz).

    15 listopada 2011 at 14:13 - Odpowiedź
  24. Krys

    Adept…można jakoś prywatnie do Ciebie napisać, abyś mi pomógł w jednej sprawie. Bardzo mi zależy. A program wyszedł Ci bardzo pozytywnie.

    15 listopada 2011 at 14:42 - Odpowiedź
  25. piotrekc4

    Czy jako rozpoznawalny uwodziciel nie masz problemów z częścią kobiet? Niektóre może to kręcić, a inne odpychać. W jaki sposób sobie z tym radzisz?

    15 listopada 2011 at 14:54 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Pisałem już o tym na blogu oraz omawiałem w serii FAQ.

      15 listopada 2011 at 14:58 - Odpowiedź
  26. TantryDick

    Gratuluję! Świetnie broniłeś się siedząc przed tłumem kobiet. Prowadząca i Pani psycholog chciały Cie zniszczyć tak jak wiele razy to robią ze „złymi” gośćmi programu. Myślę, że dziwił ich fakt że nie miękniesz i z jajami odpowiadasz rzeczowo na pytania:)

    15 listopada 2011 at 14:58 - Odpowiedź
  27. Artur

    Wiadomo, że chyba żaden program nigdy do końca niezależny nie będzie i twórcy programu zawsze ” wyreżyserują” opinię , jaką widz ma otrzymać … Mimo wszystko pełen szacun 🙂 dla Adepta, który poradził sobie z podchwytliwą Ewą jak należy…
    Ps. Ciekawe , czy jakbyś ją spotkał przypadkiem w restauracji , czy też by była taka podchwytliwa :P… Pozdrawiam , Artur.

    15 listopada 2011 at 15:34 - Odpowiedź
  28. DB

    To zabawne, jak dziewczyny potrafią być prymitywne.. Podśmiechują się po każdym wypowiedzianym słowie, przez któregoś z Was. Chryste, one chyba nie zdają sobie sprawy, z tego, że pewnie nie jedna z nich została poderwana przez osobę, która korzystała z tego typu materiałów.

    Co do pierwszego Pana (bo oglądałem cały program) – białe skarpetki, do takich butów? Wg mnie i tak on nie jest dla mnie podrywaczem/uwodzicielem, uwodziciel musi coś w sobie jednak mieć, on tego nie ma.. Jego zasób słów oraz styl oceniłbym na 1/10. Irytuje mnie tylko, jak niemalże każde zdanie zakańcza na „nie?” – szukając jakiejś aprobaty..
    Tego Pana już zostawimy.

    Drugi Pan – neutralnie. Od pasa w dół jest strasznie ubrany..

    Najbardziej podobałeś mi się Ty, bardzo, ale to BARDZO. Wielki szacunek.

    Ostatni Pan – widać, że trochę się denerwował i stresował. Wg mnie bardzo słaba mowa ciała, zwłaszcza kiedy wstaje (jest strasznie zgarbiony, tak jak by zagubiony). Na co dzień wydaję mi się, że z niego jest całkiem sympatyczny gość.

    Nie weźcie mnie za gościa, który tylko potrafi narzekać. To jest moje subiektywne zdanie, nie negujcie mnie za to:-)

    Pozdrawiam!:)

    15 listopada 2011 at 15:43 - Odpowiedź
  29. fantazyjka

    wasz boss przemówił , 😀 świata po za nim nie widzicie 😛 uważam , że fajne jest to przede wszystkim ,że dzięki takim nauką przynajmniej macie o czym z nami Kobietami rozmawiać i umiecie się zachować ! a To jest miłe ,:) rozwijacie swoje relacje interpersonalne 🙂 ja to rozumiem ,a nie jak takie oszołomy z lasu 😀 a co do sexu jeżeli Kobieta naprawdę nie chciałaby sexu to za nic w świecie by tego nie zrobiła! żadne słowa czyny nie zmuszą wolnego , myślacego człowieka do tego czynu jeżeli naprawdę tego nie chce !i tu nie chodzi o przełamywanie jakiś barier tylko o chęci !Fizjologia kobiet różni się od mężczyzn ,już nasze pra pra x1000 babki starały się zapewnić swojemu potomstwu bezpieczeństwo i byt a pra pra x1000 dziadki mieli za zadanie zapłodnić jak najwiecej 🙂 to jest uwarunkowanie genetycznie , dlatego staram się was zrozumieć , jednak proszę o To abyście szanowali Nas Kobiety , byli wobec nas uczciwi , cierpliwi , i starali poskromić swoje dzikie żądze uwarunkowane genetycznie 😀 ponieważ nas bardzo łatwo zranić , jesteśmy bardzo delikatne i emocjonalne , czasami gadamy bzdury a myślimy inaczej i potem tego żałujemy ,proszę w imieniu przyszłych mam , żon , kochanek ,dziewczyn , Kobiet ,babć 😉 Szanujcie nas ,pzdr

    15 listopada 2011 at 16:28 - Odpowiedź
  30. Loki

    Mizerny program , może dlatego , że zabrakło paru gości którzy tak jak Ty wiedzą o co chodzi. Młody z końca daje radę niestety wtopił sprawę próbując coś udowadniać kiedy pole należy do kobiet …

    Marcin dałeś radę mimo tego, że miały przewagę liczebną 🙂

    15 listopada 2011 at 16:43 - Odpowiedź
  31. Andreww

    Dziewczyny, skoro miały mikrofony to pewnie też miały jakieś zadanie w tym programie do zrealizowania.

    Podobnie jak DB widziałem cały program i też mam swoje trzy grosze.

    Pierwszy pan – no nie wygląda na uwodziciela zdecydowanie. Nie mówimy już tutaj o białych skarpetkach i butach ze skaju, aczkolwiek był w stanie zepsuć reputację naszego Undergroundu. Mógł pokazać, że uwodziciele to buraki – jednak za słaba osobowość go wykluczyła.

    Drugi pan – ten kapelusz był zbędny… Teraz każdy w kapeluszu jest potencjalnym zagrożeniem. Jeden guzik rozpięty więcej i wyglądałby cacy. Za dużo smęcania o kursie Brada i za mała skuteczność. Nie umiał odbić piłeczki, pojechali go – podobnie jak kolega wyżej.

    Trzeci pan – tutaj na wesoło, z luzem – dużo teorii, pare ciekawych anegdot – trochę za ciasna koszula – brzuszek wystawał przez guziczki – zwróc na to uwagę 😀 Troche siłki nie zaszkodzi, ale ogólnie cały występ na plus. Jak mówisz o tych orgazmach blask w oczach Ewy był wymowny. Z tym orderem od premiera też mistrzostwo. Fajnie też zabrzmiało 172 kobiety. Chociaż Marcinku byłeś tam zdecydowanie seniorem. 2 razy starszy od kolesia który był po Tobie xD Jednak bardzo mi się podobało, szczególnie ta Twoja radość cały czas.

    Czwarty pan i ostatni – chyba najlepiej ubrany. Ten pattern jakiś dziwny, słyszałem ciekawsze – chyba, że to wina montażu. Jednak reakcja tej dziewczyny – ona wręcz płonęła, głos jej drżał, pewnie też by coś z tego było po nagraniu 😀 Plus dla niej, że odważyła się wyjść. Ciekawie było o ST. Dziwny był też ten jego spokój, spora wiedza a jednocześnie nie spójna rama – zgarbiony, przymulony jakby mu czegoś brakowało. Fajnie ich poprzestawiał w tym studiu. Jednak ogólnie też na plus.

    2:2 profesjonaliści do amatorów, chociaz jak na rozmowy to i tak poziom bardzo wysokich lotów. Czekam na występ w Dzien Dobry TVN

    Pzdr

    Andreww

    15 listopada 2011 at 17:39 - Odpowiedź
  32. San

    Brawo Adepcie!
    Pokazałeś nie tylko publice w studiu ale i wszystkim pseudo PUA że jesteś najbardziej wiarygodnym człowiekiem w tej dziedzinie w naszym kraju 🙂

    15 listopada 2011 at 17:43 - Odpowiedź
  33. hadry

    Pani psycholog brak chlopa.
    Super dziewczyna w 41 sek :))
    Swietnie wypadles …
    ps.czekam na audycje na zywo,kiedy mozna sie spodziewac?

    15 listopada 2011 at 18:47 - Odpowiedź
  34. arturos

    Po pierwsze chciałbym nawiązać do tego co napisał DB. W pełni się z nim zgadzam, miałem podobne odczucia co do osób, które wystąpiły w programie. I tak np. pan nr 1, wydał się ok, ale przypominał bardziej wieśniaka niż uwodziciela. Jednak mimo wszystko respekt za poświęcony czas i wysiłek. Postać nr 2, niepotrzebnie aż tak chciał być orginalny wyglądem w mojej opinii przez co przypominał pajaca a nie faceta. Pan z numerem 3 czyli Ty. Jak dla mnie wypadłeś najlepiej, nawet jeśli byłeś lekko zestresowany to przecież normalne, każdy by był w takiej sytuacji. Wyglądem i zachowaniem pokazałeś wszystko co najlepsze, nie mówiłeś o technikach tylko ukradkiem je zastosowałeś, czego efektem była moim zdaniem najbardziej przychylna i pozytywna reakcja prowadzącej i widowni ;> No i ostatni chłopak, też średnio wypadł, ale to chyba przez szkołę z której nauk korzystał. Widać było po części, kto jakim arsenałem dysponuje i najbardziej naturalny wydał mi się właśnie Adept i pan na początku mimo braku elokwencji. Ciekawe to wszystko tylko właśnie w niektórych przypadkach sztucznie to wygląda i nie wiem, czy każdego da radę nauczyć tego wszystkiego tak żeby nie wyglądało to sztucznie. Reasumując – szacunek dla wszystkich, którzy wystąpili i największy dla Ciebie Adept za to jakim człowiekiem się stałeś.

    15 listopada 2011 at 19:59 - Odpowiedź
  35. David

    Ta koncowka jest zabojcza! tylko potwierdza to ze twoje techniki sa niesamowicie skuteczne 😀 (ale ta prowadzaca jest wnerwiajaca i glupia, no nie moge…)

    15 listopada 2011 at 20:19 - Odpowiedź
  36. Karla

    Dla prowadącej duży minus za stronniczość.Pierwszy facet -porażka nic dziwnego, że potem mówią iż szkolenia z uwodzenia są bee.Bardziej ciekawi reszta którą pominięto.Kobieta też człowiek seks lubi,interesujący podryw tym bardziej.Adept czytam twojego bloga z chęcią słucham twoich porad-brawo nareszcie ktoś podpowie jak zaintrygować kobiety.Im więcej wyedukowanych mężczyzn w tej materii tym więcej zadowolonych kobiet.Pora na coś takiego dla kobiet-tu ubolewam bo jest bieda.

    15 listopada 2011 at 20:29 - Odpowiedź
  37. Kamil

    Ten program jest od dawna dość tendencyjny, a celem Pań (prowadzącej i psycholog) jest na ogół ośmieszanie zaproszonych gości. Szacunek, że podjąłeś takie wyzwanie. Jeśli w materiale 6-7 minutowym nie dałeś się sprowadzić do parteru, to znaczy że przetrwałeś dzielnie 30. Tylko pewnie tych pełnych 30 nigdy nikt nigdzie nie opublikuje.

    15 listopada 2011 at 20:45 - Odpowiedź
  38. Marcin

    Dziwna formuła programu. Zmontowana pod końcowe wnioski Ewy Drzyzgi – „kobiety uważajcie na siebie, nie dajcie się nabrać”. Powycinane tak by pasowało. Taka wisienka na torcie była pani psycholog, negatywnie nastawiona i moralizatorska. Z racji zawodu zachowała by trochę pozorów i obiektywizmu.
    Kreowanie wizji TVNowskiej: kobiety są bezbronne i niewinne, a faceci źli i podstępliwi.

    Poza tym Zła selekcja osób do programu. powinni być zaproszeni eksperci, a poza tobą Adept nie widać nikogo, kto ma mocne przekonania i potrafi to przekazać. Nie wiem co gościu w kapeluszu robi w takim programie:)

    gratuluje występu !

    ps. z Ewą umówiłeś się na kawę ?:)

    15 listopada 2011 at 20:51 - Odpowiedź
  39. Merik

    Adept obejrzałem twój wystep i powiem tak: JESTES MISTRZEM
    fajnie to rozegrałeś wszedłeś na tematy seksualne w studio przy tylu dziewczynach.Pani psycholożka chciała pokazać ze ma racje ale Ty swietnie ja przeramowałeś.Szkoda że tak krótko Cie pokazali.
    Ostatni gość zaczął jechać patternem metoda speed seduction naszym polskim NLS-em szkoda że tak krótko go pokazali ale tez mi sie podobał

    15 listopada 2011 at 21:59 - Odpowiedź
  40. Safarat

    hehe, no bardzo ładnie.Nawet Pani Psycholog nie wiedziała jak zaatakować…a miała taaaką ochotę 😉 Pozdrowienia dla Pani Psycholog!;) Szkoda tylko ,ze nie wykazałeś sie większa asertywnością pod koniec;)

    15 listopada 2011 at 22:01 - Odpowiedź
  41. BlessYa

    Płynnie i na luzie ale to było do przewidzenia:) za to po obejrzeniu trzech pozostałych gości potrzebowałem dobrej godziny aby pozbierać się do kupy… może to i lepiej że nie często robią talk show w tym temacie bo po kilku takich gościnnych występach panny będą spie***lać za każdym razem kiedy tylko dostrzegą na ulicy faceta w kapeluszu i nagle nad 1/3 społeczności zawiśnie widmo celibatu:\ z kolei gość od rosołu Boże uchowaj zanim zacznie kolejny kurs uwodzenia najpierw powinien nauczyć się języka polskiego – to mu dopiero poprawi skuteczność 😀 Jeszcze tylko pytanie do Adepta: te hostessy na żywo też były takie paskudne? Pozdrawiam V

    15 listopada 2011 at 23:25 - Odpowiedź
  42. DawidONLY

    Powiem tak, ja jestem czwartym gościem programu.

    Widzę, że nie wszystkim się podobało – jednak dodam swoje trzy grosze…

    Występowałem jako trzeci gość – nie wiem dlaczego zostawili mnie po montażu na koniec, skoro Adept jako ostatni występował. Ze wszystkich gości rozmawiałem najdłużej ( grubo ponad godzinę) jednak masa materiału została wycięta.

    Nawet ten pattern. Jest początek i koniec a reszty brak – nie wiem co to miało na celu.

    Zanim mnie zaproszono do studia mówiono mi co innego niż w studiu. Z tego co wiem program miał za zadanie nas ośmieszyć.

    Pani psycholog równiez i u mnie się udzielała, podobnie jak koleżanki z widowni, jednak w prosty i dosadny sposób wytłumaczyłem im, że się mylą – no i niestety tego nie pokazano.

    Mówiłem również, że absolutnie nigdy nie byłem na żadnym kursie. Studiuję filologię polską ze specjalnością reklamy i tam jest masa materiałow mówiących o manipulacji językiem – jednak nie – napisano, że mam to z jakichś śmiesznych kursów.

    Mówiłem też o tym, że ostatni raz NLSem bawiłem się jakieś 3 lata temu i że teraz głównie stawiam na naturalność relacji.

    Cóż to tylko rozmowy w toku, może kiedyś w jakimś programie na poziomie będzie okazja co nieco sprostować.

    Pozdrawiam

    16 listopada 2011 at 13:06 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Witaj Dawid,
      Wg planu ja miałem być nagrywany przed Tobą, ale PKP się godzinę spóźniło do Krakowa, wiec spadłem na sam koniec 🙂
      I po 30 minutach nagrania niespodziewanie program skończono, aby nagrywać już kolejny odcinek RwT..
      Więc jak sam widzisz – kolejność nagrywania nie miała znaczenia na ostateczną kolejność w programie.

      pozdrawiam
      marcin

      16 listopada 2011 at 13:17 - Odpowiedź
      • Obejrzałem fragment z Toba Adept i uwazam, ze wypadłes bardzo dobrze, podobało mi sie 🙂 A tak swoja droga, czy wystapienie w tym programie nie bylo dla Ciebie trudną decyzją? Bo z jednej strony pokazywanie sie w takim programie szkodzi wizerunkowi i zgodzajac sie na udział w telewizji trzeba byc swiadomym ze to wielki syf i wielka manipulacja. A z drugiej strony bedzie o Tobie głosniej 🙂 Hmm zreszta oceną wystepu i wskaznikiem tego bedzie sprzedaz produktów 😛

        17 listopada 2011 at 14:26 - Odpowiedź
  43. ....

    pytanie do Adepta . Czy To nie jest czasem tak , że nie udało się Tobie z 7 dziewczynami i teraz się odgrywasz przez to trochę na Kobietach , sypiąjac z nimi ? Czy nie chcesz przez To udowodnić swojej wartości i odegrać się , za krzywdę , którą Ci wyrządziły , ponieważ liczba kobiet z którymi spałeś jest olbrzymia , stąd to spostrzeżenie .

    16 listopada 2011 at 15:23 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      „odgrywasz przez to trochę na Kobietach , sypiając z nimi ”
      Nawet nie wiesz sama jak mnie rozbawiłaś 🙂

      16 listopada 2011 at 15:45 - Odpowiedź
  44. ....

    to nie miało na celu rozbawienie Ciebie , tylko to było poważne pytanie , na które oczekiwałam poważnej odpowiedzi ,:P

    16 listopada 2011 at 17:06 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      OK, więc poważna odpowiedź brzmi : Nie, nie potrzebuje się odgrywać na kobietach. Nie czuję takie potrzeby, to o co zapytałaś jest tak dalekie ode mnie, że aż absurdalne. Tej dziewczynie. która mnie sprowokowała do mojej zmiany na dzień dzisiejszy jestem bardzo wdzięczny. Powinienem jej postawić pomnik 🙂
      Serio.

      16 listopada 2011 at 17:10 - Odpowiedź
  45. Pitero

    Co do pierwszego pana, on chyba w ogóle kursu nie ukończył. Już nie mówiąc o ubiorze, ale musiał być strasznie zdenerwowany i nawet tego nie ukrywał. Krzyżowanie rak, pocieranie dłoni (pociły mu się?) do tego stopy cały czas uderzały o podłogę. Mógł chociaż postarać się to ukryć.
    Coś mi się wydaje, że był podstawiony, aby w negatywnym świetle przedstawić środowisko uwodzicieli.

    Brawa dla Adepta. Pozamiatałeś 🙂

    16 listopada 2011 at 17:22 - Odpowiedź
  46. ....

    hm , pomyślałam tak ponieważ wypowiedz pierwszego gościa w rozmowach w toku dała mi tu do myślenia , wiec osądziłam Ciebie również w ten sam sposób , ale twoja wypowiedz mnie usatysfakcjonowała 😛 ale masz już tyle lat heh nie myślisz żeby założyć rodzine ? w takim razie po co to robisz? sorka za tyle pytań ,:P

    16 listopada 2011 at 17:25 - Odpowiedź
  47. Braver

    Obejrzałem cały program… Dziękuję nie musicie gratulować;) Moja opinia, bardzo dobrze Adept że tam wystąpiłeś a jeszcze lepiej że nie dałeś się zmanipulować i zdominować Ewie i spółce;), co nie udało się biednemu Dawidowi. Chłopakowi który posiadał wiedzę teoretyczną w moim odczuciu nie do końca popartą praktyką lub własnym najważniejszym zrozumieniem o co w tym wszystkim chodzi. Przedstawiłeś wyraźnie i konkretnie o co chodzi w tematyce, a po drugie zdobyłeś grupę. Najlepsze jest to że wystarczyło powiedzieć na widowni ” Chcę dać kobiecie coś ciekawego, zafascynować, wyciągnąć z szarości dnia codziennego” to reakcja od razu : O Boże!! O Jezu!! Jakie ja mam szczęście że Ciebie poznałam!:) Na szczęście rzeczywistość jest inna, w której na szczęście jest ” O jeny, ja nie wiem jak to się stało to chyba ta chemia która była między nami od samego początku;) Pozdrawiam wszystkich którzy rozumieją temat uwodzenia, którzy potrafią dać kobiecie coś ciekawego od siebie i na których głos lub telefon reagują motylkami w brzuchu;) Kto wie to zrozumie.

    17 listopada 2011 at 19:01 - Odpowiedź
  48. Widz

    No przed chwila obejrzalem , co do pierwszego goscia to szkoda slow, bardziej z niego wjeski podrywacz, brak kontaktu wzrokowego a pewnosc siebie przerodzila sie w chamstwo do tego slownictwo …szkoda slow , raczej byl on wziety tzw. z przypadku .
    Druga osoba wchodzac do studia okropnie wyprostowana , spieta .

    Widac ,ze Drzyzga chciala zrobic z was w pewnym stopniu posmiewisko. Dobrz ,ze pruszyles temat ksiazki NANCY FRIDAY , trzeba bylo jeszcze opowiedziec w jakiej ilosci rozeszla sie na swiecie i jakie byly jej recenzje i najlepiej kazdej kobiecie w studiu a przedewszystkim pani prowadzacej dac po egzemdlarzu 🙂 .
    Pani psycholog i jej pytanie , moze bardziej twierdzenie ze to zleeee , nie widzi pozytywnych aspektow ale coz musi byc show.

    Czy po programie rozmawiales z jakimis kobietami z publicznosci jakie byly ich odczucia ?? i jeszcze jedno ,jakie pytania zadawala pani prowadzaca w materiale ktorego nie pokazali?

    20 listopada 2011 at 21:19 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Niestety, por programie zabrano mnie do dopelnienia formalnosci 🙁

      Pytań innych juz nie dokladnie nie pamietam, to bylo prawie 2 miesiące temu.

      20 listopada 2011 at 21:49 - Odpowiedź
  49. Andy

    Hejo!
    Całkiem fajnie Adept 🙂 Podobało mi się, na koniec trochę lipa z tymi 5% 🙂 No ale… tak jak ktoś wcześniej napisał. ‚Nie bierzesz odpowiedzialności za to, że nauczyłeś kogoś czytać’ Pozdro!

    22 listopada 2011 at 21:07 - Odpowiedź
  50. Tomasz

    Bardzo ciekawy program. Wypadłeś bardzo fajnie Marcinie. Bardzo naturalnie , luźno i szczerze. Widać było w Twojej postawie zdrową pewność siebie. Czy uwodzić czy nie i czy nauczać o tym czy nie to sprawa do dyskusji. Wszystko zależy od intencji.

    29 listopada 2011 at 15:57 - Odpowiedź
  51. ZwyczajnyKoleś

    bardzo mi się podobało to co powiedziałeś, ale tej psycholog to ja nie trawie wielki szacun dla ciebie 🙂

    25 marca 2012 at 22:23 - Odpowiedź
  52. waldek

    Bravo Adept , uratowales honor mezczyzn …
    na koncu mogles jej powiedziec pewnie by wycieli ,ze Ci faceci ich nie krzywdza bo te kobiety sa dorosle i wiedza co sie im za krzywda moze stac
    one tego chca i to ukrywaja…
    Ambaras by dwoje! chcialo naraz

    18 listopada 2012 at 15:49 - Odpowiedź
  53. Maciej

    Chciałbym tylko krótko podnieść kilka istotnych kwestii nieporuszonych w komentarzach:
    1. Można założyć przez fakt, że to mężczyzna przychodzi na szkolenie jak rozmawiać z kobietami, a nie przychodzi kobieta uczyć się jak podrywać mężczyzn, pokazuje, że to mężczyzna ma niedostatek wiedzy, a nie kobieta. Pokazuje to mężczyznę, jako tego, który chce zdobyć wiedzę, a kobieta, tak zakładamy, już ją ma.
    2. Cała sytuacja i kontekst kulturowy podchodzenia przez mężczyznę do kobiety pokazuje, że to mężczyzna ma na sobie odpowiedzialność poznania tej relacji, umysłu kobiety i stworzenia dobrej atmosfery. Kobieta w takiej sytuacji może mu się podporządkować (lub nie), ale jest przedtem decyzyjna, nie świadczy to zatem o zakładaniu przez mężczyzn o bezwolności kobiety. Podchodzący mężczyzna ma świadomość podchodzenia do wolnej osoby, a nie już z góry podporządkowanego niewolnika.
    3. Uczono mnie na zajęciach z socjologii o kryzysie męskości w czasie transformacji. Przed 1989 r. to państwo zapewniało pracę, nie było wolnego rynku i konkurencji. Po transformacji nastąpiły warunki wolnorynkowego kapitalizmu i konkurencji w zdobywaniu pieniędzy. Kobieta już nie wybierała tylko emocjami, bo każdy mężczyzna w dochodach był sobie (mniej więcej) równy do 1989 r., ale szukała osoby zapewniającej obok emocji, także przetrwanie, czyli zasoby (pieniądze). Wielu mężczyzn nie poradziło sobie w nowych warunkach. Jedni pozostali kawalerami, drudzy znaleźli partnerki po słabej selekcji (nierzadko na zasadzie „z braku laku dobry kit”) i spłodzili potomków, którym nie przekazali wiedzy o stosunkach damsko-męskich w warunkach konkurencji, bo sami tego nie znali. Myślę, że działania Pana Marcina może nie zasługują na odznaczenie państwowe (bo to nie działanie charytatywne, tylko komercyjne), ale na szersze uznanie z powodu usuwania kryzysu męskości.

    28 stycznia 2018 at 18:10 - Odpowiedź

Wyślij komentarz

Your email address will not be published.

8

Lat blogowania

25

Napisanych poradników o relacjach i pewności siebie

+100

Nagranych filmów z tematyki relacji damsko-męskich

+500

Napisanych tekstów na blogu

+100.000

Odwiedzin bloga na miesiąc

"Uwodziciele" 2009, reż. K. Szołajski

WYWIADY W MEDIACH Z "ADEPTEM"

Pobierz Gotową Formułe Uwodzenia Słowami

  • Gotowe Teksty na Seks z Kobietą
  • Triki Seksualnego Dotyku i Kontaktu Wzrokowego
  • Seksualne Wzorce Tekstów na Niedostępną Kobietę
Close this popup

Twój Email Jest Bezpieczny. Nigdy go nikomu nie przekażę

Więcej w jak poderwać dziewczynę, jak podrywać dziewczyny, podryw, podrywanie
Mini słownik damsko-męski cz.1

Witaj :-) Gdybym za każde pytanie od facetów i kobiet z cyklu „co on/ona ma na myśli?”  mógł wyhodować sobie...

Zamknij