Jak Adept uwodził kobietę nie będąc w jej typie czyli porad cz.12

Wiele kobiet twierdzi, że jak się jej mężczyzna nie spodoba na pierwszy rzut oka to on nic nie wskóra i nie ma szans – „baju baju będziesz w raju” jak mówił mój dziadek.Znany jestem m.in. z tego, że wielokrotnie wychodziłem ze strefy „przyjacielskiej” i stawiałem na swoim w relacji z kobietą. Nie zawsze i nie wszędzie, ale każdy taki przypadek dawał mi wiele satysfakcjiDzisiaj omówię mój interesujący przypadek z przed ponad 3 lat – kobiety poznanej w internecie . 
MAJKA, 28 lat z Sympatii –  jak się okazało, gdy do niej pisałem była w kilku miesiecznym mało satysfakcjonującym związku, taki przypadek  –  jesteśmy tydzień ze sobą, dwa tygodnie osobno i na przemian)

Na początku w pierwszym mailu nawiazałem do jej opisu – bez odzewu.
Drugi mail:

Ja: Witaj Majko,
Wiele slusznosci jest w twoim opisie, ciekawi mnie jaka kobieta naprawdę jestes ? Moja intuicja mi podpowiada cos intrygującego o Twoich emocjach i osobowosci czego być mozę nawet sama o sobie n iewiesz… hmmm, lecz sam opis i fotka to nie wszystko…
Marcin

 

(cisza)
trzecia wiadomość, a jak legendy mówią „do 3 razy sztuka”

 

Ja: Dziewczyna ze srodkami czystosci pod reka – moj IDEAL
nie ma jak dobra fotka z Domestosem w tle
jestes dla mnie stworzono Majko …
zostan moja dziewczyną – przynajmniej na najblizszy miesiac…

 

no i jest wreszcie jej odzew

 

Ona: Dlaczego na miesiąc?
Ja: tak na próbę, bo nie wiem czy jestes interesujaca kobieta … z fotki wygladasz sympatycznie i w moim typie, ale wiesz jak to jest – przyciagnac wygladem,ale zatrzymac charakterem…
Ona: Tak, tak masz rację, ale Ty nie jesteś w moim typie, dlatego muszę odmówić, pozdrawiam

 

ZONK 🙂 🙂 🙂

(myslalem w pierszej chwili,  ze to koniec – ale oram dalej… robie przeramowanie)

 

ja: no coz trudno, jestem minimalnie zawiedziony 🙂
a czy zdarzylo ci sie kiedys spotkac z kims kto na poczatku nie byl w twoim typie, a jednak to co mowil, wibracja i cos co bylo glebiej w charakterze sprawilo, ze poczulas sie… innaczej ?
ona: Tak, oczywiście że tak miałam, przemyślę sprawę i może pójdziemy gdzieś na kawkę.

 

(o dziwo zadziałało, przeramowania NLP działają głównie wtedy kiedy jedyną obiekcją kobiety jest logika, więc oco tu chodziło, zastanawiałem się…)

 

Ja: No wlasnie, bo u mezczyzn jest inaczej niz u kobiet, są mezczyzni co potrafia dzialac magnetycznie na kobiety i nie jest to wogole zwiazane z ich atrakcyjnoscia fizyczna…
Mezczyzna budzi w kobiecie zainteresowanie sila wewnetrzna , tym jak na nia patrzy… jak rozmawia… jak budzi w niej emocje, jak dotyka… ze przechodzi przez nia dreszcz… ze potrafi slowami przeniknac ja i dotrzec do jej prawdziwej glebi… obudzic emocje i marzenia… po prostu maja magnetyzm w sobie i… czesto nie sa to modele z okladek
ona: pewne ze mozemy isc na kawe , to do niczego nie zobowiazuje … i po prostu porozmawiac …
ja:  nie szukam dziewczyny ani kochanki… albo innaczej – niczego nie oczekuje, za to jestem gotowy przeżywac wszystko…

 

Marcin
potwierdzam je rzeczywistość i idę dalej. Na tym etapie pokazywanie nadmiernego nią zainteresowania (tym bardziej seksualnego)  byłoby strzelaniem sobie w nogę i prawdopodobnie zakończyło by znajomość.
Ona nie odpisuje przez 3 dni

 

Ja: hej Majko… i zniknelas na 3 dni
a wiesz co sie wydarzylo ????
haczyk konwersacyjny
Ona: co takiego się wydarzyło???
Ja: wyladowalo UFO na pl. Konstytucji i mozna bylo do niego zajrzec do srodka… pomyslalem ze moglbym cie tam zabrac, ale wystawa trwala tylko 2 dni 🙁  a co u CIebie ?
Ona: U mnie wszystko ok, praca, praca i jeszcze raz praca, no i mój synek oczywiście

 

antyuwodzicielskie nudy trzeba coś z tym zrobić, pora na zmiane emocji

Pobierz Formułę Seksualnej Atrakcyjności z Gotowymi Tekstami

  • Gotowe Teksty do Podniecenia Kobiety
  • Triki Seksualnego Kontaktu Wzrokowego
  • Sposób na Przekonanie Dziewczyny do Seksu
Close this popup

Twój Email Jest Bezpieczny. Nigdy go nikomu nie przekażę

Ja: ty pracocholiczko!!! musze cie wziasc na terapie i wybic z glowy!!  rodzina jest najwazniejsza wiesz ile osob stracilo swoje rodziny przez prace w ciagu ostatniego roku w Polsce?    84327 !!!!
niech no tylko cie na kawe wyciagne wygonie z ciebie diabła finansowego !!!
Majko masz gg lub NK ? moje dane to XXXXXX
Ona: Wejdz na NK– zaprosiłam Cie, mimo że Cię nie znam…

 

Potem wymiana kilku wiadomosci na NK, numer telefonu, spotkanie 2 x na 15 minut przejazdem kolo jej pracy gdy jechalem po miescie, na spotkaniu na którym glownie jak natchniony szalalem z rutynami, potem spotkanie dłuższe w kafejce, gdzie mi wspominała  o swoim bylym w którym jest jakoby zakochana, a ja robiłem swoje dopóki nie zaczęła mówić że „ja jestem inny… i że ze mną to ona tak może…”

 

Tak więc ta i inne sytuacje pokazują jak „niespalić” się wstępnie u obcej kobiety, która na starcie nie jest Tobą w ogóle zainteresowana.
Mam nadzieje, że to wyjaśni Ci chociaż podstawy. Więcej znajdziesz w moim przygotowywanym na zimę ebooku.
pozdrawiam
Adept

 

ps. wszelkie imiona i nicki zostały zmienione ( w poprzednich postach i w przyszłych też)

 

ps2.  jak zaczynać i potem prowadzić skuteczną rozmowę z kobietą w internecie znajdziesz TUTAJ:www.Generator-Internetowych-Randek.plZnajdziesz tam ponad 3o rozmów z kobietami i sposobów na podryw na Facebooku, Sympatii, Badoo itp.

Udostępnij na:
Adept

Adept

Zaczałem naukę nowoczesnego uwodzenia w 2005 r. Od 2006 r. pomagam facetom stać się seksualnie atrakcyjnym dla kobiet. Uczę o czym mają rozmawiać i jak zdobywać takie kobiety, które się im podobają. Likwiduję problemy z brakiem pewności siebie z kobietami. Pomagam też odzyskiwać byłą partnerkę (żonę lub dziewczynę). Od 2008 roku pomagam kobietom w tym jak zdobyć i rozkochać w sobie mężczyznę oraz budować pewność siebie w relacjach.

Jeśli chcesz otrzymywać wiadomości o kolejnych artykułach, dołącz do mojego Fanpage na Facebooku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na mój kanał YouTube i zasusbskrybuj go.

21 komentarzy
  1. Anonymous

    A sytuacja z kobieta z ktora juz jakis czas sie znamy? Jak sie do tego ma?

    28 października 2010 at 05:46 - Odpowiedź
  2. adept

    Tego typu sytuacje opiszę dokładniej w ebooku nad którym pracuje o roboczej nazwie "Jak rozkochać w sobie swoją przyjaciółkę?"

    28 października 2010 at 07:52 - Odpowiedź
  3. Anonymous

    genialny jest ten blog 😀

    28 października 2010 at 08:16 - Odpowiedź
  4. dare

    Świetnie. Jestem pod wrażeniem i oczekuje z niecierpliwością na ebooka.

    Swoją drogą, drogi Adepcie, zaskoczyłeś mnie podając Jej swoje dane. Ostatnia wiadomość nie obfitowała w IOI'ie, z mojej perspektywy były to DOI'ie. Jak widać ryzyko chyba się opłaciło, prawda? 😉

    28 października 2010 at 08:24 - Odpowiedź
  5. adept

    Podaje czasem dane, gdy ryzyko jest skalkulowane i wiem, ze moze to spowodowac ruszenie sprawy naprzód. Ma to pewne plusy, ale o tym kiedy indziej…

    28 października 2010 at 11:42 - Odpowiedź
  6. Anonymous

    Sukcesy w takich sytuacjach kiedy dziewczyna nie jest w ogóle tobą zainteresowana są dość przypadkowe. Albo trafisz w jej gust i ją zainteresujesz, albo za każdą wymianą zdań będziesz miał coraz mniej i mniej szans na cokolwiek.

    28 października 2010 at 18:42 - Odpowiedź
  7. adept

    Są przypadkowe gdy zdajesz sie na przypadek, znajomość procesu i specyficzne umiejętności uwodzenia powodują, że prawdopodobieństwo sukcesu w takich sytuacjach rośnie ponad zwykłą grę liczb.

    29 października 2010 at 10:52 - Odpowiedź
  8. tomasz

    Powinno byc najwiecej takich rozmow. Sam wyglądam tak, że przyciągam tylko te najbrzydsze/grube lub co najwyzej przeciętne. Jesli nawet są przeciętne z wyglądu, to są głupie. I to one mnie wybierają. Reszta nie okazuje mną zainteresowania, więc tak naprawde do każdej musze uzywac technik „zdobywania przyjaciolek”. Aseksualnosc w wyglądzie i kropka.

    10 maja 2014 at 06:36 - Odpowiedź
  9. waldek

    Wiele slusznosci jest w twoim opisie, ciekawi mnie jaka kobieta naprawdę jestes ? Moja intuicja mi podpowiada cos intrygującego o Twoich emocjach i osobowosci czego być mozę nawet sama o sobie n iewiesz… hmmm, lecz sam opis i fotka to nie wszystko…

    tutaj popełniony jest blad , który spowodowal ,ze nie chciała się odezwac
    napisales o Twoich emocjach i to moglo ja bardzo zaskoczyć bo jak ona nie była emocjonlana to uczucie jej było dalekie i obce

    6 czerwca 2014 at 19:46 - Odpowiedź
    • Adept

      Nie. Nie w tym leżał błąd.

      7 czerwca 2014 at 07:36 - Odpowiedź
      • waldek

        a zdradzisz gdzie tkwil blad jak ja poznales bliżej?

        7 czerwca 2014 at 11:34 - Odpowiedź
        • Adept

          To było z 7 lat temu. Wszystkiego już nie pamiętam. Ona mnie ignorowała na początek, bo nie byłem w jej wizualnym typie. Stopniowo „kłułem” AŻ sprowokowałem do jakiejkolwiek reakcji, którą potem pociągnąłem.

          7 czerwca 2014 at 11:48 - Odpowiedź
          • waldek

            wizualny typ – jak to odkrecic ,ze jesteś nie w jej typie wizualnym , na co wtedy powinienem zwrocic uwagę , czy stosować afirmację typu jestem bez zebow ale to teraz jest modne itd. czy zmienić totalnie kierunek i olac to co jest slaboscia a zajac się tym co ja interesuje itd.?

            7 czerwca 2014 at 13:29
          • Adept

            Nie 🙂 uwodzić kobietę w standardowy sposób. I jeśli pojawi się element jej testów związany z Twoim wyglądem, to potraktować to tak jak standardowo traktuje się testy. I robić dalej swoje.

            7 czerwca 2014 at 13:34
  10. waldek

    ale Ty nie jesteś w moim typie – forma grzecznosciowa mam kogos nic nie mogę zrobić nie jestem Ciebie pewna
    zostan moja dziewczyną – przynajmniej na najblizszy miesiac… ten tekst chyab to uratowal , czula się samotna wiec nawet miesiąc z kims moglby ja uratować z toksycznego związku
    ona: Tak, oczywiście że tak miałam, przemyślę sprawę i może pójdziemy gdzieś na kawkę. -tutaj nie działa przeramowanie ale triger trafiles w jej partnera i jak poznal ja …

    Ja: No wlasnie, bo u mezczyzn jest inaczej niz u kobiet, są mezczyzni co potrafia dzialac magnetycznie na kobiety i nie jest to wogole zwiazane z ich atrakcyjnoscia fizyczna…

    Mezczyzna budzi w kobiecie zainteresowanie sila wewnetrzna , tym jak na nia patrzy… jak rozmawia… jak budzi w niej emocje, jak dotyka… ze przechodzi przez nia dreszcz… ze potrafi slowami przeniknac ja i dotrzec do jej prawdziwej glebi… obudzic emocje i marzenia… po prostu maja magnetyzm w sobie i… czesto nie sa to modele z okladek

    tego jej facet nie miał 🙂

    ona: pewne ze mozemy isc na kawe , to do niczego nie zobowiazuje … i po prostu porozmawiac …

    ja: nie szukam dziewczyny ani kochanki… albo innaczej – niczego nie oczekuje, za to jestem gotowy przeżywac wszystko…

    to nic nie zmieni , jeśli forma jest ulozona gramatycznie to nie dla mózgu nie istnieje … szukam dziewczyny dobrze uzyte ani gdyby było lub sytuacja moglaby ssie zamienic o 180 stopni na niekorzyść

    „ja jestem inny… i że ze mną to ona tak może…”

    KLUCZ DO ROZWIAZANIA ZAGADKI

    Tak więc ta i inne sytuacje pokazują jak „niespalić” się wstępnie u obcej kobiety,
    która na starcie nie jest Tobą w ogóle zainteresowana.

    była zalamana brakiem poczucia bezpiecznenstwa dziecko praca jej były który jej nie kochal dlatego start był kiepski ogolnie latwa i chetna kobieta … czekajaca na odmienna relacje z innym facetem , potem wroci do tego samego , bo ona nie umie zyc inaczej … facet był swietnym graczem i egoista dlatego do kochala no coz nie nadawala się na związek dlatego się rozpadl…

    to tylko moja analiza , która moim zdaniem jest prawidlowa i opiera się na dedukcji i kalibracji niestety latwiej jest analizować po uzytym tekście ktoruy jest nieodwracalny jednorazowy niż przed jego wymyśleniem co napisac
    analiza ma pomoc zrozumieć jak kobieta działa a nie co robil uwodziciel który mia lbardzo trudne zadanie poznac kobiete której nie znal relacji czy kogos ma i musial się wstrzelić , odpowiedni zasob slow uratowal ta relacje i doprowadzil do spotkania… wszystko zależy jednak moim zdaniem od kontekstu i formy uzycia go w zdaniu. Brawo dla ADEPTA swietny strzal do bramki : ) i to z wolnego a nie z karniaka w samo OKIENKO!!!

    6 czerwca 2014 at 20:05 - Odpowiedź
    • Adept

      Waldek, mylisz sie niestety w wielu kwestiach, próbujesz na silę dorabiać głębokie ideologie 🙂

      przyklad: „zostan moja dziewczyną – przynajmniej na najblizszy miesiac… ten tekst chyba to uratowal , czula się samotna wiec nawet miesiąc z kims moglby ja uratować z toksycznego związku”

      Nie tylko ten tekst to uratowal. I nie chodzi o to, że ona pomyslała, że jest samotna więc umowi sięz facetem, (który nie jest w jej typie) 🙂

      „tego jej facet nie miał :)” może miał , a może nie miał, tego nie wiesz, a ni ja też. Nie chodzi oto.

      „to nic nie zmieni , jeśli forma jest ulozona gramatycznie to nie dla mózgu nie istnieje …szukam dziewczyny dobrze uzyte ani gdyby było lub sytuacja moglaby ssie zamienic o 180 stopni na niekorzyść ”

      Z tym nlperskim NIE to już naprawdę można sobie darować wszelkie dyskusje. Działa to w tak wąskim i specyficznym kontekście komunikacji, że ja tu wogole nie biorę tego pod uwagę.

      Itd.

      7 czerwca 2014 at 07:34 - Odpowiedź
  11. waldek

    Nie tylko ten tekst to uratowal. I nie chodzi o to, że ona pomyslała, że jest samotna więc umowi sięz facetem, (który nie jest w jej typie) 🙂

    „tego jej facet nie miał 🙂 ” może miał , a może nie miał, tego nie wiesz, a ni ja też. Nie chodzi oto.

    DZIEKI ADEPT za rady i wyjaśnienie , ale jestem cholernie dociekliwy bo jest powiedzenie ,ze diabel tkwi w szczegółach.
    mnie się ciagle wydaje ,ze faceci nie interesują się jej sytuacja i stanem w jakim się znajduje i maja obawy wyciagac podświadomie o jej bylym czy byłych a to jest najważniejszy klucz by ja rozgrysc , sam napisales ze nie wiedziales czy facet jje to miał czy tez nie … szkoda bo to by wiele wyjasnilo

    „to nic nie zmieni , jeśli forma jest ulozona gramatycznie to nie dla mózgu nie istnieje …szukam dziewczyny dobrze uzyte ani gdyby było lub sytuacja moglaby ssie zamienic o 180 stopni na niekorzyść ”

    Z tym nlperskim NIE to już naprawdę można sobie darować wszelkie dyskusje. Działa to w tak wąskim i specyficznym kontekście komunikacji, że ja tu wogole nie biorę tego pod uwagę.

    A ja biore bo jeśli ktoś pisze NIE lubie makaronu to zle brzmi lubie makaronu
    a jeśli mowi NIE szukam kochanka lub przygod to forma gramatyczna to powtwierdza prawidlowosc bez słowa NIE.

    ogolnie staram się rzucac trochę nowych jak to nazwales głębszych ideologii 🙂 bo uwodzenie się zmieniac musi ze względu na to ,ze kobiety się obecnie już wyszkolily w tekstach psychologii…
    fajnie ze jest ktoś taki jak Ty , wyrozumialy , nieobrazalski i można wiele się dowiedzieć i zrozumieć , to rzadkość by ktoś taki jak Ty rozumiał i kobiety i nas mężczyzn , szukających alternatyw i rozwiazan by mieć wspólny sukces.
    AVE ADEPT veni vidi vici 🙂

    7 czerwca 2014 at 11:32 - Odpowiedź
    • Adept

      „A ja biore bo jeśli ktoś pisze NIE lubie makaronu to zle brzmi lubie makaronu”

      gdzies tu zgubilem się w kwestii „co Waldek ma na mysli mówiąc o nie” ?

      7 czerwca 2014 at 11:43 - Odpowiedź
      • waldek

        mam na myśli ,ze niezyjacy Batko mowil ,ze w NLS slowo „NIE” jest dla mózgu nieodczytywane , czy cos takiego
        i stad wydaje mi się ,ze jeśli jest poprawna forma gramatyczna np. NIE lubie kochanka i NIE szukam przygod , to dla mózgu oznacza to jednak prawdziwe stwierdzenie, a wiec Lubie kochanka i szukam przygod…
        tam chodzilo o to ,ze napisales wyraz ANI co zmienilo forme ,ze szukasz tylko dziewczyny.ANI kochanki było niegramatycznie i stad nie wzbudzilo podejrzeń. Twoje słowa to ” nie szukam dziewczyny ani kochanki”
        Natomiast jeśli jest forma niegramatyczna np. NIE lubie makaronu to jest to prawda bo jak powiedzieć lubie makaronu…
        nie wiem , moim zdaniem cos w tym może być , swiadomosc i podswiadmosc naprawdę nie sa do końca jeszcze zbadane…

        7 czerwca 2014 at 13:24 - Odpowiedź
        • Adept

          Nie. To tak nie działa. Czy jelsi Ci powiem „nie jesteś fajny” to myslisz ze Twoj umysl odbierze to, że ja mówię „jesteś fajny” ??

          Na nlperskim „NIE” przejechała się masa fanatyków NLP. Zagadnienie ” NIE” jest głębszą sprawą, której nie che mi się tutaj omawiać. Po prostu to nie działa tak jak myślą początkujący nlperzy.

          7 czerwca 2014 at 13:32 - Odpowiedź
          • waldek

            o.k. to nlp „nie”, faktycznie miesza mocno w glowie 🙂 koniec tematu , chyba mnie przekonales … można się naciac.

            7 czerwca 2014 at 13:59

Wyślij komentarz

Your email address will not be published.

9

Lat blogowania

25

Napisanych poradników o relacjach i pewności siebie

+100

Nagranych filmów z tematyki relacji damsko-męskich

+600

Napisanych tekstów na blogu

+150.000

Odwiedzin bloga na miesiąc

"Uwodziciele" 2009, reż. K. Szołajski

WYWIADY W MEDIACH Z "ADEPTEM"