Top 15 Męskich Potrzeb w Związkach, Które Sprawią, że Facet Będzie Wierny

„Wierność Twojego faceta jest wprost proporcjonalna do Twojego zadbania o siebie i zaspokojenia jego kilkunastu głównych potrzeb związkowych.”  To zdanie wzbudziło duże zaciekawienie w ostatnim wpisie „15 Najgłupszych Tekstów od Kobiet”. Więc dziś uchylę rąbka tajemnicy i zdradzę Ci to, czego kobiety Nie Wiedzą o wierności mężczyzn.

Tego nie wiedzą kobiety. Każda laska krzyczy na progu, że WSZYSCY mężczyźni chcą TYLKO SEKSU. Ewentualnie upić się i mieć ekstra brykę. Na tym kończy się znajomość mężczyzn, bo więcej już mama, koleżanka  albo Cosmo nie napisało. A potem jest płacz i zgrzytanie zębów, gdy jej facet odszedł do innej. No ale dlaczego?? DLACZEGO skoro był seks??? I obiadki też były. Więc dlaczego? Tego już 99,9% kobiet nie wie. Dlatego powstają takie obrazki jak ten poniżej.

0_0_0_1467004902_middle

Przecież faceci niby są tacy prości w obsłudze? Otóż nie są. Prości w obsłudze są tylko  jeśli chodzi o seks. Łatwo jest faceta kusić seksem, o tym wie każda dziewczyna, która skończyła gimnazjum. Wszędzie dookoła panuje stereotyp faceta non stop śliniącego się na seks. Wręcz wypełnionego obsesją seksu.

10351014_768564193177045_8338433157381015052_n

Ten wpis tworzę  zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Będę się w nim zwracał jakby do kobiet.  Artykuł ten powstał z inspiracji szkoleniem Andrzeja Setmana „Cudowne Związki”, jeśli szukasz związków to definitywnie polecam Ci to szkolenie. Więc jeśli jesteś facetem i chcesz zaszpanować przed koleżankami zdradzając im czego jeszcze nie wiedzą na temat facetów i wierności, to przeczytaj ten artykuł. Zadaj kobiecie proste pytanie: „Czy wiesz czego mężczyzna naprawdę potrzebuje/pragnie w związku? Nie licząc seksu”. W tym momencie najczęściej następuje wielka chwila ciszy… Prawie żadna kobieta tego nie wie. To zrozumiałe, nie uczy się tego w szkole, w mediach też rzadko się mówi. A jeśli Twój mężczyzna nie dostaje tego czego pragnie (pamiętaj seksu teraz nie wliczamy), to DLACZEGO miałby być właśnie z Tobą?


Potrzebą nr 1 u facetów w związku jest… potrzeba PODZIWU!

Tak, tak. Tobie być może wydaje się to dziwne, ale taki jest fakt.  Mężczyźni pragną być podziwiani, za cokolwiek co zrobią, co im się uda, co osiągną, co uzyskają. Wbrew pozorom wcale często nie są chwaleni przez kobiety. Wystarczy, że pokażesz mu swój podziw i dasz mu komplement za to co właśnie zrobił np. naprawił kran. A w tajemniczy sposób staniesz się nagle w jego oczach kimś wyjątkowym. Nie zgadniesz dlaczego.

Jeśli go krytykujesz (notorycznie), nie dając nic w zamian (pomysł naprawy, wyzwanie któremu musiałby sprostać), to wiedz że gdzieś tam na świecie umiera mała panda. Wiedz też o tym, że właśnie umiera jakaś cząstka miłości Twojego faceta do Ciebie.  I nie pieprz pod nosem, że „on zasłużył, bo jest niezdarą, bo znowu nie zrobił tego lub tamtego”.  Kiedyś robił dla Ciebie wszystko, ale Ty krytyką zniszczyłaś w nim te chęci. Zamiast umiejętnie dawkowanym podziwem i stawianiem przed nim zadań (za które mógłby być podziwiany) uczyć go i rozwijać w kierunku, który jest dla Ciebie wygodny. Wtedy on byłby w siódmym niebie dlatego, że jest podziwiany przez kobietę, którą kocha. I która  go potrafi docenić (jedna jedyna, gdy dookoła jest tyle innych). Prosta zasada – Twój podziw >>  jego uczucia i wierność.  Kiedy ostatni raz powiedziałaś swojemu facetowi „Podziwiam cię za to jaki jesteś silny/ zdecydowany/ zaradny/ męski itd.” ?

2. Potrzeba dumy,  bycia dumnym i ważnym

Powiązane z pkt 1. Duma ze swoich osiągnięć, ze swojej kobiety, z tego że kumple mu zazdroszczą. Duma z tego, że naprawił ten głupi kran. Jeśli Ty zamiast dołączyć do jego dumy, zaczynasz stękać, że miał to zrobić wczoraj – to pamiętaj o tej małej pandzie z pkt 1.  Jeśli przynosi do domu złowione ryby i się tym przed Tobą chwali, to zamiast marudzić „I z czego się cieszysz gamoniu?” pochwal go raz, drugi i trzeci, a zaraz potem daj kolejne „zlecenie dla Ciebie”.

 

3. Okazywania mu radości

Powinnaś uczyć się od psów. Pies służy tylko do jednego – pokazywaniu właścicielowi jak go kocha. Pies nie jest łupi, umie się ustawić. Wiesz czemu  pies ma tak dobrze z właścicielem? Bo za każdym razem, jak wyjdzie do pracy czy na zakupy i wraca do domu, to pies stoi przy drzwiach i merda ogonem. Cieszy się na widok właściciela, skacze po nim i wariuje z radości. On jest tylko po to, żeby cieszyć się na widok właściciela. To jego jedyna funkcja. Zastanów się, czy ty pokazujesz jak  się cieszysz na widok swojego męża, swojego faceta? Teraz pewnie już nie. I jest tego efekt. Suka merda ogonem, a w zamian ma  żarcie, spanie, wyprowadzanie i głaskanie. Nie ma co, potrafi ustawić się w życiu.

Jeśli chcesz być szczęśliwa i pewna jego wierności, spełnij jego potrzebę. Np. przychodzi facet, ty cieszysz się na jego widok i mówisz – „Kochanie, wróciłeś z pracy, tęskniłam za Tobą”. I w tym momencie, wiesz co się dzieje? On tego nie pokaże, ale w środku cały się rozpuszcza jak masło na patelni. W tym momencie wydziela się męski hormon bliskości.  On w tym momencie czuje, że kocha. Facet jest jak pies. Żeby się psem opiekować, to trzeba go karmić, wyprowadzić na spacer i  głaskać.  A kiedy Ty głaskałaś swojego faceta i mówiłaś – „Jakiś ty mądry”. Obstawiam, że częściej było „A o mleku to kurwa zapomniałeś?”

psy_ogony

4. Potrzeba słyszenia konkretnych, logicznych poleceń

W jaskiniowych czasach realizował konkretne zadania złowienia dzikiego zwierza. Tkwił wiele godzin jak przyczajony tygrys lub ukryty smok u wodopoju, aby jednym świetnie zrealizowanym strzałem, zapewnić byt swojej rodzinie. Nie siedział w krzakach plotkując z kumplami i płosząc zwierzynę, tylko skupiał cały swój wysiłek na jednym zadaniu. On nie chce być zadręczany przez Ciebie milionem opcji nowej sukienki, to dla niego frustrujące i wkurwiające. Daj mu konkretne zadanie do zrobienia, potem go pochwal jak je zrobi, a on poczuje, że jesteś wyjątkowa i go w pełni rozumiesz. W porównaniu do ex, która zadręczała go niezrozumiałymi tekstami typu „kochanie, czy kosz na śmieci nie zrobił się jakiś inny?”  zamiast powiedzieć „wyrzuć śmieci, bo capi”.  Będzie przy Tobie szczęśliwy mogąc realizować swoje jasno zrozumiałe, logiczne zadania.

iStock_000004164625XSmall

5.  Posiadania własnego „królestwa” i swojej przestrzeni

Musi mieć swoją przestrzeń, gdzie jest tylko on i jego „królestwo”. Gdzie może tworzyć mieć swój „twórczy bałagan”, ma swoje cuda,może pisać programy, oglądać porno. Nie wpychaj się tam ze swoimi pomysłami na ulepszenia i porządki. Daj mu mieć swoje własne „królestwo”.  Wpychaj się ze swoimi „ulepszeniami” lub „porządkowaniem”, a zacznie się frustrować, myśleć, że Ty go nie rozumiesz i że Kaśka z bloku obok chyba nie jest taka zaborcza. Rozrzucanie skarpetek to oznaczanie swojego terenu takie samo jak u psów obsikanie drzewka. Tak więc pamiętaj o męskiej potrzebie posiadania własnego królestwa, własnej jaskini, swojego miejsca, terytorium, gdzie tylko on rządzi. Facet w związku, całą praktycznie swoją męską wolność przekazuje kobiecie i to go podświadomie męczy. Dlatego kobieta może mu dać poczucie, że mimo związku on nadal jest wolnym człowiekiem, w jakimś tam sensie. Niech żyje w tej iluzji. Albo może dusić go oplatając jak bluszcz, budząc w nim potrzeby sprawdzenia co się dzieje w wielkim świecie (czyt. u innych kobiet)

Pobierz Formułę Seksualnej Atrakcyjności z Gotowymi Tekstami

  • Gotowe Teksty do Podniecenia Kobiety
  • Triki Seksualnego Kontaktu Wzrokowego
  • Sposób na Przekonanie Dziewczyny do Seksu
Close this popup

Twój Email Jest Bezpieczny. Nigdy go nikomu nie przekażę

6. Potrzeba opiekowania się swoją kobietą

Grzech popełniany przez niemal każdą kobietę. On Cię przytula, Ty masz focha, bo nie zrobił tego 5 minut wcześniej. On chce Ci w czymś pomóc – Ty nagle chcesz być „Zosia Samosia” i pokazać mu, że jesteś nowoczesną, samodzielną kobietą i że poradzisz sobie sama z tym głupim gwoździem.  Gówno tam pokażesz. Tylko sprawisz, że poczuje się niepotrzebny i pójdzie z rozpaczy oglądać dupy w internecie.

12079248_846395605467719_7974470967948226222_n

7.  Potrzeba honoru i bycia honorowym

Myślisz, że faceci  nie mają za grosz honoru, bo zdradzają, bo oglądają się za tymi ździrami na ulicy? Ale pewnie nie wiesz, że gdy jego ulubiona drużyna piłkarska przegrywa to może się popłakać? Czyli zrobić coś, czego nigdy by nie zrobił na widok małych szczeniaczków, czy umierającej pandy. Ani śmierci Hana Solo w Gwiezdnych Wojnach.

Chcesz, żeby on był Ci wierny? Daj mu bezpiecznik – chwal go za to jaki jest ogólnie honorowy, a potem przypadkiem wspomnij, że zdradzanie  jest brakiem honoru. I tylko niehonorowi faceci zdradzają swoje kobiety. Zobaczysz co się stanie. Swoją drogą Zawisza Czarny zginął dla honoru, wielu innych także zginęło w imię honoru. Jeśli to jest dla Ciebie abstrakcja, to nadal nic nie kumasz. I kolejna rocznica Powstania Warszawskiego tego nie zmieni.

messi_5

8. Potrzeba przynależności do grupy

Potrzeba bycia częścią większej grupy. Możesz się śmiać z kibiców, z narodowców biegających z patriotycznymi hasłami, z męskich wypadów. Możesz wręcz walczyć z jego kumplami. Ale wiedz, że facet ma ogromną potrzebę przynależności do grupy, taką że kiedyś szedł na polowanie z kumplami.  Ze swoją paczką jemu podobnych łowców. I w grupie czuł się silniejszy, łatwiej było pokonać niedźwiedzia w grupie. I możesz z tym walczyć, może nawet wygrasz  szantażem i on ich zostawi. Ale zabijesz w nim tę iskrę męskości. Potrzebę spędzenia czasu z kumplami i przebywania w męskim gronie, gdzie mogą czuć się na luzie, ponarzekać na kobiety, pogadać logicznie, stworzyć sobie cele, pogadać o czymś konkretnym. I wrócić „oczyszczony” psychicznie  do swojej kobiety.  Słyszałaś o męskich przyjaźniach? O kumplach z wojska? Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego, jak trzej muszkieterowie? Słyszałaś o czymś podobnym u kobiet? NIE. Więc jeśli go od tego odcinasz, to krok po kroku kręcisz bicz na siebie, bo ta nie rozładowana potrzeba gromadzi się jak bąk w dupie. I kiedyś musi eksplodować. Zabijając jego uczucie do Ciebie.

t-shirt-duma-honor-ojczy_5837

9.  Potrzeba posiadania i wychowania swojego potomstwa,  zostawienia „czegoś po sobie”

Potrzeba zostawienia śladu po sobie. Czyli np. facet buduje dom albo pisze książkę, sadzi to pieprzone drzewko. Nie dlatego, że ma taki kaprys, bo lubi zielone listki, ale dlatego że chce zostawić po sobie jakiś ślad materialny. Ty możesz motywować go do tych działań albo to w nim ZABIJAĆ i WYŚMIEWAĆ. Oba te Twoje działania będą miały swoje konsekwencje dla jego uczuć do Ciebie i wierności. Czymś identycznym jest potrzeba posiadania potomstwa. Ale ona pojawia się TYLKO przy właściwej kobiecie i nie od razu. Potrzeba wychowania i uczenia swojego syna, na swoje podobieństwo to coś czego kobieta nie zrozumie. I dobrze, nie musisz. Po prostu nie przeszkadzaj, a wręcz go w tym wspieraj.

ojciec_syn_photo

10. Bycia wyjątkowym kochankiem, wyjątkowym kierowcą itd.

Każdy facet tego chce. Każdy wierzy w to, że jest świetnym kochankiem, kierowcą i świetnie się bije. Wierzy w głupie iluzje, że przed nim nie miałaś żadnych super kochanków. Pewnie się myli. Ale jako mądra kobieta  nie wyprowadzaj go z błędu, tylko go nakieruj. Faceci jak młode pelikany łykną każde Twoje kłamstwo jacy są fantastyczni w łóżku. Nawet nie wiesz ile facetów do mnie pisze z pytaniami – jak zadowolić kobietę? jak jej dać przyjemność w łóżku? To wręcz jakaś obsesja. Odpowiednio dawkowanym chwaleniem i instruktażem, zapewnisz sobie w końcu seksualny raj. Albo piekło – jeżeli będziesz marudzić i kwękać licząc, że sam się domyśli, gdzie jest Twój alfabet erotycznych punktów.

shutterstock_37454599m

11. Potrzeba posiadania hobby

Tak samo jak z CELEM. On musi coś robić, wypełniać zadania, realizować się. On tysiące lat temu nie siedział na dupie w jaskini tylko polował. Kobiety nie rozumieją łowienia ryb, a ja w sumie też nie. Wydaje się to nudne. Ale nie dla rybaka. On realizuje pradawną strategię łowiecką. Dla niego prosto połączoną z byciem mężczyzną. Tak samo gdy wraca po meczu i rozpromieniony mówi „Trzy strzeliłem!!„. Ty możesz w nim to zabić i z przekąsem powiedzieć „Wielkie mi co, pozmywałbyś lepiej gary” i z „satysfakcją” patrzeć jak Twój mężczyzna gaśnie. Potem zgaśnie jego uczucie do Ciebie (i będzie pytanie „Dlaczego on się zmienił? Dlaczego już nie jest taki jak kiedyś???”).  Albo go pochwalić, nagrodzić i dać KOLEJNY cel do realizacji. To się nazywa WYCHOWYWANIE sobie faceta, aby był taki jak TY chcesz.

12. Potrzeba posiadania racji

Jest to głupie u większości facetów, ale jest. Faceci dla racji są gotowi się mordować. Czy ma rację Jezus czy Mahomet. Miliony osób się wymordowało dla racji.  Teraz niektórzy wysadzają się dla racji. I dla dziewic w raju 😉  To, czy masz rację w jakimś sporze z Twoim facetem, jest bez znaczenia. Jest ważne, co z tą racją robisz. Ja osobiście chcę mieć przyjemność z kobietą, a nie rację. Kobieta nie jest po to, żebym z nią walczył o rację, ale jestem jednym z niewielu. Wielu facetów będzie z Tobą walczyło o rację. Więc mu ją przyznaj, a potem nim pokieruj we właściwą stronę. Niech chodzi dumny ze swojej kobiety, która tak świetnie go rozumie i się z nim umiejętnie komunikuje. A potem daj mu jakieś zlecenie do wykonania, niech pójdzie po zakupy na przykład (zrobi to z radością). Następnym razem, gdy jego kumple będą przy piwie narzekać na swoje kłótliwe dziewczyny on pomyśli „Co za jelenie, mają takie beznadziejne baby, nie to co moja dziewczyna”. Wolisz mieć rację czy udany związek?

8580223400_moja_jest_tylko_racja_i_to_swieta_racja

13.  Potrzeba nadania celu swojemu istnieniu – zrozumienia sensu życia

Facet musi mieć CEL. Gdy realizuje swój cel to jest szczęśliwy. Jego nie cieszy  proces chodzenia po sklepach i przymierzania kolejnych ubrań. On do sklepu idzie w konkretnym celu. Jego mózg pracuje ZADANIOWO. Dawaj mu zadania, które nadadzą jego życiu sens. Niech pilnuje wózka, pójdzie kupić młotek, znajdzie najlepszy rower na wasze weekendowe wypady. Daj mu misję i niech ją sobie realizuje. Zamiast włóczyć się nieszczęśliwie z Tobą „BEZ CELU” po Zarze. Nadasz jego życiu sens = odkryje w sobie nowe pokłady uczuć do Ciebie.

 

14. Potrzeba czucia się jak bohater

Tak tak, on chce pokazać, jaki jest silny. Chce pokazać swoją siłę fizyczną. Ekonomiczną też. On gdzieś w środku chce Ci zaimponować i powiedzieć „Kochanie, spoko stać mnie na to, dla ciebie wszystko”.  Ma potrzebę zaimponowania swojej kobiecie. On nie chce dawać jej po cichu pieniędzy na nową bluzkę. On czuje potrzebę pokazania jej, że jest ważna i jaki jest bohaterski, że może utrzymać rodzinę. Jeśli w Twoim związku Twój facet tego nie robi, to na 99% gdzieś po drodze tę potrzebę w nim  zabiłaś. Albo go odpowiednio nie wychowałaś.  Ma też potrzebę, aby jego samica pokazała mu „ON JEST MOIM SAMCEM”.

superman-09

15. Potrzeba rywalizacji z innymi

Facet ma wbudowaną w geny potrzebę rywalizacji z innymi. W sporcie, w pracy, prowadzeniu samochodu, seksie. Po prostu bycie lepszym od innych. Dlaczego chce być lepszym? Bo chce być podziwianym, być wielkim, a na koniec pokonać smoka i  zdobyć najpiękniejszą księżniczkę.  Proste jak drut, więc nie utrudniaj mu tego. Zauważ tylko, że niemal wszystkie męskie potrzeby są jakoś powiązane z podziwem i dumą. Wyciągnij z tego wnioski.

 

Jest jeszcze kilka innych potrzeb, ale na dziś już skończę. Wystarczy tych kilka, aby (mam nadzieję) skłonić Cię do głębokiej refleksji. Jak realizować te potrzeby i wychować sobie faceta, aby był wierny i zakochany do szaleństwa w Tobie,  to już temat na osobny artykuł albo nawet książkę 🙂

Adept

ps. a jesli znasz jeszcze inne potrzeb facetów, których tu nie wymieniłem – pisz śmiało w komentarzu. Zrobię  UPDATE 2.0

 

 

Udostępnij na:
Adept

Adept

Zaczałem naukę nowoczesnego uwodzenia w 2005 r. Od 2006 r. pomagam facetom stać się seksualnie atrakcyjnym dla kobiet. Uczę o czym mają rozmawiać i jak zdobywać takie kobiety, które się im podobają. Likwiduję problemy z brakiem pewności siebie z kobietami. Pomagam też odzyskiwać byłą partnerkę (żonę lub dziewczynę). Od 2008 roku pomagam kobietom w tym jak zdobyć i rozkochać w sobie mężczyznę oraz budować pewność siebie w relacjach.
87 komentarzy
  1. Kamil

    Powiem tak: Gratuluję wypunktowania i konkretów!. Przegadam to ze swoją obecną kobietą. Czekam na kontynuację, bo w sumie kwintesencją uwodzenia jest stały szczęśliwy związek a nie bzykanie na potęgę…

    12 stycznia 2016 at 12:37 - Odpowiedź
    • piotrdln

      zapomniałeś dopisać „dla mnie kwintesencją uwodzenia jest”

      nie narzucaj innym co ma byc dla nich „kwintesencją uwodzenia” 😉

      14 stycznia 2016 at 01:53 - Odpowiedź
  2. Maruś

    O ja Cie nie pierdyńkam Adept… ale zes to napisal, az mi kopara opadla!
    Czy uwazasz, ze jesli u mnie w zwiazku zaczyna sie robic troche nijako, wlasnie z takich powodow co opisales, to czy powinienem pokazac ten tekst swojej dziewczynie ktora jest troche oporna na rady zwiazkowe od kolezanek i rodziny?
    Pozdrawiam i dzieki za ten artykul Mistrzu Adepcie 🙂

    12 stycznia 2016 at 12:42 - Odpowiedź
    • Adept

      Nie zaszkodzi, żeby się zapoznała z tym wpisem…

      12 stycznia 2016 at 12:46 - Odpowiedź
  3. Radek

    Jest w sprzedaży jeszcze poradnik „Sekrety Magicznego Wyglądu”?

    12 stycznia 2016 at 15:21 - Odpowiedź
  4. Opat

    No to już zrozumiałem czemu byłem za tym, żeby być z tą dziewczyną, mimo że to był związek na odległość. A teraz rozumiem czemu nie mi wiele rzeczy nie pasuje, gdy wyjechała do Ameryki i zmieniła swoje zachowanie.
    Tak, tak, wiem, odległość itp. …

    12 stycznia 2016 at 16:44 - Odpowiedź
  5. Patrycja

    ‚oczywista oczywistość’ i żadna ameryka nie odkryta, a kobiety nie takie głupie, by tego nie wiedziały i płytko sprowadzały do jednego. brawo ty, ale tekst jest tak beznadziejny, że szkoda pisać więcej. proponuję następnym razem tekst, dlaczego faceci w dużej mierze skupiają się na cyckach i dupie patrząc na kobiety, nie zwracając uwagi na słowa jakie wypowiadają…i nie mam tu na myśli typowego, że są ‚wzrokowcami’…

    12 stycznia 2016 at 20:21 - Odpowiedź
    • Adept

      Niby „Oczywista oczywistosc” a jednak masy kobiet tak nie robią… bo wiedzieć, a robić to często dwie odrębne sprawy. „dlaczego faceci w dużej mierze skupiają się na cyckach i dupie patrząc na kobiety” to jest w kazdym elementarzu Cosmo. ” nie zwracając uwagi na słowa jakie wypowiadaj” rozwiń proszę tę mysl.

      12 stycznia 2016 at 20:27 - Odpowiedź
      • Patrycja

        no cóż…z góry mogę napisać by nie zacząć naq dzień dobry być ocenianą, że cosmo itp. makulatur nie czytam to raz, a dwa co do wiedzy…mężczyźni też niby wiedzą co to orgazm i nawet się starają by kobieta go osiągnęła, ale jakoś nie wychodzi, choć pokazuje się im jak, mówi i pieszczocie cipki, ale ‚ch…’ z tym jak nie wychodzi. kobieta zamaist ekstazy, słyszy marne ‚nie umiem’, ‚nie da się’, ‚staram się, ale mi nie wychodzi’, itp. itd. wniosek? podobny? nie sądzę. uświadamia się, pokazuje, chce pokierować, ale co z tego…gdzie te męskie ambicje, chęć podjęcia wyzwania? i co do kobiecej anatomii, niestety, ale przeważnie dopiero trzeba wkur…ć porządnie płeć męską by nie było tak, że podczas mówienia nie chciano zaraz kobiety ‚zjeść wzrokiem’ i rzucić się na nią…zwłaszcza w domu.

        12 stycznia 2016 at 20:44 - Odpowiedź
        • Fyszq

          Nie kapuje końcówki wypowiedzi „że podczas mówienia” mówienia czego ?

          13 stycznia 2016 at 01:21 - Odpowiedź
        • Zombi

          Patrycja. Masz pretensje, że ktoś napisał konkretny artykuł z bardzo cennymi uwagami tylko dlatego, że coś w twoim zwiazku nie funkcjonuje? Co ma w ogóle twój seks i brak orgazmu do poruszanej tu tematyki? Gadasz od rzeczy i bez związku ze sprawą. Ale powiem ci. Jeśli twój facet nie wie jak ci sprawić przyjemność to nie jęcz tylko mu pokaż, powiedz co i jak ma dokładnie robić zamiast leżeć i czekać aż sam się domyśli. A co do potrzeb mężczyzny to cały problem w usilnym dążeniu kobiet do równouprawnienia. Kobieta, która walczy ze swoim partnerem o dominację i na każdym kroku chce pokazać, że jest od niego lepsza, mądrzejsza itd. nie jest skłonna do nawet udawanego podziwu. Nie pochwali za coś swojego mężczyzny bowiem ona z nimwiecznie rywalizuje i dąży do konfrontacji. Mężczyźni nie potrzebują jako żony innego faceta tylko kobiety. Chcesz coś w życiu poprawić to poczytaj artykuł i wyciągnij wnioski zamiast się złościć.

          13 stycznia 2016 at 08:01 - Odpowiedź
        • FLEX

          Patrycjo, wszyscy na tym skorzystalibyśmy (i Ty i my) gdybyś zaczęła poprawnie, składnie pisać swoje wypowiedzi. Z tego co zrozumiałem to mogę stwierdzić: Tak, interesują nas „dupa i cycki” tak samo jak kobiety interesują się męskimi sylwetkami. Naturalna rzecz. A co do tego, że Twój facet ma problemy z zadowoleniem Ciebie w łóżku to zastanów się co jest tego powodem. Może za bardzo go stresujesz kładąc na niego presję jakimiś swoimi fochami i on nie daje z siebie 100% bo po prostu on podświadomie NIE CHCE, a chętnie pobzykałby jakąś inną laskę, która problemów nie robiła i dało się z nią normalnie gadać. Bądź dla swojego mężczyzny kobietą z tego wpisu nie przez tydzień, a przez kilka dobrych miesięcy i wtedy podsumuj sobie ten okres i sprawdź czy wasza relacja się nie poprawiła. Jak faceta do siebie zrazisz to on z dnia na dzień nie zmieni nagle nastawienia.

          Brawo Adept za ten wpis, bo w prostych słowach wyłożył bardzo ważne rzeczy. Wiele kobiet przez to, że karmi się papką z mediów wpada w pułapkę, bo stają się „niezależnymi kobietami”, które podświadomie są nieszczęśliwe bo nie potrafią dla swojego mężczyzny stać się kobietami z tego wpisu.

          16 stycznia 2016 at 09:59 - Odpowiedź
        • andreas

          siema pati ! masz koleżanki które łykają piguły wierząc że wtedy sex będzie lepszy bo nie zajdą ?

          30 stycznia 2016 at 00:28 - Odpowiedź
    • Mariner

      Zarozumialstwo az sie przelewa z twojego tekstu .Mysle ze twoje zwiazki sa marne i szybko padaja a wynika to z tekstu ktory napislas.Ktory facet by chcial z taka dziewczyna cos wiecej niz bzyk na jedna noc ?! Ja cie zapewniam ze ze 99% po jednej nocy z toba by juz nie odpowiadalo na telefony.Pozostaly 1% to blad statystyczny 🙂
      Kompletnie nie zrozumialas tekstu i na dodatek uzurpujesz sobie prawo do ” ja wiem lepiej „.Zyj w blogostanie swej wiedzy o facetach ,a moze natrafisz na jakiegos frajera:) ktory sie toba zainteresuje i wrobisz go w zwiazek poprzez ciaze.
      Najwyrazniej tekst obnazyl naga prawde jaka naprawde jestes dla swych facetow i zabolala ignorncja .
      Ja uwazam tekst Adepta za znakomity.Sama esencja.!:)

      13 stycznia 2016 at 08:19 - Odpowiedź
      • Paweł

        Po co rozmawiacie z kobietą na poziomie logicznym, gdy buzują w niej emocje. Jej racja jest jejszejsza niż wasza, izi ludzie 😉

        15 stycznia 2016 at 16:40 - Odpowiedź
    • Jacek

      Bardzo ciekawy przykład jak ludzie mijają się w rozmowie: niewysłuchany mężczyzna z kobietą która nie znalazła zrozumienia.
      Samo życie. Trzeba zrobić zdjęcie.
      A komentarz postronnego obserwatora będzie taki: Patrycja nie jest facetem. I napisana „marsjańskim” językiem instrukcja zupełnie nie przemawia do jej uczuć. Adept – jeśli masz cierpliwość, czas i nerwy – poproś koleżankę o tłumaczenie, specjalnie na potrzeby czytelniczek.

      25 stycznia 2017 at 08:47 - Odpowiedź
  6. Bad Boy

    Zespojlowałeś śmierć Hansa Solo z Gwiezdnych Wojen. Jaki Ty niedobry 🙂

    12 stycznia 2016 at 22:50 - Odpowiedź
  7. Ania

    Wszystko pięknie dopóki mężczyzna, podczas gdy kobieta chwali go za wszystko i ubóstwia, zaczyna rozleniwiać się i odpuszczać wiele rzeczy, po czym już nie ma go za co chwalić i to nagle kobieta jest ta zła, bo już nie wielbi swojego partnera jak wcześniej.
    Jest też pewna granica w sypaniu komplementami. Jeśli dana osoba jest świadoma swojej wartości i dojrzała, to nie musi cały czas słuchać jaka jest wspaniała.
    W codziennym, dorosłym życiu są pewne czynności, które partnerzy dzielą między sobą i powinno to już być automatycznie wykonywane, bez zachęt. Poza tym nie rozumiem dlaczego to kobieta ma nakazywać mężczyźnie wykonanie obowiązków, a nie on sam ma wychodzić z inicjatywą i dlaczego kobieta ma mężczyźnie za wszystko dziękować. Jeśli on naprawi kran, robi to też dla siebie, bo tak samo z niego korzysta. Czy mężczyzna za każdym razem dziękuje kobiecie za to, że zmyła podłogi, wyprasowała ubrania albo posprzątała toaletę?
    Dodatkowo – jasne, że trzeba dać komuś przestrzeń prywatną, ale tylko jeżeli ona nie wpływa na drugą osobę negatywnie. Jeśli facet rozrzuca skarpetki po podłodze we wspólnym domu, „bo oznacza swój teren” to dlaczego bardziej uporządkowana kobieta od niego ma to tolerować? To też jest jej przestrzeń i mężczyzna powinien to uszanować.
    Z tego co napisałeś wynika, że nawet jak mężczyzna jest niedoskonały, to kobieta powinna robić z niego za przeproszeniem „idiotę” i podnosić cały czas jego samoocenę. Kobieta też czasami chce poczuć się w czymś lepsza (i nie piszę tu o obowiązkach domowych), udowodnić swoją wartość w związku, która sprawia, że jest wyjątkowa. Niektórym z nas ciężko jest robić z siebie głupiutką kobietkę, która wiecznie potrzebuje męskiej pomocy. Co jeśli dla nas też jest ważne zdanie innych? Co jeśli wiemy albo umiemy coś lepiej? Powinnyśmy to ukryć i oddać mężczyźnie pole do popisu?
    Myślę, że naprawdę wartościowymi partnerami są ci, którzy nie muszą być cały czas w centrum zainteresowania, a ich drugie połówki nie służą im tylko za przylepionych do nich fanów. Szanują siebie wzajemnie i respektują swoje potrzeby na równi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    13 stycznia 2016 at 01:28 - Odpowiedź
    • Dariusz

      Ania, mówisz o dojrzałych facetach (nawet nie w sensie wieku, choć dojrzałość u facetów na ogół wiąże się z wiekiem i doświadczeniem życiowym, ale w sensie emocjonalnym), a tacy faceci zwykle nie potrzebują, aby kobieta non-stop ich dowartościowywała. Myślę, że Marcin pisze to trochę przesadnie, bo większość kobiet (jak i facetów) nie ma kompletnie pojęcia jak rozmawiać z drugą osobą i jakie są jego/jej potrzeby. Potem dziwimy się, że tyle związków się rozpada albo tyle trwa wbrew sobie, kiedy obie osoby w związku są nieszczęśliwe. Znam wiele kobiet, które postępują dokładnie odwrotnie niż powinny oczekując cudów i wiele innych, które z kolei byłyby świetnymi partnerkami, ale wybrały totalnych dupków, którzy nie mają pojęcia o „normalnym” związku i nie zasługują na żadną kobietę. Ale takie życie.

      13 stycznia 2016 at 07:50 - Odpowiedź
    • Zombi

      Aniu nikt ci nic nie każe. Rób jak uważasz tylko potem nie miej do nikogo pretensji że twój związek nie przerwał próby czasu. Mówisz, że nie ma sensu komplementować partnera bo się go w konsekwencji zepsuje i osiądzie na laurach. Żadna przesada nie jest dobra. Zarówno nadmiar jak i brak może związek zniszczyć ale tu już się odwołam do twojej inteligencji. Wystarczy przecież znaleźć złoty środek i równowagę. Konfrontacja i negowanie na pewno nie doprowadzi cię do sukcesu. Pozdrawiam

      13 stycznia 2016 at 08:14 - Odpowiedź
    • Mariner

      Jestes tu kolejna dziewczyna ktora zabolalo uswiadomienie sobie faktu jak malo wiedza o swym partnerze i jakie bledy popelnila ,popelnia !.
      Tekst Adeota jest znakomity.
      Ja podpowiem na twoj argument ,ze sa badania ktore mowia ze aby czlowieka (!) nie zdemotywowac to nalezy stosowac proporcje 4/1 pochwal /nagan.
      Najgorszym wrogiem zwiazku jest zrzedzenie kobiety a wiec zasypywanie go lawina nagan.To jeden z glownych powodow zdrad popelnianych przez facetow a nawet zerwan.
      Powyzej napisalem ze jedna z najwazniejszych na calym swiecie przyczym dla ktorych faceci wiaza sie z kobietami jest potrzeba bycia tym najwazniejszym w jej zyciu.Jesli uwazasz ze naprawa kranu jest dla niego spelnieniem obowiazku, to sie grubo mylisz.On to robi dla swojej kobiety i oczekuje slow podziwu.Jesli tego zabraknie zaczyna sie w zwiazku czuc obco i niedocenionym.Pozbawiajac go twego uznania sama kopiesz grob swemu zwiazkowi.
      Oburzasz sie, nie rozumiesz… itd itp.Ano! Adept napisal o praktyce dnia codziennego a nie o teorii.Ty zas piszesz o teorii.Praktyka to zespol sposobow aby cos funkconowalo,czasem wbrew teorii ale funkcjonowalo.(!)

      Czy ty myslisz ze relacje d/m nie potrzebuja ” smarowania”? jakim sa emocje wywowlane pochwalami ?Twoj mezczyzna dostrzeze to ze nagrodzilas go dobrym slowem za kran i z pewnoscia powie ci cos milego we wlasciwym czasie. Nasz zwiazek to przeciez wypadkowa pozytywnych doznan od partnera.
      Twoje podejscie do sprawy jest bardzo suche i poprawne teoretycznie natomiast brak w nim praktyki a wiec podejrzewam ze nie mialas zbyt wielu mezczyzn w swoim zyciu lub kazdy twoj swiazek szybko sie konczyl i nie nabylas nalezytego doswiadczenia

      13 stycznia 2016 at 08:38 - Odpowiedź
    • Bartek

      Po pierwsze TWÓJ tekst ANIU sugeruje KOMPLETNĄ NIEZNAJOMOŚĆ TEMATU I PSYCHOLOGII MĘŻCZYZN.

      W całym swoim życiu kobieta dostaje non-stop komplementy i NIC nie musi przy tym robić bo jest po prostu atrakcyjna fizycznie. Facet w tym czasie kiedy dziewczyna ciągle słyszy „jesteś piękna” itp. nie otrzymuje żadnych komplementów, a nawet jak coś zrobi dobrze to jest standardowe – ok super, a teraz następne zadanie – traktowany jest jak taki niewolnik trochę.

      Po drugie to, że facet zna swoje poczucie własnej wartości nie ma nic do rzeczy odnośnie tego, że jako ludzie lubimy być chwaleni! No k*rwa – mogę być najlepszym piłkarzem świata i wiedzieć to bo piszą o mnie w prasie i w ogóle, ale jeśli nikt by mi o tym nie mówił i nie chwalił to miałbym lekką depresję, a już na pewno nie byłby to czynnik motywujący. Psychika zarządza resztą naszych działań, a chwalenie kogoś za coś jest podstawą zdrowego rozwoju psychicznego. Jeśli chcesz poprawy czegoś w związku to jest to TWOIM zasranym obowiązkiem by nauczyć się o co chodzi mężczyźnie! Faceci na tej stronie uczą się o kobietach by sprawić im przyjemność i choć trochę je zrozumieć – a ty co robisz?!

      Kolejne to to, że większość mężczyzn chciałoby, aby kobieta przejęła czasami INICJATYWĘ, nie wiem jak inni faceci na blogu, ale ja UWIELBIAM jak np. kobieta mi mówi – zrobię to dla Ciebie, a ty sobie pograj na kompie – wtedy ja nawet nie mam ochoty grać bo chcę się jej ODWDZIĘCZYĆ! Rozumiesz to?

      Po za tym mówisz jak feministka – pewnie masz włosy pod pachami i nieogolone nogi, bo jeżeli facet ”może rozrzucać skarpetki” to ja nie mogę być gorsza. Szkoda słów – powiem ostrzej – dziwkę bym bardziej szanował od ciebie.

      13 stycznia 2016 at 19:23 - Odpowiedź
      • andreas

        mało tego … żadna dziwka nie żre piguł bo by jej włochy na cyckach wyrosły ….

        30 stycznia 2016 at 00:31 - Odpowiedź
  8. michail

    Wspolczuje takich kochankow

    13 stycznia 2016 at 07:45 - Odpowiedź
  9. Patrycja

    PANOWIE, nic mnie nie boli. was za to konfrontacja zabolała i raczej tez tu ktoś nie czyta ze zrozumieniem, a tępo wystawia opinie nie znając mnie i nie wiedząc jaka jestem i jakie mam życie, ale gratuluję marnego wystawiania z góry ocen. taka mentalność. uderz w stół…lepiej od razu jak jest negacja tak pisać, ale no cóż, na tyle stać. tu jest kwintesencja nie zrozumienia. pozdrawiam was wszystkich, którzy oceniają. idąc takim tokiem, właśnie trafiłam na ‚bandę debili’. nie znasz, nie oceniaj, proste. tak ten punkt o mieniu racji wszystkich was się tyczy, tyle, że tkwijcie sobie w swojej głupocie i przekonaniu. nic poza tym.

    13 stycznia 2016 at 09:13 - Odpowiedź
    • waldek

      Nie przejmuj sie oni sami sie wykoncza te muminki

      14 stycznia 2016 at 21:28 - Odpowiedź
  10. Patrycja

    p.s. dla was mężczyzn z takim myśleniem, każda kobieta, która wtrąci tu jakąś swoją uwagę, z góry jest ‚niedorobiona’ i straszna i pewnie miała same krótkotrwałe związki, albo jednorazowe strzały…ja was proszę. jak to potocznie się stwierdza: gówno wiecie! to jest własnie główny problem nie wsłuchiwania się w partnerkę i jej potrzeby, ale cóż…czekamy na pochwały co do kranu, że umyłyśmy podłogi…przecież my to tez robimy dla was, a nie tylko dla siebie, by pan i władca wrócił do domu, jak do pałacu i by można przysłowiowo z podłogi jeść…

    13 stycznia 2016 at 09:25 - Odpowiedź
    • Zombi

      Patrycja nic mi do tego ale masz poważny problem. Z każdej twojej wypowiedzi wyziera ogromna frustracja, wściekłość i agresja skierowana do mężczyzn. Z pewnością nie jest to normalna reakcja. Życzę abyś doszła do równowagi sama ze sobą a twoja irracjonalna agresja do płci przeciwnej zgasła raz na zawsze.

      13 stycznia 2016 at 11:05 - Odpowiedź
      • Patrycja

        to nie ja zaczęłam atakować wypowiadających się przede mną, tylko oni po mojej jednej wypowiedzi. ja życzę ze swojej strony, starania się wygaszenia poczucia swojej i tylko swojej MĘSKIEJ racji. widać, że posiadając ją w bardzo wielkim natężeniu, dalej sobie nie da się przemówić. nie znasz mnie, nie wiesz ile i jak przebiegały moje związki, ja nie wiem jak w drugą stronę i nie interesuje mnie to, a na pewno już nie będę wystawiać opinii typu, bo odpisałeś teraz tak, a nie inaczej to musisz być taki i owaki. proponuję pójść po rozum mimo wszystko, kto tu zaczął. poważny problem mają ludzie, którzy z kilku zdań składają człowieka w całość. tyle w temacie. nie znam cię, ale jak piszesz tak wszędzie i oceniasz ludzi tak pochopnie, to na takich jak ty nie ma co tracić czasu, czy w znajomości czy związku. proste.

        13 stycznia 2016 at 15:36 - Odpowiedź
        • Bartek

          Polać użytkownikowi Zombi! 😀

          Chyba będę stosował ten tekst jako shit-test z mojej strony w stosunku do kobiety – jeśli go obleje to oznacza, że kobieta nie miała zbyt dużej wartości i … lepiej poznać inną lub zaliczyć (jeśli ładna i łatwa) i wtedy dopiero poznać inną.

          13 stycznia 2016 at 19:34 - Odpowiedź
        • FLEX

          „to nie ja zaczęłam atakować wypowiadających się przede mną, tylko oni po mojej jednej wypowiedzi.” <– Która również była atakiem 😉

          16 stycznia 2016 at 10:18 - Odpowiedź
  11. Gosia

    W każdym związku powinna być równowaga : ja podziwiam ciebie, ty mnie itd
    Jeżeli w sercu oprócz uczucia miłości czuje się właśnie podziw dla partnera, szacunek, ma się do niego zaufanie, to wszystko to co pisze Adept wychodzi naturalnie, jeśli tego nie ma to działanie wg programu ( czyli realizacja 14 punktów ) będzie sztuczna i w momentach gdy działamy emocjami a nie rozumem, nie będzie miała miejsca. Stąd podstawą udanego związku dla mnie jest prawdziwa przyjaźń, bo prawdziwy przyjaciel szanuje, ufa, wspiera, akceptuje, wybacza, pociesza, dopinguje, nie awanturuje się o byle co, naturalnie daje przestrzeń itd itd
    Na koniec dodam, że jeśli kobieta kocha mężczyznę, to pragnie posiadać z nim potomstwo, jeśli coś jej nie pasuje w mężczyźnie z którym jest to wymyśla powody aby nie zajść w ciążę ( to tak trochę z mojego doświadczenia 😉 )
    Pozdrawiam.

    13 stycznia 2016 at 09:54 - Odpowiedź
    • Bartek

      Masz racje gosiu… „podstawą udanego związku dla mnie jest prawdziwa przyjaźń, bo prawdziwy przyjaciel szanuje, ufa, wspiera, akceptuje, wybacza, pociesza, dopinguje, nie awanturuje się o byle co, naturalnie daje przestrzeń itd itd” i NIE MA SEXU 🙂 To już wolę zaspokajać powyższe potrzeby przyjaźni z moim kolegą, a z tobą tą której nie wymieniłaś 😛

      13 stycznia 2016 at 19:36 - Odpowiedź
      • Gosia

        Wszystko zależy od tego jak poważnie podchodzisz do danej relacji. Jeśli ma to być związek na całe życie to przecież kiedyś sexu może nie być wcale i co wtedy zostanie ?

        15 stycznia 2016 at 09:19 - Odpowiedź
        • andreas

          pozostać powinno gosiu to od czego należy zacząć tj. miłość i szacunek … pzdr

          30 stycznia 2016 at 00:37 - Odpowiedź
    • KrzysiekB

      Gosiu, w kwestii posiadania dzieci to się z Tobą nie do końca zgadzam.
      Podam przykład jaki mi do głowy przychodzi.
      Postaw siebie w sytuacji: Wpadłaś na jakiś pomysł, żeby coś zrobić, zabrać swojego mężczyznę na dyskotekę.

      ***** Moja odpowiedź jest taka i zgodna z prawdą:
      nie, nie chcę, bo nie lubię tego łupania, harmidru i powietrza przesyconego dymem. Dla mnie jest tam za głośno i za dużo ludzi, nie ma miejsca na prywatność. Lepiej pójdźmy w spokojniejsze miejsce.

      A on ci odpowiada, że nie bo jestem zmęczony po pracy albo głowa mi boli, Lub dziś nie mogę, bo brat mnie prosił o pomoc itp… Czy byłoby ci miło, cały czas słyszeć jakąś wymówkę? Według mnie to oznacza, że ta osoba nie jest w pełni szczera.
      A czy nie prościej jest powiedzieć, że nie, ponieważ ja nie lubię chodzić w takie miejsca, albo nie lubię chodzić tam z Tobą?
      Parę lat temu też bym tak wymyślał. Ale to do niczego nie prowadzi.
      A co będzie kiedy skończą ci się pomysły na wymówki?
      Zastanów się szczerze, Ja po dwóch, hmmm może trzech odmowach zapytałbym w czym problem? Czy jest coś, co Ci we mnie nie pasuje?
      A ( nie wiem jak inni) ja w takich sprawach nieszczerości bardzo nie lubię.

      Wyraziłem swoją opinię, bo tak ja to rozumiem. Popraw mnie, jeśli czegoś z twojej wypowiedzi nie zrozumiałem.

      KrzysiekB

      14 stycznia 2016 at 21:54 - Odpowiedź
      • Gosia

        Nie bardzo rozumiem jak się ma chęć posiadania dziecka z ukochanym mężczyzną do kłamstw, albo nie zrozumiałam co miałeś na myśli. W każdym razie jak dla mnie każda ze stron musi się czuć w związku dobrze, jeśli mężczyzna woli sam chodzić na dyskoteki (pytanie dlaczego ? dlaczego nie z nią? bo idzie na podryw?), a kobiecie to nie odpowiada (osobiście dla mnie to nie jest akceptowalne, że będąc w związku facet chodzi sam czy z kumplami do klubów i zadaje się z innymi dziewczynami), to dla mnie taki związek nie rokuje.

        15 stycznia 2016 at 09:37 - Odpowiedź
        • KrzysiekB

          Najwyraźniej nie zrozumiałaś. Hmmmm, może inaczej to ujmę.

          Twoja wypowiedź:
          (…) jeśli kobieta kocha mężczyznę, to pragnie posiadać z nim potomstwo, jeśli coś jej nie pasuje w mężczyźnie z którym jest to wymyśla powody aby nie zajść w ciążę (…)

          Zapewne zdajesz sobie sprawę, że podstawa udanego związku to szczerość i zaufanie.

          Wymyślanie powodów tylko po to, żeby czegoś nie zrobić, to też jest w jakiś sposób kłamstwo. Więc jeśli nie chcesz z nim/nią mieć dzieci, czy razem wychodzić, to po co za każdym razem mówić mu/jej, że nie bo …..( i tworzysz uzasadnienie pasujące do odpowiedzi na zadane Tobie pytanie)
          Wykręcanie się różnymi powodami to dla mnie nie jest żadna odpowiedź. Mi się wydaje, że lepiej jest od razu powiedzieć wprost, że nie chcę, bo mi w Tobie nie odpowiada to i tamto, i to jest właśnie powód mojej odmowy lub niechęci w konkretnej sprawie. A nie ciągłe konstruowanie uzasadnień dla twojej żeby wyglądało to szczerze.

          Wiesz, ja zapytam o coś raz, drugi raz. Ty mi odpowiesz ,, nie ” raz, drugi. Ok, dobrze, skoro taka twoja wola. Nie będę więcej w tej sprawie naciskał. Gorzej gdy coś wyczuję. I we mnie to coś zostanie i może być początkiem utraty zaufania do Ciebie.

          A tego chyba byś nie chciała?
          Bo przecież wiesz, że szczerość to jeden z głównych filarów udanego związku.

          KrzysiekB

          16 stycznia 2016 at 20:24 - Odpowiedź
          • Gosia

            Kompletnie sie nie zrozumieliśmy 🙂
            Oczywiście podzielam w 100% to co napisałeś wyżej, szczerość to podstawa i nie ma sensu związek gdzie kłamstwo, kłamstwem pogania. Pisząc o tym, że kobieta z ukochanym mężczyzną pragnie dziecka, chciałam to podać tylko jako taki „dowód” na prawdziwość uczucia ze strony kobiety. Nie wiem jak to jest z męskiej strony. Czy jeśli mężczyzna pragnie dziecka z daną kobietą to znaczy, że prawdziwie kocha ?

            16 stycznia 2016 at 22:45
    • waldek

      w zwiazku rownowaga ? czy Cie popierd… proponuje pilnie wprowadzic przez ministerstwo edukacji przysposobienie do zycia w rodzinie bo widze , ze tutaj kobiety nie maja pojecia o relacji w zwiazku , jeszcze wiecej one nightow ktore macie a naprawde bedzie co czytac

      15 stycznia 2016 at 01:43 - Odpowiedź
      • Gosia

        Nie musisz się zgadzać, ale chamski być też nie musisz, tego powinni nauczyć Cię w domu 😉
        A jeśli nie lubisz równowagi w związku czyli sytuacji gdy każda ze stron czuje się w relacji w 100% sobą, to przy takim odnoszeniu się do kobiety, bez szacunku, to Twoja kobieta raczej szczęśliwa z Tobą nie będzie….. Nie moja sprawa, życzę Ci wszystkiego najlepszego 🙂

        15 stycznia 2016 at 09:46 - Odpowiedź
        • waldek

          Nie ucz ojca dzieci robic

          16 stycznia 2016 at 11:44 - Odpowiedź
  12. Blue4Sky

    A „top 15 kobiecych potrzeb” już gdzieś jest? To też by było fajne dla równowagi

    13 stycznia 2016 at 12:56 - Odpowiedź
    • Adept

      Na razie nie ma, ale wkrótce napisze.

      13 stycznia 2016 at 13:06 - Odpowiedź
      • waldek

        Potrzeba jedna nie 15 to zmienic faceta w zwiazku na pieska

        15 stycznia 2016 at 01:44 - Odpowiedź
  13. Norbert

    Jak zwykle w sedno. Lubię czytać ten Twoje dywagacje 🙂

    13 stycznia 2016 at 13:02 - Odpowiedź
  14. Gochana

    Bardzo dobry artykuł! Przypomina mi dobrą książkę pt: „Mężczyźni są z marsa a kobiety z wenus”, w której znajdziecie odpowiedzi na wszystkie problemy, które istnieją w związku. Kobietom ciężko zrozumieć, że takie proste rzeczy jak wymienione w tym artykule (a jeszcze więcej w książce) sprawią, że facet poczuje się prawdziwym mężczyzną. Po przeczytaniu książki „Mężczyźni są z marsa a kobiety z wenus” zaczęłam inaczej traktować własnego faceta, chwaliłam go jak coś naprawił, nie krytykowałam go ani nie dawałam rad chyba, że sam mnie o to poprosił 🙂 Oczywiście żeby związek był udany, również mężczyźni muszą coś zmienić w swoim zachowaniu 🙂 Jeszcze raz polecam książkę i pozdrawiam 😉

    13 stycznia 2016 at 13:04 - Odpowiedź
    • waldek

      i nadal nie wiesz , ze masz lepszy wzrok by zobaczyc kurz … takie to ksiazki nam sprzedaja

      15 stycznia 2016 at 01:46 - Odpowiedź
  15. xmeno85

    nie znasz nie oceniaj wiele razy to slyszalem z ust kobiet,przy powiedzeniu lub wyrazeniu opinii jakze nietrafnej…tak sie tlumacz zwykla wykretka i tyle…wiele bardzo wiele kobiet tak mowi ,badz ma to napisane na profilach randkowych itp.
    a rzeczywistosc jest calkiem inna…nie robcia z nas facetow idiotow

    13 stycznia 2016 at 13:11 - Odpowiedź
  16. Bonaventura

    „Niepokoi mnie fakt, że pies (lub suka) jest mądrzejsza od wielu kobiet” – to mnie ujęło najbardziej 😀

    Obawiam się jednak, że tego typu treść zupełnie nie trafi do kobiet a być może wywoła zupełnie odwrotny skutek. Chociaż z drugiej strony jeżeli one upajają się taką fikcją jak „Prawdziwy mężczyzna będzie kochał Cię za to, co masz w sercu, a nie za piękną figurę i buzię” to właściwie czemu by nie ująć tematu po męsku tak jak to zrobiłeś. Jest git!

    13 stycznia 2016 at 13:23 - Odpowiedź
  17. Marcin

    każda kobieta powinna sie z tym zapoznac 🙂

    13 stycznia 2016 at 16:33 - Odpowiedź
  18. Nuta

    Zgadzam się z Tobą, dużo racji jest w tym co napisałeś. Faktycznie, warto by przeczytała to niejedna kobieta. Dodam, że wszytko w granicach normy.

    Tylko pozwolę sobie na małą korektę, ponieważ napisałeś `bóg chrześcijan, bóg protestantów`, jeśli już zamierzasz pisać, to lepiej poczytać nieco o danym wyznaniu, ponieważ protestanci, to też chrześcijanie i mają tego samego Boga logicznie rzecz ujmując.

    13 stycznia 2016 at 18:56 - Odpowiedź
    • Adept

      zabieg celowy, nie zalapalas kontekstu 🙂

      13 stycznia 2016 at 19:09 - Odpowiedź
  19. Konrad_K

    Świetny artykuł. Zapisałem sobie na dysku i na pewno pokarze go każdej swojej przyszłej kobiecie. Dzięki bardzo, bo to w odpowiedzi na mój komentarz powstał ten artykuł.

    13 stycznia 2016 at 19:36 - Odpowiedź
  20. Fazuch

    ADEPT JA CIE UDUSZE ZA TĄ INFORMACJE O ŚMIERCI HANA SOLO.

    13 stycznia 2016 at 21:24 - Odpowiedź
  21. Spirit

    To już nawet tutaj spoilerów nie można uniknąć xD Jak dobrze że film już oglądałem.

    Co do artykułu, wiele w tym racji co napisałeś i w pełni się zgadzam. Jak tak analizowałem, to tego własnie wymagam od mojej kobiety. Świetna robota 🙂

    14 stycznia 2016 at 07:01 - Odpowiedź
  22. hehe

    tus mnie rozbawil robaczku. z tym, jak kocha prawdziwy mezczyzna.
    to czemuz to ah czemuz, oni sa najbardziej zanteresowani radami jak wyrwac kobiete? nie zas, jak zaspokoic jej potrzeby? inne niz tylko seksualne? a jakie maja cisnienie wyrwac/ utrzymac? te ze slaba sylwetka i brzydka buzia, oczywiscie.

    14 stycznia 2016 at 10:04 - Odpowiedź
  23. Lucjusz

    Nie wiedziałem że jestem taki wymagający ale w końcu nie chcę by umierały małe pandy

    14 stycznia 2016 at 11:20 - Odpowiedź
  24. dawid

    ADEPCIE, czy napiszesz taki artykuł w drugą stronę? Czyli dla mężczyzn, o potrzebach związkowych kobiet…?

    14 stycznia 2016 at 12:00 - Odpowiedź
    • Adept

      Tak, postaram się za tydzień zamieścić. Wiele osób się o to już pytało.

      14 stycznia 2016 at 12:10 - Odpowiedź
  25. ZoZo

    Rady spoko, ale rzeczywistość jest taka, że wiele kobiet/mężczyzn jest zwyczajnie leniwa i się opierdala nie tylko w pracy, ale i w domu. W drugą stronę, jest wiele kobiet/mężczyzn nie tylko zaradnych, ale jeszcze rozwijających się, jak choćby czytający tego bloga.
    Po prostu musi trafić swój na swego, ja się ze swoją kobietą męczyłem i nie pomagały żadne rozmowy, odszedłem. Może kobitki jak coś Wam nie pasuje w związku, to odejdzie, a nie żyjecie sfrustrowane, bo facet rzuca skarpetami/etc… Po wpisach pod tym artykułem widzę, że kobiety tu się udzielające strasznie się męczą w związkach, wiec po co więc się męczyć ?

    14 stycznia 2016 at 18:14 - Odpowiedź
    • waldek

      bo kobiety to masochistki i zyc inazej nie potrafia jak meczenie intrygi zdrady i klotnie a te skarpetki koles rozrzuca bo one chca je zbierac to tak samo jak jestes w kinie i sprzataczka mowi nic nie ma jest czysto wtedy rzucasz popcorn by miala robote…

      15 stycznia 2016 at 01:49 - Odpowiedź
    • Ania

      Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. „Po prostu musi trafić swój na swego…” to chyba największe szczęście jakie się może przytrafić 🙂
      W dzisiejszych czasach nie ma po co się męczyć z partnerami, do których mamy cały czas pretensje. Unieszczęśliwiamy siebie jak i drugą osobę ciągłą krytyką.
      Każdy człowiek może się sam utrzymać, kobiety nie muszą szukać męża, żeby pracował na nie i na dzieci, już nie jest tak, że nie wypada nie mieć męża/żony, więc kiedy nie liczą się już tak bardzo aspekty społeczne i ekonomiczne, zostają uczucia. To jest współcześnie najważniejsze: miłość, wsparcie, szczerość, przyjaźń, wdzięczność też (ale nadal się upieram, że obowiązki domowe czy praca to nie coś za co trzeba nieustannie komplementować).

      Co do wypowiedzi innych osób, to nie ma czego nawet komentować, osobiste wycieczki i obrażanie już wskazuje na niski poziom internauty, a z takim się nie da porozumieć kulturalnie.

      15 stycznia 2016 at 13:55 - Odpowiedź
  26. DaviduS

    Co do komentarza Anii z 13 stycznia.
    Jeśli pokażesz facetowi, że umiesz lepiej i szybciej zmieniać koła w samochodzie to on poczuje się mniej męski a Ty wydasz mu się mniej kobieca.
    Jeśli pokażesz facetowi (który średnio lub wcale nie lubi gotować), że jesteś boginią w kuchni i potrafisz zrobić z różnych potraw cuda to on poczuje, że jesteś cudowną kobietą, a przy tym nie poruszy to jego męskości i zapewne też Cię za to wynagrodzi i pochwali 🙂 a za wymianę kół raczej nie 😉 😛

    15 stycznia 2016 at 09:05 - Odpowiedź
    • Ania

      Czyli kobiety do garów? 😉 No cóż, wszystko trzeba dostosować do danej osoby. Niekiedy kobieta nie odnajdzie pasji i chęci do bycia boginią w kuchni, a za to uwielbia motoryzację, co wtedy? Trzeba się szanować wzajemnie i patrzeć indywidualnie, a nie szufladkować. Kobieta ma wbrew pozorom podobne potrzeby do mężczyzny: chęć posiadania własnej przestrzeni, możliwość realizowania swoich pasji, spotykania się w swoim gronie znajomych, bycie chwaloną i szanowaną, ale nie za to jedynie, że ma ładną buzię (co jest oczywiście szalenie miłe i kobiety lubią tego typu komplementy, ale niewystarczające).

      15 stycznia 2016 at 14:04 - Odpowiedź
      • waldek

        Aniu , co potrafisz zrobic nie wyslugujac sie mezczyznami ? Co robisz sama w domu , nie stolujac na miescie?
        To o czym piszesz to jest brak zaradnosci , ktora nabylas niech zgadne z mlekiem matki czy ze sperma ojca?

        16 stycznia 2016 at 11:48 - Odpowiedź
        • Mariusz

          Ze sperma ojca to widzę, że Ty miałeś do czynienia każdego wieczora Twojego dzieciństwa, a może i nawet częściej Waldku.
          Aniu jeżeli lubisz zmieniać koła w samochodzie to nie pozostaje Ci nic innego jak znaleźć faceta, który będzie na to patrzył z uwielbieniem i może Ci coś w nagrodę ugotuje dobrego 😉 bo taka jest prawda, że swój na swego musi trafić 🙂 ja osobiście nie czuł bym się urażony ani mniej męski gdybyś robiła to szybciej ode mnie, bo na pewno znalazło by się coś w czym ja mógłbym się wykazać 😉

          16 stycznia 2016 at 21:20 - Odpowiedź
          • waldek

            a Twoja mamusia otarla sie o recznik na basenie?

            17 stycznia 2016 at 20:15
    • KrzysiekB

      Podstawy do prowadzenia samochodu łącznie z tym jak wymienić koło albo sprawdzić poziom płynów, czy jak używać wkrętak ( przez większość nazywany śrubokrętem), czy w którą stronę przykręca albo odkręca się śrubę :)))) powinien znać każdy kierowca niezależnie czy to kobieta czy mężczyzna. Według mnie to, że partnerka ( żona czy dziewczyna ) potrafi sobie sama poradzić, nie umniejsza zalet mężczyzny. Zwłaszcza, gdy on nie może pomóc, bo jest w pracy itp. Poza tym należy pamiętać, że wszystko ma swoje granice.

      Ale chociaż różni są mężczyźni, to ja nie chciałbym mieć za żonę takiej laleczki, co pół dnia zastanawia się jaką sukienkę ma włożyć, a drugie pół dnia spędza na ploteczkach z koleżankami. Ponadto w domu nic nie zrobi, bo się boi że paznokieć sobie złamie albo makijaż rozmaże, tylko czeka aż jej książę z bajki wróci i wszystko za nią zrobi.

      Krzysiek B

      16 stycznia 2016 at 21:02 - Odpowiedź
  27. Paweł

    Aż mam ochotę wysłać to swojej byłej, która przez rok nie rozumiała, dlaczego ją kurwa zostawiłem…
    Genialny artykuł! Gratulacje Marcin, tak trzymaj! 🙂

    16 stycznia 2016 at 12:45 - Odpowiedź
  28. Zombi

    Parę lat temu podczas terapii rodzinnej powedziałem ex żonie, że nie rozumiem dlaczego nigdy nie usłyszałem od niej dobrego słowa, ani jednego dziękuję czy jakiejkolwiek pochwały przy czym parę rzeczy choćby przy naszym wykańczanym domu zrobiłem własnymi rękami a urządzenia AGD własnoręcznie naprawiam przez co od lat nie było żadnych kosztów. A ona mi parsknęła śmiechem w twarz i powiedziała, że w małżeństwie nie będzie nikomu za nic dziękować bo to jest mój psi obowiązek zasuwać, że zachowuję się jak dziecko no i że powinienem więcej zarabiać to możnaby do tych rzeczy które robię zatrudniać fachowców. No mowie wam ręce mi opadły (kilkanaście lat małżeństwa). Dziś dzięki Bogu jestem już ex mężem a jej obecny partner chodzi jak zegarek i moja ex pięknie się nim wysługuje gdzie się da. Aż mi go czasem żal że taki głupi i na błędach innych się nie uczy. 🙂

    16 stycznia 2016 at 13:13 - Odpowiedź
  29. patiiii

    Dziękuję za ten wpis. Jeden z fajniejszych na Twoim blogu. 🙂 Niby to wszystko takie oczywiste ale jednak warto przeczytać, żeby wiedzieć jak postępować ze swoim facetem.Proszę o więcej takich, żeby kobietki mogły sobie poczytać. Pozdrawiam

    16 stycznia 2016 at 23:10 - Odpowiedź
  30. andreas

    a tak w ogóle i w szczególe to wszystkim wszem i wobec wszystkiego najlepszego życzę !

    30 stycznia 2016 at 00:41 - Odpowiedź
  31. M

    Zgadzam sie z tekstem w stu procentach. Wszystko z umiarem, ale i chwalenie i przestrzeń i inne wymienione punkty- wszystko jest potrzebne. Za każdym razem, gdy mowię mojemu mężczyźnie, ze jestem z niego dumna z jakiegoś powodu to widzę ten wyjątkowy błysk w oku – jest mu po prostu miło, czuje sie doceniony, szczęśliwy. To widać. Nie od początku tak u nas było, ale z czasem nauczyłam sie tego i zdecydowanie działa.

    12 lutego 2016 at 00:06 - Odpowiedź
  32. Tomek

    A jakie są potrzeby samca alfa ?

    26 lutego 2016 at 08:06 - Odpowiedź
  33. Robert

    Moim zdaniem (nie musicie się ze mną zgadzać) większość tych potrzeb można zaszufladkować jako karmienie ego , tak na szybko patrząc wydaje mi się że poza piętnowaniem ego zostaną 4 potrzeby ,

    potrzeba okazywania radości

    potrzeba słyszenia konkretnych logicznych poleceń

    potrzeba posiadania własnego „królestwa” i swojej przestrzeni

    Potrzeba opiekowania się swoją kobietą

    To zaskakujące można by stwierdzić że 99,9% facetów w związku wymaga od partnerki aby ich dowartościowała

    8 sierpnia 2016 at 22:33 - Odpowiedź
  34. anna

    Niestety nie poznałam odpowiedniego pana z którym chciałaby spędzić życie. Czytając teks rozumiem jedno :kobieta powinna to i tamto
    , a gdzie mężczyzna powinien. Świat mężczyzn i dka mężczyzn. Jestem kobietą i nie będę nikomu wchodziła. …bo ten mnie zdradzi pfff.Niech was wszystkich szlak.

    30 października 2016 at 23:02 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      „a gdzie mężczyzna powinien. Świat mężczyzn i dla mężczyzn” Zamiast pisać jak małe dziecko pod wpływem emocji, proponuję przeczytać analogiczny tekst na blogu.

      30 października 2016 at 23:12 - Odpowiedź
  35. sasu

    ŚWIETA RACJA! Wiele tych punktów odnosi się do mojego byłego związku. Żeby chociaż połowę z tego brały pod uwagę
    Amen

    13 listopada 2016 at 13:27 - Odpowiedź
  36. Jola

    Szczerze mówiąc to artykuł bardzo mi się podoba. 100 % prawdy. Wszystkie moje koleżanki narzekają na swoich mężczyzn. Ja tego nie robię (ja to wypracowalam w sobie). Powiem w skrócie nie wiem jak to jest ale nie jestem taką marudna i narzekająca kobietą jak większość. W 99% postępuje ze swoim mężem dokładnie jak opisuje artykuł. Lubię być dla męża kucharka, dziwka, kochanką itd. Nie narzekam tylko chwale np. Kotku ja nie potrafię tak umyć kuchenki jak Ty? Robisz to tak dokładnie. Oczywiście czasami widzę niedociągnięcia ale nie mówię o tym bo przecież mężczyźni tego nie lubią tego cholernego naszego biadolenia. Oni uwielbiają być chwaleni. Jak wraca z pracy to witam go z uśmiechem i pytam jak minął dzień. Pozwalam spotykać się z kolegami, żeby odreagowal i szczerze mówiąc jak trzeba to robię za kierowcę. Mezczyzna potrzebuje swobody. Cieszę się, że ma swoją pasję (akurat biega ), towarzysze jemu na zawodach itd. Robię zdjęcia i nawet jak nie jest w pierwszej 10 te mówię Ty jesteś dla mnie najlepszy, a ten finisz wow!!! Kurcze to wszystko działa. A w zamian za to codziennie słyszę, że mnie kocha, docenia co robię dla nas itd. i oczywiście, ze jestem najpiękniejsza kobietą na świecie. I jeszcze jedno – szczęśliwy związek polega nie tylko na braniu ale dawaniu. Ja gotuję a Ty kochanie sprzątasz bo przecież robisz to najlepiej

    23 marca 2017 at 23:43 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      I wszyscy są zadowoleni 🙂

      23 marca 2017 at 23:59 - Odpowiedź
  37. Emi

    Racje ma ten kto ma rację a nie penisa. Jak można budować związek na oklamywaniu siebie?

    27 marca 2017 at 09:28 - Odpowiedź
  38. Sotapo

    Emi – co ty pierdolisz? 🙂

    28 marca 2017 at 23:46 - Odpowiedź
  39. hhgsgsg

    A to dziwne naprawde ja traktowalam swojego bylego tak jak w artykule mogl robic co chcial Bo Ja nie jestem klotliwa no ale jednak tak sie do wszystkiego przyzwyczajil np do obiadkow pomimo tego ze nie znosze gotowac ze kiedy nie bylo obiadu byly wyzwiska plucie w twarz i bicie po twarzy. A pozniej to juz rutyna nawet jak wszystko bylo to byly wyzwiska i pchanie i to wszystko przy dziecku przy ktorym Malo mi pomaga a tak bardzo chcial miec dziecko przrciez. Moglam nie byc taka glupia ale serce zadzialalo zamiast glowa. Teraz mieszkam w osrodku z dzieckiem nie mam gdzie sie podziac a on juz szuka innej zeby go chwalila i byla z niego dumna.

    1 kwietnia 2017 at 16:23 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      bo poza tym nie ustalilas granic, nie trzymalas sie ich i po pochwalas nie dawalas zadan /wyzwan, do ktorych on by mogl dorosnac/starac sie.

      1 kwietnia 2017 at 18:04 - Odpowiedź
  40. Kasia

    hahaha Boze kwintesencja facetòw. Urocze. Dziewczyny nie ma co sie wkurzać tylko trzeba skorzystac ze tak wiele zalezy od nas 🙂 a dyzo to nad nie kosztuje. w porownaniu do tego ile sie czasem musi facet napracowac zeby nam dogodzic. Ale fakt ze facetom zdaza sie zapomniec, ze kobieta potrzebuje troche wrazen emocji i wyjscia na zewnatrz i jeszcze jak lezy na kanapie godzinami… ale jak sie dobrze to rozegra to sam dlugo tak nie wytrzyma bo przeciez chce byc najlepszy dla swojej niuni 🙂 i zacznie sie zastanawiac gdzie ten zachwyt sie ulotnil. Świetny tekst.

    27 maja 2017 at 12:33 - Odpowiedź

Wyślij komentarz

Your email address will not be published.

8

Lat blogowania

25

Napisanych poradników o relacjach i pewności siebie

+100

Nagranych filmów z tematyki relacji damsko-męskich

+500

Napisanych tekstów na blogu

+100.000

Odwiedzin bloga na miesiąc

"Uwodziciele" 2009, reż. K. Szołajski

WYWIADY W MEDIACH Z "ADEPTEM"

Pobierz Gotową Formułe Uwodzenia Słowami

  • Gotowe Teksty na Seks z Kobietą
  • Triki Seksualnego Dotyku i Kontaktu Wzrokowego
  • Seksualne Wzorce Tekstów na Niedostępną Kobietę
Close this popup

Twój Email Jest Bezpieczny. Nigdy go nikomu nie przekażę

Pobierz Gotową Formułe Uwodzenia Słowami

  • Gotowe Teksty na Seks z Kobietą
  • Triki Seksualnego Dotyku i Kontaktu Wzrokowego
  • Seksualne Wzorce Tekstów na Niedostępną Kobietę
Close this popup

Twój Email Jest Bezpieczny. Nigdy go nikomu nie przekażę