Mężczyźni, Którzy Nienawidzą Kobiet… I Hurtowo z Nimi Spią.

Kilka miesięcy temu napisałem kontrowersyjny artykuł o tym, jak dochodzi do zdrady kobiety.

Dziś rozwinę ten temat i powiem Ci jaka jest prawda kwestii bycia dupkiem, nienawidzenia kobiet, pomiatania i upadlania kobiet. Jeśli jesteś delikatnym chłopcem to lepiej walnij sobie drinka przed lekturą 🙂

Ten tekst raczej nie jest dla nowicjuszy…
W niszy uwodzenia panuje pewien specyficzny schemat traktowania kobiet w wyjątkowy sposób, uwielbiania kobiet, wręcz niczym nie uwarunkowanej miłości do kobiet. Kalibabka mówił o tym jak kocha wszystkie kobiety. Zan Perrion, jeden z guru uwodzenia z USA,  mu w tym dzielnie wtórował. W latach 2006-2008 zarówno ja (Adept) jak i Solid z grupy Warsaw Lair chłonęliśmy takie podejście jak gąbki.

Myślałem sobie „kochanie wszystkich kobiet jest takie fajne i romantyczne… tak ładnie współgra z moim miłym wychowaniem od dzieciństwa…”. Romantyczna słodycz się ze mnie wylewała litrami.

Ale byłem ciekaw czy to jest wszystko?

Ciągle z różnych stron miałem wiele przykładów tego jak kobiety będąc źle  potraktowane, wręcz wpadają w obsesje na punkcie danego faceta. Więc coś mi nie grało…

Z jednej strony słyszałem „Gdy naprawdę pokochasz kobiety, gdy zrozumiesz swoją wyjątkową więź z kobietami to zaczniesz najwięcej zaliczać”.  Ale od kilku różnych naturali z mojego otoczenia słyszałem coś KOMPLETNIE przeciwnego.

Pierwszy z nich, taki którego poznałem w życiu od strony uwodzenia, swoje NAJWIĘKSZE sukcesy z kobietami miał wtedy, gdy rzuciła go kobieta w której był zakochany. Bardzo ciężko to przeżył, był bliski samobójstwa. A potem dopiero się zaczęło… Zaczął hurtowo  podrywać laski i z nimi spać. One przychodziły potem do mnie i płakały mi w rękaw dlaczego ON jest taki niedobry, dlaczego on nimi gardzi i one nie mogą go przestać kochać. Oburzony na takie przedmiotowe traktowanie kobiet poszedłem więc do niego i wytłumaczyć mu, że „ G. ŹLE CZYNISZ , TAK SIĘ NIE POWINNO POSTĘPOWAĆ Z KOBIETAMI !!”.  🙂

Na to G. powiedział mi „słuchaj Marcin, wszystkie kobiety  to TĘPE BYDŁO, gardzę nimi,  są tylko moim zlewem na spermę, do niczego innego się nie nadają…”.
I popłynęła dalej litania brudu i nienawiści do kobiet.

Zamurowało mnie. G. zaczął wtedy mi tłumaczyć swoje podejście i stosunek do kobiet. Było to nasycone pogardą i wstrętem do inteligencji kobiet. Płynął potok jadu i nienawiści. Nie wiedziałem dlaczego, ale u niego to działało niesamowicie.

Potem poznałem też innych facetów, którzy nienawidzą kobiet i udaje im się sypiać z nimi na okrągło.

Dlaczego takie podejście do kobiet działało? Przynajmniej w ich wykonaniu… Zacząłem to badać.

Po latach mogę powiedzieć Ci, że dzieje się tak dlatego, że masa atrakcyjnych kobiet wie, że są rozpieszczone i gdy jakiś facet traktuje je jak księżniczkę, te poznają, że nie zachowuje się naturalnie względem nich. Jest to typowe i nie wywołujące żadnych emocji.

Z drugiej strony jest koleś, który jest wyluzowany, zabawny, pewny siebie, może nawet uszczypliwy, traktujący ją jak gówno, jak przedmiot do ruchania. Wkurwia ją to niesamowicie, przeczy jej wszystkim poprzednim doświadczeniom i wychowaniu… i jednocześnie wywołuje silne uzależniające emocje!! Kobieta czuje jego autentyczność i pewność siebie. Nie ma go w garści, nie może nim sterować jak innymi.

99% kobiecych sztuczek bazuje na ZAINTERESOWANIU SEKSUALNYM faceta. Jeśli on jej tego nie daje,  to ona czuje swoją bezsilność. To ją wkurwia jeszcze bardziej. Emocje  (nowe) nakręcają się jeszcze bardziej.

Faceci, którzy ciągle mają seks z wieloma kobietami, a przy tym ich nienawidzą, mają kilka cech wspólnych. Często są dominujący, męscy i pewni siebie. Pomiatają kobietą, są przykrzy i niemili dla kobiety. Wiele kobiet nieświadomie  lubi takich kolesi, wręcz uwielbia.  Nie wiedząc dlaczego.

Nie ma w  uwodzeniu takiej prostej prawdy jaką by chcieli początkujący.
Żelazne teksty i taktyki nie zawsze działają w 100%. Bo kobiety to nie roboty z taśmy produkcyjnej.
Kobiety mówią, że lubią szczerych facetów i że szczery facet to wręcz ideał. Ale ze szczerością jest tak jak z kwiatami i prezentami dla kobiet. Bywam różnie.

Są kobiety z którymi byłem MEGA szczery i się przespałem. A są takie którym kiedyś nakłamałem o tym jak chcę z nią związku i… też się przespałem. Kiedyś zastanawiałem się „może muszę być po prostu szczery ze swoimi intencjami, powiedzieć jej jak ona mi się podoba? Może nie powinienem zachowywać się jak kutas?”, a jak dziewczyny mnie odrzucały, to myślałem „no tak, byłem za mało kutasem, teraz one się śmieją jakie miłego leszcza spławiły :(„. 

To był etap nowicjusza.

Niektórzy z moich kumpli naturali mówili „Kobiety to szmaty, będę dla nich skurwielem, będę prawdziwym dupkiem” i to im działa. Zdarza się, że w przypływie nastroju mówię dziewczynie „słuchaj Zosiu, nie wiem co się dzieje,  do niedawna byłem takim skurwielem… bawiłem się kobietami, zostawiałem za sobą płacz kobiet i emocjonalne zgliszcza… a teraz przy Tobie coś we mnie pękło,  zrozumiałem jakim byłem skurwielem…  to Ty tak na mnie działasz… nie poznaję siebie…  chcę być dla Ciebie dobry…„.  I kobieta się rozkleja. Spełnia się jedna z jej romantycznych fantazji.

Ujarzmia dzikiego wolnego ogiera/pirata/drania. To sytuacja wręcz jak z Harlekina.
Po czym idę do drugiej dziewczyny i mówię „słuchaj nie lubię tej Zośki, ona jest jakaś dziwna”, a Aśka „przecież  czytałam co Ci na Facebooku napisała! Tam pisze, że jesteś jej sympatią!!”. Ja na to „tak, pewnie chciałaby nią być, ale ona jest jak bluszcz, wyobraża sobie, że jestem jej,  a tak naprawdę moje oczy cały czas szukały Ciebie…”.  Aśka „ale przecież siedzieliście przytuleni i chyba całowała Ciebie?”
Ja: „no co ty, nigdy bym bez przymusu jej nie pocałował! Zmusiła mnie, no co miałem zrobić? :)”
Aśka: „Ale kłamiesz ty draniu! Nie wiem co ja w Tobie widzę, o boże…”.   I ona pragnie mnie jeszcze bardziej. Mimo, iż doskonale wie że kłamię i żartuję.

Więc gdzie jest prawda ?

Prawda jest taka, że możesz mieć wiele różnych „uwodzielskich tożsamości” i każda z nich będzie działała dla Ciebie z inną kobietą i w innej sytuacji. Gdy dziewczyna mówi mi, „ja mogę się całować tylko z moim chłopakiem, z facetem z którym jestem w związku”. To mogę powiedzieć „Nie wiem dlaczego, ale myślę że mógłbym być Twoim chłopakiem. Chcę nim być, dawno nie byłem w związku, tak… definitywnie jestem Twoim chłopakiem ;)”. Kłamię i całuję ją. No w każdym razie tak kiedyś robiłem.

Być może teraz część facetów nie mających wielu doświadczeń z kobietami zacznie mnie wyzywać, krytykować itd.  Podobnie było sporo takich komentarzy pod artykułami o zdradzie z kwietnia 2013. Wielu kolesi myśli sobie „Ten Adept jest złym człowiekiem!!  źle traktuje kobiety. Powiedział jej, jest jej facetem. Kłamał i to jest potworne!! Ojojoj!”.

Ale wiecie co jest ciekawe?

Dziewczyna mówi, że całuje się z facetem tylko jeśli jest jej chłopakiem. Czy ona sama w to naprawdę wierzy? Podobam się dziewczynie, jej emocje reagują na mnie. Jestem dla niej dupkiem i ona wie, że kłamię, ale nadal się całuje ze mną.

Niekumaci kolesie myślą „Ten Adept to kutas, ona jest taka niewinna, jest miła i słodka. A on? On ją bałamuci!!”.

Wspólnym mianownikiem facetów, którzy nienawidzą kobiet i śpią z nimi regularnie jest to, że:

– nie stawiają kobiety na piedestale, wręcz traktują ją jakby był dużo, dużo poniżej ich samych, czym nieświadomie pokazują kobietom swoją wyższą wartość

– czują, że zasługują na każdą kobietę

– „tępe bydło” (czyli kobiety) musi być ukarane/poniżone za swoją głupotę, a źródłem kary jest ich penis.

– wibracja „silnej nienawiści” może części kobiet skojarzyć się na podświadomym poziomie z męskością, samczością, siłą itd

Nie wszystkim kobietom to się spodoba, nie wszystkie to będzie pociągać, część odrzuci na samym wstępie.  Twoje koleżanki zapytane o takich facetów HURTEM odpowiedzą „NIE! Nigdy by mi się nie spodobał facet, który mnie poniża”.

I z jakiś przedziwnych powodów znaczna ich część postawiona w realnej sytuacji, zacznie czuć do danego faceta coraz większy pociąg 🙂

Bo to jest dokładnie tak samo jak oglądać KSW i się mądrzyć w fotelu, a co innego realnie przeżywać walkę będąc na ringu.

 

Adept

 

ps. czy miałeś kiedyś tak, że bzykałeś się z dziewczyną, a w myślach miałeś „ty dziwko!!  ssij moją pałę suko!! o tak mała, ale Cię wyrucham!!” ? Takie sytuacje możesz zauważyć na filmach XXX, ale może sam się otarłeś o takie sytuacje? Czy zauważyłeś co się wtedy dzieje?  Jestem ciekaw Twojej opinii, więc nie wahaj się i dodaj swój komentarz.

 

ps2.  UWAGA!

 Celem tego artykułu NIE JEST nakłanianie Ciebie do bycia nienawidzącym kobiet dupkiem (choć czasem umiejętność bycia „zabawnym dupkiem” się przydaje) tylko zrozumienie, że nie tylko podejście „bezwarunkowa miłość do wszystkich  kobiet” może być źródłem sukcesu z kobietami.

 

Część druga tego artykułu jest Tutaj:

https://www.uwodzenie.org/mezczyzni-ktorzy-nieszanuja-kobiet-cz-2/

 

 

Udostępnij na:
Adept

Adept

Zaczałem naukę nowoczesnego uwodzenia w 2005 r. Od 2006 r. pomagam facetom stać się seksualnie atrakcyjnym dla kobiet. Uczę o czym mają rozmawiać i jak zdobywać takie kobiety, które się im podobają. Likwiduję problemy z brakiem pewności siebie z kobietami. Pomagam też odzyskiwać byłą partnerkę (żonę lub dziewczynę). Od 2008 roku pomagam kobietom w tym jak zdobyć i rozkochać w sobie mężczyznę oraz budować pewność siebie w relacjach.

Jeśli chcesz otrzymywać wiadomości o kolejnych artykułach, dołącz do mojego Fanpage na Facebooku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na mój kanał YouTube i zasusbskrybuj go.

77 komentarzy
  1. Avatar
    tryg

    No wlasnie.
    Powiedzmy ze sukcesy z kobietami mam w normie, do tej pory nie interesowalem sie uwodzeniem. Zawsze jednak niesamowicie dziwia mnie deklaracje uwodzicieli, ze oni „kochaja wszystkie kobiety”. I jeszcze „marza o tym, by uszczesliwic wszystkie”. Sadzilem, ze to ze mna cos jest nie tak, ale prawda jest taka, ze ja wlasciwie kobiet nie lubie. Nie o to chodzi, ze ich nienawidze. Po prostu nie lubie. Sa oczywiscie wyjatki (z ktorych rodzily sie zwiazki).

    30 października 2013 at 17:51 - Odpowiedź
    • Adept

      W następnej części dokładniej pokażę mój własny stosunek do kobiet. Powiem jak jest 🙂

      30 października 2013 at 18:03 - Odpowiedź
  2. Avatar
    Adam

    Ciekawe co o tym sądzi Brunet, on często powtarza że kocha i lubi kobiety.

    30 października 2013 at 17:52 - Odpowiedź
  3. Avatar
    smilem1

    Tekst kontrowersyjny, racja. Tylko totalnie nie kumam opcji, w której facet musi kłamać kobiecie, tylko po to, by się z nią przespać. Jest delikatna różnica pomiędzy byciem pewnym siebie i świadomym swoich wartości, a byciem kłamcą. Ja wybieram to pierwsze. Dla mnie jest ważne, by kobieta doskonale wiedziała, czego od niej oczekuję i co jej mogę zaproponować. Wtedy, jeśli chcą, wracają. Nie czuję potrzeby pierdolenia jej systemu w głowie, tylko po to, by włożyć penisa. Nigdy nie zrozumiem, jak można pójść do łóżka z kimś, do kogo nie ma się żadnego szacunku i trzeba kobiecie kłamać, by zamoczyć.

    30 października 2013 at 18:11 - Odpowiedź
    • Avatar
      aniasek

      Przeczytałam wszystko:) i temu Panu za komentarz bije brawo:)

      30 października 2013 at 19:56 - Odpowiedź
  4. Avatar
    P

    Ja bardzo często mam taką sytuacje że kiedy jestem z kobieta w łóżku, i jest gra wstępna jak się całujemy przytulamy itd czasami wtedy mam w myślach, że ona jest moją suką, prywatną prostytutką, moją nifmomanką…. a wtedy dzieje się magia w łóżku 😉 To co mam w myślach, że ona robi mi loda albo że mamy ostry seks czy mam jakąś fantazje to bardzo często dzieje się tak że to co sobie wyobraże z nią spełnia się z daną kobietą. Wtedy jest ostry seks, robi mi loda czy też bardzo często daje jej klapsa w tyłek mówić … Ty moja suko itd a ona jeszcze bardziej się nakręca i ją to bardzo podnieca i oboje mamy wtedy zajebisty seks 😉 PS. Jeśli chodzi o mnie to kocham kobiety i nie czuje do nich żadnej nienawiści ale w ten sposób realizujemy bardzo często swoje fantazje i zabawa się nakręca 😉

    30 października 2013 at 18:28 - Odpowiedź
  5. Avatar
    maszkar

    Coś w tym jest. Bardzo często jest tak, że kobiety wiążą się z grzecznymi chłopcami, a spółkują z niegrzecznymi. Plotka? Autopsja ;-D

    30 października 2013 at 18:36 - Odpowiedź
  6. Avatar
    rrr

    wg mnie najlepiej znalezc zloty srodek(slodki dran) miedzy dupiem a slodziakiem I umiec na tym terytorium sie poruszac 🙂

    30 października 2013 at 19:11 - Odpowiedź
    • Avatar
      aniasek

      Święte słowa.

      30 października 2013 at 19:57 - Odpowiedź
      • Avatar
        Rafał

        we właściwy sposób też doceniać ale też umiejętnie przekazywać pewność siebie(czyny,słowa)
        żeby to wszystko wytłumaczyć od podstaw trzeba kilka ładnych godzin poświęcić 🙂

        30 października 2013 at 20:27 - Odpowiedź
      • Avatar
        mateusz

        za to Ty i twój przedmówca nie przeczytaliście ze zrozumieniem całego artykułu

        10 czerwca 2016 at 15:20 - Odpowiedź
  7. Avatar
    Olas

    Hej. Ja od początku swojego życia jestem chujem do kobiet ale nie zawsze dawało mi to cos na plus. Często odprowadzalem do porządnia ale nie kończyło sie to seksem w lesie czy cos. Czasem tez miałem obawy przed zatrzymaniem sie w lesie z prawie obca laska (żeby nie pomyślała ze chce ja zgwałcić). Fakt faktem z takim skurwysynskim podejściem cieżko tez mi otworzyć jakaś laske w klubie czy cos bo najcześciej dostaje zlewke bo jestem zbyt bezpośredni. To o czym piszesz stosował tez David X (taki starszy gruby typ po 40 z USA) z tego co pamietam. W łóżku każda kobieta ktora miałem lubiła być traktowana jak suka. Ale musiałem tez zachowac na początek trochę delikatności bo im puszczają hamulce wraz ze wzrostem podniecenia. Jakbys napisał cos o otwieraniu lasek mając taki charakter chuja plus o finalizowaniu seksu byłbym wdzięczny 😉 pozdro

    30 października 2013 at 19:42 - Odpowiedź
  8. Avatar
    Damian

    Siema
    Bardzo dobry artykuł na ten temat.Masz rację że bycie miłym,czułym i robieniem z kobiety księżniczki nie działa.Sam to przerabiałem i muszę również zastosować wiedzę z tego artykułu w praktyce!

    30 października 2013 at 20:10 - Odpowiedź
  9. Avatar
    Janusz

    Święta prawda w tym artykule. Widziałem podobne rzeczy, zawsze się dziwiłem jak to działa – jednak nie mam w tej kwestii żadnego doświadczenia. Jakiś pomysł? Szczerze muszę przyznać że niektórym kobietom bardzo się przydaje mocne utarcie nosa i pokazanie im że na piedestale były tylko w swojej wyobraźni a w realu jest pełno innych kobiet z ciasnymi cipkami i nie ma co się przejmować jakimiś jednostkami z ich wyobrażeniem że”tak czy siak powinno być”!! Czekam na drugą część artykułu.
    Pozdrawiam,
    Janusz

    30 października 2013 at 20:38 - Odpowiedź
  10. Avatar
    Andre

    masz rację 🙁 potwierdziła to jedna piękna (wręcz zjawiskowa ) kobieta którą znałem i to mnie jeszcze bardziej wkurwia i dołuje

    30 października 2013 at 20:41 - Odpowiedź
  11. Avatar
    leon

    CZesc,witam,nie ze bym byl jakims draniem,ale bardzo podoba mi sie ten artykul,i przyznam szczerze,im gorzej ogolnie,bo kazda jest inna,je traktujesz,tym bardziej za toba biegaja,powiem tak to nie jest zle,tylko fascynujace….
    ale to moje zdanie,ktos moze miec inne,jego wola…i szacuneczek
    Pozdrawiam Leon

    30 października 2013 at 20:47 - Odpowiedź
  12. Avatar
    Tomek

    To działa najbardziej na kobiety o niskim poczuciu własnej wartości. Znam kilka takich, co to je facet zdradził i źle traktował ale po niedługim czasie są gotowe do niego wrócić. A w międzyczasie wklejają na FB demoty o nieszcześliwej miłości, o zdradzie itp. To są goopie laski tylko do dymania. Tych, które twardo stąpają po ziemi nie jest łatwo poderwać ale na pewno warto jesli myślimy poważnie o związku. Przecież samo ruchanie to nie wszystko 🙂

    30 października 2013 at 21:00 - Odpowiedź
    • Avatar
      Adventurer

      Tych które twardo stąpają po ziemi wcale nie jest trudniej poderwać. Z nimi trzeba stworzyć taki kontekst aby samy chciały Cię bliżej poznać i myślały że Cię wybrały.

      Adventurer
      WarsawLair

      30 października 2013 at 23:24 - Odpowiedź
      • Avatar
        Tomek

        Teoretycznie masz rację ale w praktyce tworzysz konteksty i nic się nie dzieje, zapuszczasz przynętę a nawet kilka i czekasz i czekasz… 🙂 Mówię ogólnie bo każdy przypadek jest inny.

        3 listopada 2013 at 16:33 - Odpowiedź
    • Avatar
      Ghost

      Tomek 100% racji , czemu ja tego tak tutaj nie napisałem

      24 maja 2014 at 09:37 - Odpowiedź
  13. Avatar
    xtro

    hehe dobre, koniec poniżania się

    30 października 2013 at 21:18 - Odpowiedź
  14. Avatar
    strazaak

    Moim zdaniem mocno napisane ale jest w tym wiele prawdy

    30 października 2013 at 21:20 - Odpowiedź
  15. Avatar
    Lukasz

    Już dawno chciałem to powiedzieć ,ale jakoś mi się odechciewało, ale teraz to powiem. jesteś płytki jak wyschnięta rzeka a twoje porady to chyba tylko dla ludzi którzy są tak tępi ze nie wiedza co to jest kobieta, albo są tak zdesperowani ze znudziły im się burdele i chcą poznać prawdziwą kobieta,ale ich na to nie stać, albo poczuć się prawdziwymi facetami zdobywcami serc niewieścich ale nie zdają sobie sprawy ze zdobywają kobiety za pomocą szkoły uwodzenia a nie własnej osobowości. ja sam nigdy na powodzenie nie narzekałem ale od zawsze brzydzę se takimi ludźmi jak Ty ponieważ wykorzystujesz czule punkty kobiety i chęć miłości. nie należny Ci się miano prawdziwego faceta. czytałem kilka Twoich artykułów i są one beznadziejne typowe. korzystasz z manipulacji i to wszystko. a robisz to dlatego ze prawdopodobnie nigdy nie miałeś prawdziwej kobiety i nie stać Cie na prawdziwy związek. manipulujesz ludźmi, a tak nie wolno. wiedz ze kiedyś to sprzeniewierzy się przeciwko Tobie a ja chciałbym zobaczyć Twój upadek. nie powinieneś mieć żadnej kobiety, bo nie potrafisz ich docenić. powinieneś skończyć płacąc za sex bo dla Ciebie nie ma on żadnej świętości ani znaczenia. nie ma w Tobie ani krzty prawdziwego mężczyzny. współczuję Twojej matce. jesteś zwierzęciem które myśli tylko kutasem. jestem ciekawy jak twoje wyrzuty sumienia, czy nie zal Ci tych kobiet które oszukałeś swoimi pseudo metodami podrywacza. chciałbyś być jak Hitch którego na pewno oglądałeś ale jesteś jak marna imitacja próżnego i zadufanego w sobie gbura który nie bierze pod uwagę uczuć kobiet i wykorzystuje je w najgorszy sposób w jaki tylko możne. życzę Ci żebyś sam został potraktowany tak jak Ty traktujesz kobiety. mówisz ze wyrywasz świnie? słowo ze facet to świnia nabiera przy tobie nowego znaczenia.

    30 października 2013 at 21:33 - Odpowiedź
    • Adept

      Dziekuje za Twoj komentarz. Odpowiedź na niego będzie w kolejnej części tego artykulu.

      30 października 2013 at 22:17 - Odpowiedź
      • Avatar
        Adventurer

        Łukasz to po co tutaj jeszcze jesteś i po co czytasz tego bloga – oceniasz go pod kątem literackim? A może czytasz go w ukryciu bo chcesz się stać lepszy w relacjach z kobietami. Marcin nie napisał tutaj głębokiej prawdy na temat relacji damsko męskich do której jak widzę zmierza. Mam jednak nadzieje że nie odsłoni przed ludźmi pewnej tajemnicy. Niewątpliwie to co tutaj pisze otwiera oczy. Przesłaniem nie jest – bądź dupkiem i poniewieraj kobiety. Dzisiaj rozmawialiśmy na ten temat i wiemy dlaczego taka postawa działa – czy to oznacza że się do tego stosujemy i tego uczymy na szkoleniach. Zdecydowanie Nie. Zarówno Ja, Solid i Adept dogłębnie kochamy kobiety. Nie potrzebujemy ich nienawidzić, nie potrzebujemy wycierać nimi podłogi. Wiemy co działa, wiemy co jest ukryte głęboko pod powierzchnią zachowań dupków. Te aspekty są ukryte przed świadomością ogromnej części populacji ludzkiej. Umieszczałem niedawno w internecie filmik w którym mówiłem że wielu mężczyzn patrzy na proces przyciągania bardzo powierzchownie. W życiu ludzie popełniają błędy a Ty Łukasz zachowujesz się tak jakby kobiety były święte. Twoje niespełnione pragnienia i potrzeby zaślepiają Ci oczy (czytaj – świadomość). Zacznij medytować a to się zmieni.

        Pozdrawiam
        Adventrurer
        WarsawLair

        30 października 2013 at 23:14 - Odpowiedź
        • Avatar
          Lukasz

          Artykuły przychodzą do mnie od Pana Marcina lądują od razu w skrzynce spamu. Dziś z ciekawości otworzyłem żeby zobaczyć czy zmienił się styl pisania guru podrywu, ale jak widzę styl ma ten sam wiec zrezygnuje z czytania, ale nie moglem się oprzeć żeby przed usunięciem spamu napisać parę slow które chodzą mi po głowie odkąd pierwszy raz przeczytałem artykuł p. Marcina. Jak widzę świadomość podrywacza mu się rozwinęła i konwencjonalne sposoby poznawania kobiet już mu nie wystarcza ,bo jak sadze dostaje kosza, wiec poszedł na kurs hipnozy żeby skuteczniej zaciągać skuteczniej dziewczyny do łóżka, bo z tego rozumiem ze nie ma czym zaimponować wiec musi je hipnotyzować (to zabawne, bo za czasów jaskiniowców było łatwiej. wystarczyło mieć maczugę). I chyba wskoczył w role „boga” podrywu, bo na półce zauważyłem „Biblie uwodzenia”- to mówi samo za siebie. Nie mam nic więcej do powiedzenia. Jestem zbulwersowany istnieniem takich instytucji jak szkoła uwodzenia a teksty jakie tu przeczytałem są godne pożałowania (jak film „byle do piątku”). Pan Marcin dla mnie to nie uwodziciel klasy Don Juan, ale żartobliwie można go nazwać : „dyskotekowym Casanowa jeden nocy”, jednym słowem laluś.

          31 października 2013 at 00:23 - Odpowiedź
          • Avatar
            Mario P.

            pozwól odpocząć swojej ręce łukasz… czym będziesz się dzisiaj bawił cały wieczór?

            2 listopada 2013 at 16:59
    • Avatar
      waldek

      Lukasz wiesz kto wymyslil klamstwo Ewa jak oszukala Adama i wiesz kogo jeszcze oszukala Boga , wiec nie pisz rzeczy na ktorych sie nie znasz… jesli Adept manipuluje to co w takim razie odczuwa ta kobieta ktora wg Ciebie chce by nia manipulowal ?
      ciekawosc co bedzie dalej ? moze uda mi sie go przechytrzyc jak mi pokaze jak to robi lub innymi bede manipulowac
      a moze nie wierze w to bo wiem ,ze jestem najlepsza
      Lukasz … dorosnij emocjonalnie bo tego Ci brakuje.

      31 października 2013 at 08:29 - Odpowiedź
      • Avatar
        Mario P.

        poza tym kobieta ma swój mózg i mimo, że działa emocjonalnie, to świadomie podejmuje decyzje. Co innego gdyby rozkładała nogi zmuszana pistoletem przy skroni. Wyluzuj łukasz i żyj dalem swoim bajkowym życiem z księżniczkami… długo i szczęśliwie… jak w Disnelowskich Bajkach…
        bo to nie strona dla ciebie… przeklinasz tutaj, a pewnie przy kobiecie udajesz do porzygu miłego chłopięcego gentlemana…. a to nie jest manipulacją prawda?

        2 listopada 2013 at 17:03 - Odpowiedź
  16. Avatar
    Adventurer

    Marcin idziesz o krok za daleko… pozwól chłopakom cieszyć się z różnych tekstów na podryw i poszukiwać magicznych smsów ninja. Wiesz przecież że w tym co tutaj napisałeś jest o krok od zdradzenia tego jedynego złotego środka. A ja myślę że niektórzy nie powinni go „od tak” poznać. Nie wolno wszystkiego ludziom zdradzać. Pamiętaj – niech część naszych tajemnic zostanie dla nas i będziemy dzielić się nimi tylko z nielicznymi osobami do których mamy zaufanie i którzy fajni.

    Pozdro
    Adventurer
    WarsawLair

    30 października 2013 at 23:03 - Odpowiedź
    • Avatar
      Lukasz

      teksty o których mowa ja doskonaliłem mając lat 15, ale ja w porównaniu do Pana Marcina z tego wyrosłem bo mnie to nie bawi. Ja po przemyśleniu tych magicznych sms-ow i tajemniczych slow kluczy doszedłem do wniosku ze nie mam serca żeby ich użyć na kobiecie, bo są zbyt potężne i sugestywne. A jak widzę Pan Marcin jak i reszta wyznawców Biblii podrywu nie macie skrupułów żeby mamić te biedne istoty. ja nie zniżę se do poziomu zera żeby hipnotyzować dziewczyny i w ten sposób z nimi sypiać.mam w sobie więcej klasy niż jak widać macie o mnie zdanie. a co do magicznych SMS ninja to bardziej to pasuje „sekretów uwodzenia słowami”. a te pseudo zaproszenie do przyłączenia się proszę skierować do kogoś innego ,bo ja nie jestem zainteresowany.
      A tak nawiasem mówiąc, to wydaje mi się ze jeżeli jakaś dziewczyna odkryje ze spotykała się z bogiem uwodzenia za pomocą hipnozy to chyba możne pozwać go do sadu o to ze została wykorzystana przez hipnotyzera, uwiedziona i zgwałcona, bo sex z kobieta nieświadomą to gwałt. a po co mu hipnoza jak nie do zablokowania świadomości i zaciągnięcia w ten sposób kobietę do łóżka. wiec lepiej niech teraz uważa bo kiedyś jedna z kochanek może się zdenerwować co z nią zrobił i poczuje się oszukana (i słusznie!!!) a Pan Marcin skończy podrywając kolegów w celi… ha ha
      swoja droga to obrzydliwe kochać się z kobieta nieświadomą i zahipnotyzowana(dlatego zawsze bałem się hipnotyzerów). to jak dmuchanie manekina.

      31 października 2013 at 00:44 - Odpowiedź
      • Avatar
        waldek

        Lukasz – niech kobieta pozwie do sadu swietna sprawa , wtedy wyjdzie na jaw jak manipulowala Panem MARCINEM …
        Hipnoza nie jest bezwolna ale Ty sie na nia zgadzasz dajac sie zahipnotyzowac , i wszystkie decyzje podejmujesz Ty nie hipnozyter
        jesli mowi rozbierz sie to sie rozbierasz bo tego chcesz
        ale Twoja finasjera, ktorej jestes wyznawca nie stosuje hipnozy bo to dla nich za trudne i meczace wystarczy im zaplaci za kobiete jak kurwe
        no i wymyslic cos ,ze uwodzenie to jest zle , i tabletka gwaltu jest taka dobra ,ze mozna gwalcic bo czlowiek jest otumaniony
        Ten Twoj bozek Finasjera – to wlasnie sa manipulaci ale Ty o tym nie wiesz bo jak mozesz wiedziec skoro dajesz sie manipulowac i werzyc w to ,ze oni Toba manipuluja jak jestes wolny ?
        Otoz nie jestes wolny . poczytaj zasady CHomskiego .. jak sie manipuluje takimi ludzmi jak Ty i potem pisza takie bzdury nie sprawdzajac bo wierza swoim bogom we wszystko ….
        a wiesz czym sie roznic czlowiek od bydelcia ze ma rozum i rozroznia dobro i zlo
        nie wiem czy jestes juz wielbladem czy jeszcze nie ale nie masz zielonego pojecia o rzeczach do ktorych sie wypowiadasz
        dzieci i ryby nie maja glosu .. to chyba najlepiej pasuje do takich ludzi Twojego charakteru no i nie zapomnij zlozyc ofiary finsajerze i poklonu za ich „nauke”

        31 października 2013 at 08:37 - Odpowiedź
      • Avatar
        Mario P.

        a jak mamy napisać o Tobie pisząc takie brudne rzeczy?
        a no tak ejsteś do porzygu tak miły, że całą swoją energię mentalną udając grzecznego chłopczyka musisz na obrażać Adepta i Rafała?

        widać, że nie masz za dużo pojęcia o hipnozie, ani o rozbudzaniu w kobiecie emocji…

        albo znasz jakieś superextra magicznie tajemne sekrety o których nikt w niszy uwodzenia nie ma pojęcia poza tobą…

        2 listopada 2013 at 17:10 - Odpowiedź
  17. Avatar
    Mario

    Z zaciekawieniem przeczytałem ten artykuł i całkowicie się z nim zgadzam. Z moich doświadczeń wynika dokładnie to samo, jest część kobiet, do których podejście z pogardą zadziała jak żadne inne, oczywiście musi to być wykonane z pewnym wyczuciem..część kobiet jednak takie podejście odrzuci natychmiast…Dobry artykuł:-)

    30 października 2013 at 23:51 - Odpowiedź
  18. Avatar
    Łukasz

    „ujarzmia dzikiego wolnego ogiera/pirata/drania. To sytuacja wręcz jak z Harlekina.
    Po czym idę do drugiej dziewczyny i mówię „słuchaj nie lubię tej Zośki, ona jest jakaś dziwna”, a Aśka „przecież czytałam co Ci na Facebooku napisała! Tam pisze, że jesteś jej sympatią!!”. Ja na to „tak, pewnie chciałaby nią być, ale ona jest jak bluszcz, wyobraża sobie, że jestem jej, a tak naprawdę moje oczy cały czas szukały Ciebie…”. Aśka „ale przecież siedzieliście przytuleni i chyba całowała Ciebie?”
    Ja: „no co ty, nigdy bym bez przymusu jej nie pocałował! Zmusiła mnie, no co miałem zrobić? 🙂 ”
    Aśka: „Ale kłamiesz ty draniu! Nie wiem co ja w Tobie widzę, o boże…”. I ona pragnie mnie jeszcze bardziej. Mimo, iż wie że kłamię. ”

    Ty kłamczuszku… dlaczego gadasz takie głupoty? Która szanująca siebie kobieta by Cię jeszcze bardziej pragnęła? Mimo że siedzisz ode mnie w tym dłużej to nie chce mi się w to wierzyć. Wiem jak jest z tą szczerością, że kobiety wręcz uwielbiają jak się z nimi gra w takie kłamstewka, ale przestań pieprzyć, że ona pragnęła by Cię jeszcze bardziej…
    Przepraszam jeżeli odebrałeś to jakbym się rzucał do Ciebie. Po prostu takie granie takiego badboya jest niewypałem.

    31 października 2013 at 06:39 - Odpowiedź
    • Adept

      „dlaczego gadasz takie głupoty? Która szanująca siebie kobieta by Cię jeszcze bardziej pragnęła?”

      Szanowanie się kobiety nie ma tutaj nic do rzeczy. Tu chodzi o emocje jakie w tym momencie gotują się w kobiecie.
      Często mężczyźni próbują dokonać sztucznego podziału na „szanujące się kobiety” = nie ulegające podrywowi, emocjom, zabawie, itp.
      I te nie szanujące się = bawiące się podrywem, ulegające emocjom, i pewnie na dodatek „łatwe” ;).
      Co jest z gruntu fałszywym podejściem i wynika z niezrozumienia tego jak działają metody podrywu.

      „przestań pieprzyć, że ona pragnęła by Cię jeszcze bardziej…”

      Nie pieprzę – mówię. Tak, jej emocje by skoczyły jeszcze bardziej. Tylko że brak w tej krótkiej „historii” detali, więc rozumiem, że mogłeś tego nie załapać.
      pozdrawiam
      adept

      31 października 2013 at 07:12 - Odpowiedź
      • Avatar
        waldek

        Adept – poszukaj cytatow o glupcach w google
        Budda ma jeden dobry ale nie umiem go zacytowac niestety bo nie pamietam – koncowka byla cos ze dobrze jest jak glupiec wie ze jest glupcem czy cos takiego niz mysli ze nim nie jest…
        i zacytuj ludziom cytat uwodzicicieli / kto go wymyslil nie wiem ale oddaje sedna sprawy takim Lukaszom i innym oszolomom ….
        „Glupiec bedzie probowal sprowadzic Cie do swojego poziomu , by w nim pokonac Cie swoim doswiadczeniem „

        31 października 2013 at 08:41 - Odpowiedź
  19. Avatar
    Catmaster

    Witam
    Myślę że dla tego rozwodnicy na początku mają dużą siłę tzw przebicia. Jest pewien żal w nich do kobiet który odzwierciedla się w podejściu i emocjach z nim związanych co w konsekwencji może objawiać się pewnym zainteresowaniem ze strony kobiety. Często też mogą próbować naprawiać takiego osobnika -leczyć go 😀 . Co jest bardzo pożądane :-D.
    Widzę z autopsji że chamskie wręcz podejście od czasu do czasu do koleżanki/znajomej może zaowocować dość dziwnym efektem „lekarki” bądź „matki Teresy” leczącej lub naprawiającej osobnika.
    Powodzenia ! Catmaster

    31 października 2013 at 07:38 - Odpowiedź
  20. Avatar
    waldek

    Adept – zrob artykul o stalkerach podobno jest ich 3 mln w Polsce

    31 października 2013 at 07:47 - Odpowiedź
    • Adept

      Już zrobiłem 2-3 lata temu, jest na blogu.

      31 października 2013 at 07:55 - Odpowiedź
      • Avatar
        waldek

        Wiem , ale zrob kolejny bo tempo ich rosnie , co widze po czytaniu tych wypowiedzi

        31 października 2013 at 08:42 - Odpowiedź
  21. Avatar
    Rolf

    Witaj !!! Adept !!!
    Od jakiegoś czasu bacznie Ci się przyglądam, i z uwagą czytam twoje artykuły. Kilka zasad nawet zastosowałem, i o dziwo działają. Nie wiem jak ale to działa, a jeśli coś działa to nie należy tego zmieniać. Tak trzymaj….
    DZIĘKI ADEPT

    31 października 2013 at 07:49 - Odpowiedź
  22. Avatar
    Adventurer

    Odpowiedź na komentarz Lukasz:

    „Jak widzę świadomość podrywacza mu się rozwinęła i
    konwencjonalne sposoby poznawania kobiet już mu nie wystarcza ,bo jak
    sadze dostaje kosza, wiec poszedł na kurs hipnozy żeby skuteczniej
    zaciągać skuteczniej dziewczyny do łóżka, bo z tego rozumiem ze nie ma
    czym zaimponować wiec musi je hipnotyzować (to zabawne, bo za czasów
    jaskiniowców było łatwiej. wystarczyło mieć maczugę).”

    „Konwencjonalne metody podrywu” spadłem z krzesła. Ok. rozumiem – randka, kwiaty, randka, kwiaty, randka, kwiaty – zostańmy przyjaciółmi. Społeczeństwo wpaja nam kłamstwa na temat miłości, relacji i uwodzenia. Jeśli tego nie rozumiesz to Twoja sprawa. Jeśli wychodzisz z założenia, że musisz tańczyć przed kobietą, imponować jej, i zabiegać o jej względy po to, aby Cię chciała to niemęsko myślisz. Możesz traktować kobiety jak księżniczki, dbać o nie, kupować prezenty. Musisz to jednak robić z pozycji księcia a nie ich lokaja.

    Całe WarsawLair było kiedyś na szkoleniu NLS organizowanym przez nieżyjącego już Andrzeja Batko. I powiem Ci tak – czy dzisiaj potrzebujemy stosować te metody? Nie. Wtedy wielu rzeczy nie wiedzieliśmy. Gdy dostawaliśmy kosze to nie wiedzieliśmy, dlaczego. Jeśli ty nie dostajesz koszy to bardzo dużo to o tobie mówi a mianowicie – że jesteś entuzjastą komputerowej klawiatury i nie podszedłeś do za wielu kobiet w swoim życiu.

    Wybacz, ale nawet, jeśli odnosisz się do tak zwanego „hipnotycznego uwodzenia” to wypadałoby, co nieco o nim wiedzieć. Stosowanie hipnozy można porównać do artyzmu, do muzyki. Dobra muzyka wzbudza w Tobie różne emocje i odczucia. Mężczyzna, który się świetnie komunikuje jest instrumentem, który stroi się podczas komunikacji z kobietą w taki sposób, że różnego rodzaju przyjemne emocje się między nimi rodzą. Jako mężczyzna możesz stworzyć pewne możliwości, stworzyć sytuację, w której wydarzą się rzeczy magiczne. Możesz oczywiście siedzieć na dupie i czekać aż magiczna gwiazdka spadnie z nieba. Możesz także grać w lotka w relacjach damsko męskich. Oczywiście najłatwiej jest myśleć na skróty i coś ocenić nie mając o tym pojęcia. Dla mnie liczy się to, co przeżywam z kobietą i jakie będziemy mieli kiedyś wspomnienia. Poprzez komunikację hipnotyczną możesz wzmocnić jej doznania cielesne, rozbudzić jej emocje. Czy tego potrzebujesz? Jasne, że nie. W zasadzie, jeśli masz nasrane w głowie i jesteś mało etyczną osobą to nie powinieneś zapoznawać się z takimi technologiami komunikacyjnymi jak hipnoza. Możesz mieć sukcesy z kobietami bez tej wiedzy. Z tym, że pewna wiedza dotycząca psychologii, terapii jest swojego rodzaju wartością, którą możesz podzielić się z kobietami. Jeśli rozumiesz ich emocje i sprawiasz, że czują się przy Tobie wspaniale, sprawiasz, że rosną to naturalną koleją rzeczy jest to, że będą chciały częściej przy Tobie przebywać.

    Piszesz, że za czasów jaskiniowców było łatwiej. To mam pytanie żyłeś w tamtych czasach? Nie tak jak ja. Powinieneś być za to wdzięczny – wiesz, czemu? Bo jeśli spróbowałbyś tą maczugą „uwieść” kobietę, która jest z silnym facetem to może uciąłby Ci głowę i nasikał do gardła. Nie było wtedy takich dóbr jak prawo, wolność osobista. Na dodatek kobiety nie reagują tylko na siłę a również na inteligencję. Możesz oczywiście wszystko deprecjonować – na pewno będzie Ci łatwiej. No, bo przecież łatwiej jest coś zdeprecjonować niż poświęcić czas, energię i pieniądze na zdobywanie wiedzy i KOMPETENCJI.

    „Marcin dla mnie to nie uwodziciel klasy Don Juan, ale żartobliwie można
    go nazwać : „dyskotekowym Casanowa jeden nocy”, jednym słowem laluś.”

    Kolejna sprawa – postać Don Juana to postać Literacka. Czy wiesz jak kobiety były traktowane i postrzegane przed epoką romantyzmu?

    Marcin Lalusiem? Przecież to wielki łysy chłop, który nie przypomina klasycznego przystojniaka a tym bardziej lalusia. Marcin chyba powinieneś uznać to za komplement. 

    „A jak widzę Pan Marcin jak i reszta wyznawców Biblii podrywu
    nie macie skrupułów żeby mamić te biedne istoty. ja nie zniżę se do
    poziomu zera żeby hipnotyzować dziewczyny i w ten sposób z nimi
    sypiać. mam w sobie więcej klasy niż jak widać macie o mnie zdanie.”

    Zrozum, że kobiety tak samo manipulują facetami jak faceci kobietami. Wiesz, jacy ludzie krzywdzą się poprzez manipulacje? NIEŚWIADOMI. Zastanów się przez chwilę. Jeśli miałbyś ogromną wiedzę dotyczącą technologii komunikacji, psychologii, terapii to wykorzystywałbyś to do tego, aby ranić ludzi? Wraz z wiedzą idzie odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jeśli tego nie rozumiesz to Twój problem. Mogę Ci powiedzieć tylko jedno – wcześniej, gdy nie wiedziałem różnych rzeczy po prostu odwróciłbym się dupą do wielu ludzi (w tym kobiet) – i do Ciebie również. Teraz tego nie robie, bo mam szersze spojrzenie na temat. Poprzez zdobywanie tej wiedzy możesz także zbudować silny i trwały związek. Będziesz po prostu bardziej świadomy i będziesz umiał się lepiej komunikować. Oczywiście nie każdy doceni nasz wkład, energię i zaangażowanie w pomaganie innym facetom i to jest zrozumiałe.

    „A tak nawiasem mówiąc, to wydaje mi się ze jeżeli jakaś dziewczyna
    odkryje ze spotykała się z bogiem uwodzenia za pomocą hipnozy to chyba
    możne pozwać go do sadu o to ze została wykorzystana przez hipnotyzera,
    uwiedziona i zgwałcona, bo sex z kobieta nieświadomą to gwałt. a po co
    mu hipnoza jak nie do zablokowania świadomości i zaciągnięcia w ten
    sposób kobietę do łóżka. wiec lepiej niech teraz uważa bo kiedyś jedna z
    kochanek może się zdenerwować co z nią zrobił i poczuje się oszukana (i
    słusznie!!!) a Pan Marcin skończy podrywając kolegów w celi… ha ha” swoja droga to obrzydliwe kochać się z kobieta nieświadomą i
    zahipnotyzowana (dlatego zawsze bałem się hipnotyzerów). to jak dmuchanie
    manekina.

    Pośmiałeś się i co dalej? Jak już wspomniałem – nie masz zielonego pojęcia, czym jest hipnoza, dlatego uważam, że nie powinieneś się wypowiadać. Ja nie znam się na fizyce kwantowej, więc jeśli przyszłoby mi rozmawiać z fizykiem kwantowym to bym go słuchał a nie dyskutował – oczywiście przy założeniu, że byłbym zainteresowany tematem. Z tego, co wywnioskowałem to nie jesteś zainteresowany tym, co jest napisane na tym blogu. Przecież nikt Cię tutaj nie trzyma. Usuń swój meil z listy i nie będziesz otrzymywał żadnych wiadomości.

    I tak na zakończenie – zawsze kogoś będzie mierzić, że plemniki innego samca są bardziej ruchliwe, gorące i gotowe do boju .

    Pozdrawiam
    Adventurer
    WarsawLair

    31 października 2013 at 07:57 - Odpowiedź
  23. Avatar
    waldek

    nie wypowiem sie na ten temat – Adept nie poruszaj takich tematow , tutaj winne sa obie strony , oni sa niedojrzali emocjonlanie
    te relacje powstaja jak sie nie szanuje to kogo sie ma i jak latwo to przychodzi
    w dobie netu to za latwo przychodzi o partnera trzeba sie postarac
    kobiety sa leniwe bo maja za duzy wybor , mezczyni nienawidza kobiet bo nie moga zniesc ich zmian ( nie mozna sie tulic do kobiety bo to jest jak matka dziecko przytula)
    jak czytam komentarze bo winni sa rozwodnicy , zonaci .
    winne jest cale spoleczenstwo ,ze na to przyzwala :
    1) na rozwody w 80 proc ktore skladaja kobiety z blachych powodow bo jest to moda i ze im wolno
    2) na to ze zonaci mszcza sie za niepowodzenia ze swoja zona
    3) na to ze kobiety szukaja w nowych partnerach zemsty za niepowodzenia ze swoim podworkiem
    4) na to ,ze mozna podpuszczac czyt byc dziwka i nie ma z tego zadnej konsekwencji ( w telexpressie kiedys Reszczynski zzacytowal znaleziony pozew za to ,ze szlachcianka oszukala narzeczonego zabierajac mu pierscien i posag i zadal zwrotu za oszustwo
    5) na to ,ze dzis dziwka , a jest ich sporo to kobieta oszukujaca mezczyzne i wyrachowaniem obiecuje mu wspolny zwiazek konczacy sie wyskubaniem
    (polecam w google definicja dziwki w nowoczesnym wydaniu – nie mylic z prostututka)
    6) na to ,ze kobietom dajac wolnosc i wieksze uprawnienia kobiety to wykorzystuja i mowia ” JA moge wszystko” – w sumie mezczyzna nie jest taki glupi ,zeby jej dac walizke do bomby atomowej ale tak sie ciagle kobietom niestety wydaje ,ze mezczyzni nie kontroluja tego swiata.
    7) na to ,ze byle leszcz moze zadawac sie z kazda kobieta tj , 100 facetow startowac do 1 by balamucic , psuc jej relacje itd

    dlatego wypowiedzi powyzsze innych uczestnikow sa tylko kijem do mrowiska.
    poki beda ludzie mieli moznosc to robic bez kary to bedzie sie to tak dzialo
    poki ludziom bedzie pozwalac sie na wiecej szczegolnie kobietom to tak to bedzie i nie ma co opisywac kto jest winny
    jak czytam komentarz bo rozwodnik to widac ,ze to jest osoba ktora nie ma pojecia tylko zgaduje …. bo jeden rozwodnik to kutas a drugi wspanialy czlowiek
    poki spoleczenstwo bedzie wychowywane ,ze jakas grupa spoleczna jest zla a druga dobra to dyskusje te sa bez sensu
    Jak czytam Aniasek to zastanawiam sie czy ta kobieta jest w stanie byc z kims… zycze jej tego ale przy jej podejsciu – no chance trafic na dobra partie…
    to od nas zaleza zmiany , spoleczenstwo moze mnie w dupe pocalowac
    niestety ja wszystkich rozwodek , zonatych i innych rozwodonikow uczyc moralow nie bede jak tutaj ludzie probuja robic

    tym sie czlowiek od zwierzecia rozni ze ma rozum ktory rozroznia dobro i zlo

    31 października 2013 at 08:02 - Odpowiedź
    • Avatar
      pytonq

      ja się podpisuje pod Adeptem zgadzam się w 100% im gorszym jetes chujem dla kobiet tym bardziej cie kochaj.musza wiedzieć ze nagroda jest kutas w gebie i dobre ruchanie.tyle na temat
      pozdr

      31 października 2013 at 10:53 - Odpowiedź
  24. Avatar
    waldek

    i jeszcze jedno finansjera zaladowala spoleczenstwu mix cech dobrych i zlych
    slodki dran , pewny siebie , mily
    kobiety szukaja milych facetow i drani dobre !!!
    kobiety szukaja tylko milych facetow nie drani!!!
    ale co moze zrobic ktos komu wciska sie kity ,ze dran jest mily ?
    uwierzyc czy wybrac to co jest dostepne ?
    dran nie moze byc mily bo to zaprzeczenie jego osobowosci , tak samo jako mily nie moze byc dominujacy … bo przeczy to z jego charakterem jak dominacja np w lozku gdzie uderzyc w twarz trzeba kobiete ma byc mila?
    finasjera specjalnie wysuwa takie sprzeczne cechy bysmy sie nie poznawali
    to jak poznac bogatego ktory jest bezrobotnym i szuka pracy …. bo jeszcze bankrut to ma majatek.
    kobieta pisze : poznam silnego ale nie wysportowanego mezczyzne
    poznam milego i dominuacego faceta ,
    poznam wysokiego dobrze zbudowanego chudego mezczyzne
    to wlasnie jest przyczyna ze nie moga te osoby odnalezc w partnerze cech ktorych szukaja :
    1) nie ma mozliwosci spotkac drania z dobrymi cechami needy ktorych kobiety potrzebuja
    2) nie ma mozliwosci spotkac needy kolesia ,ktory bylby draniem
    finasjera doskonale wie o tym , zna psychologie zarowno podsiwadomosci ,czego czlowiek potrzebuje w relacjach damsko meskich 50 lat do przodu
    to oni kieruja tym wszytkim i robia nas w chuja
    stwarzaja rzeczy ktore sa absurdem typu : nie mozna dwom panom sluzyc w tym samym czasie na dwoch polach itd
    kiedy to zrozumialem , przestalem myslec o uwodzeniu , ze jest zloty srodek
    nie ma i nie bedzie… poki ludzie szukaja zaprzeczen tego co w innych nie moze wystapic.
    fiansjera mowi 180 cm facet brunet – kiedy doskonale wiedza ,ze to jest maly procent populacji
    ostatnio wymyslii slowianke blondynke platynke o brazowych oczach – hmmm nie wiem czy istniej chociazby 1 taka na swiecie ?
    brunet o niebieskich oczach – kolejna sciema , maly wskaznk populacji
    a juz na pewno nie 90-60-90 cm bo to jest niemozliwe. chyba ,ze w dniu kiedy nie jadla i sie zmierzyla w pasie.

    31 października 2013 at 08:18 - Odpowiedź
  25. Avatar
    waldek

    Uwodzenie jest sztuka nie manipulacja gdyz kazy umysl rozroznia dobro i zlo a podswiadomosc szczegolnie i obie strony doskonale wiedza co robia
    jak czytam kolesi co mowia o hipnozie ,ze ktos kogos wykorzytuja to czuje ich zazdrosc ,ze sami nie potrafia tego robic i to jak bardzo by chcieli to robic by iec przewage nad innymi .. otoz nigdy jej nie beda miec , podswiadomosc ma cos takiego co sie nazywa BLOKADA jesli nie chce nikt mnie nie zahipntyzuje i nie zmusi do mordowania
    mity o przewadze nad kims sa od czasow jeszcze przed jaskiniami kiedy czlowiek zyl z pomoca Bogow … bo nie dawal rady… oni go uczyli zycia , jak rozpalic ogien … potem on nauczyl sie sam jak trzymac noz , ktory oni mu pokazali i zamiast kroic kosci , zabijal drugiego…
    teraz jest to samo ale w cywilizowanej formie uwodziciele ucza jak trzymac kobiete za reke a Ci zli ludzie ta reka krzywdza kobiete… lub pozwalaja kobiecie na to samo by to ona ich nia tlukla

    31 października 2013 at 08:25 - Odpowiedź
  26. Avatar
    Damian35

    Stara jak świat prawda. Kobiety uwielbiają niegrzecznych facetów. Kobiety uwielbiają być niżej od mężczyzny. Dla doświadczonego mężczyzny to oczywista oczywistość. Najczęstrzym tekstem jaki słyszę od dziewczyn to że obecnie jest deficyt pewnych siebie mężczyzn. W takich czasach wybijają się faceci którzy nienawidzą kobiet. Oni w swej nienawiści, w swej de facto bezsilności zachowują się, albo udają pewnych siebie mężczyzn. Kobiety na początku tego nie widzą, nie wiedzą że to gra i łapią się na takiego kolesia….potem on okazuje się słabym dupkiem. Pewnie każdy z Was nie raz coś takiego słyszał od dziewczyn kiedy opowiadały o swoich byłych. Czy one ich kochają, kochały?? Wydaje mi się że nie, one po prostu szukają, szukały normalności , czyli mężczyzny ponad nimi.
    Jak to się przekłada na krótkotrwały efekt, o tym Adept już napisał. Opowiem Wam za to historie mojego dobrego kolegi. Do niedawna uważał że kocha kobiety, uświadomiłem mu że je nienawidzi. Jest naturalnym podrywaczem, ale to co robi w meeega hurtowych ilościach wynika z nienawiści do kobiet. Udowadnia sobie , że wszystkie są szmatami. Bo tylko kiwnie palcem a one za nim lecą, bo maja mężów i za nim lecą, bo wyciąga brudnego kutasa, a one go biorą do buzi. Mimo że lubię mojego kolegę, uważam że takie podejście jest chore i ma swoje podłoże w kompleksach, zaburzeniach emocjonalnych.
    Ja osobiście kocham kobiety, uwielbiam kobiety, jestem uzależniony od kobiet. Też mam pewnie swoje wady, ja szybko się nimi nudzę, szukam kolejnych emocji, kolejnego pięknego ciała, namiętności. Natomiast mimo to że je uwielbiam ,w łózku jestem dominujący, prawie 🙂 zawsze jestem szczery w swoich oczekiwaniach, jestem sobą, nie udaję nikogo innego. To też działa !!!!

    31 października 2013 at 09:02 - Odpowiedź
  27. Avatar
    Damian35

    I jeszcze coś , naszła mnie taka myśl. Czytam Twojego bloga Marcinie, bo w większości zgadzam się z tym co piszesz, fajnie jest przeczytać to do czego doszło się samemu i to o czym się myśli.
    Uważam natomiast , że nie każdy zasługuje na te wiedzę. Nie każdy powinien poznać „sztuczki” uwodzenia, podstawy psychomanipulacji itp., bo nie każdy ma szczere intencje takie jak Ty, ja i wielu uwodzicieli….. Ta wiedza jest jak karabin, z nim nawet cienias przez chwilę może udawać twardziela, ale czy nim będzie , czy wykorzysta nie krzywdząc innych??

    31 października 2013 at 09:30 - Odpowiedź
  28. Avatar
    Jaru

    Witaj,
    Bardzo dobry artykuł, a najważniejsze – o prawdzie, w którą niektórzy nie chcą uwierzyć. Z własnych doświadczeń i obserwacji mogę potwierdzić, że tak jest. Taka kobieca natura – czasem chcą być poniżane – to je nakręca. Lubią być zdominowane – wiemy o tym z seksu. Ale przecież my faceci mamy trochę podobnie – jesteśmy miłymi facetami, ale czasem chcemy być tymi niedobrymi i spełniać swoje ukryte fantazje. Czy to źle? Jeśli jest to w granicach czystej przyjemności i spełnienia fantazji bez robienia komuś krzywdy to absolutnie NIE jest to czymś złym.
    Zaintrygowało mnie zdanie w komentarzu Adventurera „Wiesz przecież że w tym co tutaj napisałeś jest o krok od zdradzenia tego jedynego złotego środka” – bardzo jestem ciekaw co miał na myśli.
    Pozdrawiam i czekam na drugą część artykułu.

    31 października 2013 at 09:39 - Odpowiedź
  29. Avatar
    Olaf

    A propo twojego „p.s” to mam tak za każdym razem. Nawet często „przez przypadek” dopycha głowę przy wytrysku.

    31 października 2013 at 13:00 - Odpowiedź
  30. Avatar
    Paweł B.

    Kobiety są moją pasją. Jestem „wychowany” na książce „Alchemia uwodzenia”. Dostarczam kobietom takich emocji, których zwykły facet nie potrafi im dać. Daję im szansę na niewiarygodne doznania i przygody. Pozwalam im walczyć o mnie i pokazać, że są wartościowe. Jednak jedną z najważniejszych rzeczy (zaczerpniętych z NLP) jest osadzenie kontaktów w ramach, żeby dać na samym początku do zrozumienia kobiecie jakie są TWOJE intencje, żeby nie było sytuacji, że po wspólnym weekendzie zadzwoni do ciebie i powie, że przyjeżdża z dwójką dzieci do ciebie, bo rzuciła męża. To nawet dla TWOJEGO dobra!!!!!!

    31 października 2013 at 13:13 - Odpowiedź
  31. Avatar
    waldek

    Kobiety nigdy nie uwielbialy niegrzecznych facetow to brednie….
    casanova byl mily dla kobiet i szczery , niegrzeczny facet jest lubiany przez kobiety poniewaz kobieta nie czuje sie oszukiwana wie na co go stac
    a mily facet jest falszywy bo ukrywa przed kobieta jakie zlo w nim siedzi
    dran pokazuje jestem draniem i stac mnie na wiecej uwazaj lub to sa moje granice
    a mily kobieta nie wie o nim nic poza dobrymi cechami a zle sa jej nieznane i takiemu potem odbija i staje sie stalkerem lub jakims psychopata

    31 października 2013 at 13:32 - Odpowiedź
    • Adept

      Waldek, rozwaliłeś mnie tym złem 🙂
      „a mily facet jest falszywy bo ukrywa przed kobieta jakie zlo w nim siedzi” 🙂

      31 października 2013 at 15:34 - Odpowiedź
      • Avatar
        waldek

        to teraz kobiety lubia drani bo oni sa naturalni , szczerzy i kobieta wie na co ich stac … tak samo kiedy bylo z wojownikami co porywali jak Wikingowie Slowianki one wiedzialy ,ze pojda do niewoli jak sie dadza zlapac , Turcy to samo brali branki w jasyr
        stad kobieta ma zakodowane genetycznie ,ze lubi milego faceta a nie drania… ale sie odwrocilo i teraz mili sa poszukiwani a potem wychodzi szydlo z worka co do ich falszu i kobiety patrza jak on sie zmienia w psychopate a nie partnera zyciowego

        31 października 2013 at 17:36 - Odpowiedź
  32. Avatar
    Piotrek

    Hej Marcin a ja mam pytanie troche z innej beczki co sadzisz o podrywaniu dziewczyn zza buga ja slyszalem rozne opinie o nich od najgorszych za sa materialistycznie nastawione do facetow i przerobiły niejednego na wize aż po te najlepsze swietne matki zony itd chciałbym je poznawac ale chwilami niewiem co myslec no i te odległosci czy z taka dziewczyna mozna stwprzyc realny zwiazek ?

    31 października 2013 at 13:39 - Odpowiedź
  33. Avatar
    stan

    Do Łukasza

    dla mnie Adept jest kims wielkim … przeczytaj jego historie a pózniej sie wypowiadaj .. był beznadziejny z kobietami i nie miał twarzy Brad Pita a dał rade sie podniesc i jak mało kto potrafi podrywac kobiety i on ich wcale nie krzywdzi ..daje im to czego Ty i reszta takich jak Ty nie mozecie dac ..one same ci to powiedzą … Adept jest Mistrz i reszta grupy WL tez !! 🙂

    31 października 2013 at 14:15 - Odpowiedź
  34. Avatar
    gosc

    Racja i prawda. Pracowalem w gronie pan rok czasu. Długo nie długo, ale wystarczająco żeby zwariować 🙂 . Koleżanki chciały ,żeby im służyć :O, robić herbatkę, kawkę , podawać to i to , każdej zakładać płaszcz przed wyjsciem z pracy itp. itd. Mysle sobie „Dlaczego ja mam im uslugiwac ,co to kurwa lokaj sie znalazl ?” Nie wiedzialem ze jest ktos taki jak Adept,Adventurer ,Solid czy Brunet wiec nie wiedzialem jak ladnie zasugerowac dziewczynie „sama sobie ….” i mowilem bezposrednio :D. Wsrod nich byla kolezanka wybitnie zlosliwa wobec mnie i ciela w moja strone co chciala i jak chciala. Myslalem wtedy „przeciez nie wolno obrazac kolezanek” ale miarka sie przebrala…..zagotowalo mnie
    od tego momentu wygadywalem do niej co chcialem, wozilem sie po niej jak chcialem, wyzywalem, bylem wobec niej zlosliwy, oddawalem czym dostawalem, podczas gdy wobec reszty pan bylem dowcipny, uprzejmy i kluturalny. Trwalo to dlugo i tak samo dlugo bylem wobec niej dupkiem\milym skurwielem\ nawet chamem 🙂 . Po pewnym czasie nadszedl dzien, ja oczywiscie dalej bojowo nastowiony :), w którym COS PEKLO, WTF?! Od tego dnia dziewczyna zaczela byc mila, zaczela sie przytulac, proponaowac randki WOW! calkowita zmiana ! I nie dowierzysz jak nie zaczniesz byc wobec niej bardzo bardzo mily a czasem ZLY ^ ^ .Niektore z pan byc moze lubia kiedy facet jest mily i uprzejmy, możliwe.Natomiast niektore panie sa nadmiernie aroganckie i potrzebuja porzadnych wstrzasow emocjonalnych, naprawde porzadnych wstrzasaow emocjonalnych aby z tej wejsciowej poprowadzic do SuKceS-u 😛

    31 października 2013 at 16:24 - Odpowiedź
  35. Avatar
    Damian

    „Marcin idziesz o krok za daleko… pozwól chłopakom cieszyć się z różnych tekstów na podryw i poszukiwać magicznych smsów ninja. Wiesz przecież że w tym co tutaj napisałeś jest o krok od zdradzenia tego jedynego złotego środka.”
    Zabiłeś mi tym klina, muszę poznać ten jedyny złoty środek, bez tego chyba nie da się być szczęśliwym?
    Daj mi jakąś wskazówkę.

    31 października 2013 at 18:54 - Odpowiedź
    • Avatar
      rrr

      przeczytaj dokladnie wypowiedzi Adventurera a sam wywnioskujesz 🙂

      31 października 2013 at 19:43 - Odpowiedź
  36. Avatar
    Adventurer

    Napisze tak. Jest jedna cecha osobowości którą jeśli rozwiniesz i przy tym będziesz uczył się innych rzeczy o których piszemy i których uczymy na seminariach i szkoleniach to staniesz się po prostu nie do zatrzymania. Będą mogli na Ciebie pluć, obgadywać, przypisywać Ci negatywne łatki a kobiety i tak będą wiedziały swoje. Po prostu staniesz się nie do zatrzymania. Mogę nawet powiedzieć że wszechświat będzie Ci sprzyjał na każdym kroku. Różne typy facetów którzy odnoszą sukcesy z kobietami to mają – nie jest to jednak bardzo często cecha której są świadomi. Ta cecha może wynikać z różnego rodzaju wewnętrznych konfliktów. Skurwysyny nie mają tej cechy ale tak się zachowują że kobietom wydaje się że mają. Sztandarowy przykład Tommy Lee – ten który się spotykał z Pamelą Anderson i ją tłukł. W zasadzie każdy facet który odnosi spektakularne sukcesy z kobietami w pewien sposób wyraża tę „cechę”. Teraz gdy oglądam jakiś serial, czy film to od razu mogę przewidzieć który z bohaterów będzie robił ogromne wrażenie na kobiecej części publiczności. Chcesz wskazówki ok. Ciekawe czy się dokopiesz. Przyjrzyj się postaci Daryla z serialu Walking Dead. To taki jeden przykład. Jaszcze aby nie było mało – uważam że jest około 11 cech, zasobów, umiejętności – możesz na to spojrzeć z różnej perspektywy. Jeśli „podłączysz” te zasoby do swojej osobowości. Innymi słowy rozwiniesz swoją osobowość tak aby mieć dostęp do tych 11 zasobów to odnajdziesz się w wielu sytuacjach z kobietami i będziesz umiał przyciągać do siebie kobiety o różnorodnych upodobaniach.

    To tyle z mojej strony.
    Pozdrawiam
    Adventurer
    WarsawLair

    Wybaczcie ale ja nie jestem jeszcze na tym etapie aby dzielić się wszystkim z ludźmi. Ba powiem wam szczerze – wielu trenerów których znam – czy to Polskich, czy zagranicznych nie dzielą się pewnego rodzaju wiedzą z innymi ludźmi. A nawet jeśli się dzielą to jest to w pewnym sensie okrojone. Mam przez to na myśli że nie jest wszystko dogłębnie i precyzyjnie wyjaśnione. Nie ma pewnych kluczowych detali. Aby nie być gołosłownym podam przykład – technika nazywana „październikowy facet” – opisywana w książce „gra” Styla. Jak poszperacie znajdziecie o niej informacje i całą książkę. Jest jednak „malutkie” ale – osoba która opisała tę technikę nie jest jej autorem i wielu rzeczy nie naświetliła. Ta technologia jest bardzo ale to naprawdę bardzo potężna. Jeśli wiesz jak i kiedy ją zastosować to możesz sprawić że kobieta się od Ciebie po prostu nie odczepi. Czemu? Bo ingeruje ona w głębokie warstwy jej psychiki i wiąże ją z Tobą na płaszczyźnie takich emocji że gwarantuj – inny facet nigdy jej w ten sposób nie „dotknie”. Czy to jest manipulacja. Tak!!! Jest to manipulacja jak Cholera!!! Dlatego jeśli nie masz etyki, jeśli masz gówniane intencje to możesz wyrządzić więcej krzywdy niż dobra.

    1 listopada 2013 at 06:41 - Odpowiedź
    • Avatar
      waldek

      Adventurer ludzie sa emocjonalni bo tak maja to w genach i finansjera odkryla ,ze bez emocje mozna ludzmi manipulowac ….
      spojrz na inna strone medalu badboy to juz poruszyl
      ludzi dzieli sie na emo i fiz rowniez kobiety … kazdy z nas rodzi sie emo a potem moze zamienic sie w fiz i stac nieczulym na uczucia
      pamela wybrala skurwysyna dlaczego ? dlatego ,ze nie miala ojca zastapil ja jej tommy lee jones… dorosle zwiazki to powtorka dziecinstwa tym razem kopia doroslego zwiazku moze byc albo lepsza albo taka sama nigdy gorsza.
      freud poruszyl to dawno jak wielki wplyw ma wybor partnera nasze dziecinstwo i otoczenie…
      te opowiesci o ludziach skurwysynach mnie juz nudza…
      wybiera sie ludzi w kategoriach troche innych
      twarz , charakter , podobienstwo dziecinstwa
      twarz owalna i trojkatna wybiera swoje odbicie owal
      twarz jakby po uderzeniu podbrodkowym dobiera sie taka sama twarza
      obserwowalem setki par zawsze ten sam uklad :
      owal – owal , nie owal nie owal…
      i jeszcze jedno dobieramy sie po tym dopiero cechami podobnymi do siebie.
      kobieta jak i dziecko nie rozroznia twarzy ale owal twarzy , jesli go nie ma nie zadaje sie z partnerem ktory ma owal
      to samo sie dzieje kiedy kobieta ma owal nie zadaje sie z plaskim ryjem ,traktuje og jako kolege
      zaufanie wzbudza owal gdyz jest – dokonalym jajkiem jak matka ziemia … szympans ma morde owalna , goryl plaski ryj
      co wybierze kobieta goryla czy szympansa ?
      oczywiscie szympansa ta ktora ma owalna twarz , goryla ta co ma plaski ryj wbity od podbrodkowego
      Adept wzbudza zaufanie wsrod kobiet bo ma owalna twarz inaczej mialby male szanse na podryw.
      nie kazdy czlowiek nadaje sie na podryw i nie kazda kobieta chce z kazda osoba rozmawiac tak chce tego natura
      to ona wytwarza system obronny , kobieta sie broni nawet podczas stosunku wydzialajac substancje o ktorej naweet nie ma pojecia a ktora szczypie penisa mezczyzny ktory jej sie nei podoba by jej nie zaplodnil ( one night stand)
      tych przykladow sa dziesiatki ale jeden mianownik jest wspolny kto nie budzi zaufania jest odrzucany przez ludzi jak i zwierzeta.

      3 listopada 2013 at 13:13 - Odpowiedź
  37. Avatar
    Damian

    W wolnej chwili rzucę okiem na tą postać.
    Zakupiłem wczoraj Sekrety Związków i wpajam to sobie do głowy.

    1 listopada 2013 at 12:02 - Odpowiedź
  38. Avatar
    Maciek

    Ja z tych którzy uważają, że kobiety należą do tej głupszej i gorszej z pośród dwóch płci i dlatego zawsze będą podległe, a ich wygodny byt na tym świecie uzależniony od mężczyzn. Nie napiszę po ilu latach i po ilu podejściach do kobiet wyrobiłem sobie taką opinię, bo pewnie większość czytelników to rzeczywiście początkujący idealiści nauczeni po lekturach Style’a, Zana i szczególnie polskiej szkoły typu F. (szkoda że nie DavidaX) że wszystkie kobiety trzeba kochać. Napiszę, że to głupie i niewdzięczne szmaty. Dlaczego:

    Żaden mężczyzna nie był na moich oczach nieuprzejmy dla kobiety w sposób bezpośredni i bez powodu, a takich sytuacji w odwrotną stronę widziałem setki. Nawet moja średnio-atrakcyjna koleżanka ze studiów powiedziała „niech spierdala” do trochę zamkniętego w sobie kolegi od razu po tym jak go jej zwyczajnie przedstawiłem na bezalkoholowej imprezie przy stole. Zawsze to laski są agresywne i nieuprzejme, a stereotyp na świecie ciągle ten sam: „facet to świnia!”. Wyobrażacie sobie co by się działo gdyby w klubie na oczach wszystkich, koleś odwrócił się ostentacyjnie plecami, warknął: „nie, mam dziewczynę, nie mam ochoty cię poznawać” i odszedł? Byłoby oburzenie społeczne nawet wśród jego kolegów. A kobiety to robią non stop. 100 razy w jednym klubie, w każdą sobotę, czasem w reakcji na zwykłe słowo „cześć”.

    Pytam: mamy je za to szanować?

    Zbierzmy się przeciw nim w porozumieniu bez słów tak jak one to robią między koleżankami i wykorzystujmy je bez liku! Tylko dla korzyści seksualnych. Tylko do tego są stworzone. No i do garów i prania pieluch. Nie pogadasz z nimi o niczym: o polityce, sporcie, technologiach, astronomii. Na niczym się qrwa nie znają, o niczym nie mają zdania i nic ogólnie nowego nie wnoszą.

    P.S. Nie, żadna mnie szczególnie nie skrzywdziła. Na brak towarzystwa i innych zajęć nie narzekam.

    1 listopada 2013 at 17:55 - Odpowiedź
    • Avatar
      Piotrek

      Adventurer szkoda ze niechcesz uczyc techniki pazdziernikowego chłopaka a jesli ktoś jest odpowiedzialny i chciałby to wykorzystać na dziewczynie na której naprawde mu zależy?

      1 listopada 2013 at 19:41 - Odpowiedź
      • Avatar
        Adventurer

        To jak najbardziej może to robić. Dzięki temu zawiąże się głębsza więź między Tobą i kobietą i nawet jeśli jakiś koleś będzie do niej startował to go spławi. Po prostu będzie emocjonalnie spełniona w relacji z Tobą. Tylko widzisz wielu facetów nie lubi czegoś takiego jak „przepływ miłości” w związku. wielu facetów chce po prostu kobietę do zabawy, do tego aby ulżyć ciśnieniu. Jeśli osiągną swoje to przestają być czuli. Wiem dlaczego tak jest – opisałem to w jednej książce która niedługo się ukaże.

        Spotykałem się kiedyś z paroma dziewczynami które miały chłopaków i schemat się ciągle powielał ten sam – Ja byłem czuły, namiętny i nie bałem się emocje – Jej chłopak był kontrolujący, nastawiony na branie i nieczuły emocjonalnie.

        1 listopada 2013 at 22:16 - Odpowiedź
    • Avatar
      Olgi

      Wybacz, ale to jest Wasza wina często wybieracue kobiety pod katem wyglądu. A potem macie pretensje ze sa głupie. Jak sie interesujecie tylko kobietami ,które czytają jedynie pisma kolorowe to nic dziwnego. Unikanie silnych świadomych siebie kobiet, które maja wiedzę i zainteresowania. sami nie wiecie czego chcecie.

      11 marca 2014 at 19:27 - Odpowiedź
  39. Avatar
    Adventurer

    Cześć Maciek.

    Może i żadna Cię szczególnie nie skrzywdziła, ale ewidentnie masz żal do kobiet i wielu rzeczy nie rozumiesz. Zaufaj mi nie powinieneś się tak skupiać na filozofii DavidaX. Jak to ująć – jest tam wiele ciekawych rzeczy, które warto wziąć pod uwagę. Jest także sporo generalizacji i napompowania.

    Pisząc, że kobiety „trzeba kochać” mam na myśli to, że jeśli widzisz piękną kobietę, nie masz lęków to w Twoim ciele zrodzą się czyste emocje w jej kierunku. Poczujesz pewną wibrację w pewnym szczególnym miejscu.

    Piszesz:

    „Żaden mężczyzna nie był na moich oczach nieuprzejmy dla kobiety w sposób bezpośredni i bez powodu, a takich sytuacji w odwrotną stronę widziałem setki.”

    Dzieje się tak nie koniecznie, dlatego że faceci są zbyt mili, grzeczni i pierdołowaci tylko, dlatego że są emocjonalnie przywiązani do pożądanego rezultatu i wydaje im się, że jeśli opierdolą kobietę jak burą sukę to coś zepsują, zniszczą swoje szanse. Taka postawa jest totalnie frajerska, dziecinna – reaktywna. Także postawa w stylu: „Dawajcie dojedziemy tym sukom” jest postawą reaktywną i niewłaściwą. Jeśli nadmiernie reagujesz na bezczelne zachowanie kobiety to coś o Tobie mówi. Gdybyś miał wiele opcji wyboru to spłynęłoby to po Tobie jak woda po dupie kaczki. Wszelkie waśnie z kobietami są dla mnie totalnie bzdurne. Ataki na kobiety w stylu: „Pieprzona księżniczka” wynikają z przywiązania emocjonalnego do pożądanego rezultatu. Ja uwielbiam księżniczki, bo wiem że taka kobieta będzie odpalała frajerów i jeśli się ze mną zwiąże będzie mi bardziej wierna. Facetom się wydaje, że te najpiękniejsze kobiety to największe niemoralne ździry. Prawda jest jednak nieco inna. Te kobiety, które są cichutkie, grzeczniutkie, uległe są bardziej skore do różnych rzeczy.

    Wróćmy do tematu. Postawa nastawiona na celowe poniewieranie kobietami jest reaktywna i kiepska.

    Piszesz:

    „Nawet moja średnio-atrakcyjna koleżanka ze studiów powiedziała „niech spierdala” do trochę zamkniętego w sobie kolegi od razu po tym jak go jej zwyczajnie przedstawiłem na bezalkoholowej imprezie przy stole.”

    Nie „nawet” a „tylko”. Mam przez to na myśli, że to mało atrakcyjne kobiety się tak zachowują i łamią normy społeczne po to, aby poczuć się silne. Widzisz na takiej imprezie nie znajdzie się po prostu bardzo atrakcyjna kobieta, bo nie będzie widziała w tym wartości. Na dodatek zadaj sobie pytanie – komu ta dziewczyna chciała zaimponować? I w stosunku, do jakich facetów zachowywać się będzie tak jak do tego kolegi. Jeśli chodzi o bardzo atrakcyjne kobiety to są one społecznie obyte i nie będą łamać zbyt często norm społecznych. Zamiast tego zachęcą faceta do tego, aby złamał normę społeczną. Dzięki temu ona będzie mogła go bez skrupułów olewać i traktować jak powietrze. I stąd się bierze wielu skrzywdzonych facetów. Facet widzi piękną kobietę na ulicy – podchodzi i wyrzuca z siebie swoją intencję – dziewczyna w bystry sposób tworzy wymówkę lub daje kolesiowi pozorny wybór, dzięki któremu nie ważne, co zrobi to i tak się odstrzeli. I co taki koleś z racji tego, że nie udaje mu się zdobywać tych najbardziej atrakcyjnych kobiet zaczyna nimi gardzić. Cechą człowieka o niskiej wartości jest gardzenie tym, czego nie może mieć. Np. gość widzi super sportowy samochód, który jest poza jego możliwościami finansowymi i mówi: „Eeee to jakieś gówno… on tyle pali że to się nie opłaca.”

    Piszesz:

    Zawsze to laski są agresywne i nieuprzejme, a stereotyp na świecie ciągle ten sam: „facet to świnia!”.

    A widzisz z moich doświadczeń wynika, że kobiety to fajne, zabawne, ciepłe istoty, które po prostu muszą się chronić przed pewnymi typami kolesi, którzy czegoś od nich chcą. Dla niej lepiej jest założyć maskę zimnej suki niż obcować z gościem o niskiej wartości. Niektóre kobiety nawet narażą swoją reputację i będą chamskie po to, aby pozbyć się niechcianego zalotnika. Niektóre dziewczyny z racji miejsca, rodziny, towarzystwa, w jakim się wychowywały mogą być bardziej męskie. Takie kobiety jednak miękną przy silnym i męskim mężczyźnie. Zdejmują maskę i stają się kochające. Faceci muszą zrozumieć, że świat nie jest im kurwa nic winien. A dziewczyny nie mają żadnego obowiązku rzucać w nich majtkami.

    Wyobrażacie sobie co by się działo gdyby w klubie na oczach wszystkich, koleś odwrócił się ostentacyjnie plecami, warknął: „nie, mam dziewczynę, nie mam ochoty cię poznawać” i odszedł?

    Zrobiłem to wielokrotnie dla zabawy – i dzieją się różne rzeczy w zależności od kontekstu i formy przekazu. W jednej sytuacji dziewczyna się będzie śmiała i goniła a w innej po prostu uzna, że jesteś gejem. Tak natura to stworzyła, że to mężczyźni są dominujący i sprawiają, że kobieta płynie z nurtem ich intencji. Nie na odwrót. Jeśli oczekujesz, że kobiety będą latały za Tobą, chciały zaciągnąć Cię do łóżka, łapały za penisa to po prostu jesteś zniewieściały i emanujesz kobiecą energią. Powtarzam – „Bądź ogniem a nie ćmą” To jednak nie oznacza – bądź ciotowatym frajerem, który chce sprawiać, aby kobiety się za nim uganiały.

    Piszesz:

    A kobiety to robią non stop. 100 razy w jednym klubie, w każdą sobotę, czasem w reakcji na zwykłe słowo „cześć”.

    I co z tego? Silny facet zawsze dostanie to, czego pragnie. Jak nie z jedną to z drugą. Odrzucenia są fajne. Zaakceptuj to, bądź kreatywny i stawiaj sobie wyzwania zamiast narzekać na rzeczywistość.

    To tyle w tym temacie.

    Pozdrawiam
    Adventurer
    WarsawLair

    1 listopada 2013 at 22:05 - Odpowiedź
    • Avatar
      Maciek

      Adventurer, dziękuję za odpowiedź.

      Ależ ja naprawdę nie skupiam się na filozofii DavidaX. To był przykład dla kontrastu z przeciwna filozofią. Mogłem go nie równie dobrze nie użyć. Nie skupiam się tez nigdy na naśladowaniu na każdym polu, bo nie lubię szufladkowania.

      Co do Twoich komentarzy, to prawie ze wszystkim się zgadzam. Zwłaszcza w kwestii bycia reaktywnym. To oczywiste.

      Ja napisałem ten komentarz nie oczekując przy tym polemiki na temat: „czy silny facet dostanie zawsze to czego pragnie”, tylko żeby zwrócić uwagę na ogólny brak kultury i prymitywizm współczesnych kobiet. Mnie już nie chodzi o sferę seksualną i relację kobieta-mężczyzna. Mam na myśli brak normalności na co dzień w zwykłej ludzkiej interakcji. Nie chcę się z nią żenić, pieprzyć, całować, dotykać, rozmawiać, a nawet na nią patrzeć w większości przypadków. Chce żeby się zachowywała jak przyszła do ludzi. Nie psuła imprezy w gronie znajomych swoim marudzeniem i strojeniem fochów, czego nie robią koledzy. Chcę żeby odpowiedziała ludzkim językiem i trzymała fason. I żeby nie wymagała od innych więcej niż sama daje (naczelna zasada tak biznesu jak i kontaktów towarzyskich). Kobiety, atrakcyjne czy nie, po prostu pokazują słomę z butów o wiele częściej niż mężczyźni. To jest zjawisko, które widzę i, na temat którego nie muszę prowadzić polemiki.

      Z resztą się zgadzam bez dwóch zdań. Taka natura atrakcyjnych kobiet (kłania się Tyler Durden tym razem ;]). To jest jasne, niepodważalne i wynika z czystego darwinizmu. Gadamy o tym od 10 lat. Nie mniej jednak, nawet kiedy już podchodzi ten setny zalotnik tej samej nocy, nieudacznik będący samcem klasy B, to mogłaby taka „piękna” wykazać trochę więcej klasy w odprawianiu go z kwitkiem niż warczeć jak stuknięta. Manier jej nie nauczyli? Rzadko, który facet dobiera się do kobiety w sposób obsceniczny. Najczęściej odchodzi kiedy już wypada. Za chwilę ta sama „piękność” będzie się zachowywała skrajnie przesadnie w drugą stronę, wijąc się w sprośnym tańcu wokół ciała silnego samca po 3 minutach znajomości z nim. Zero normalności i tolerancji w tym. I z taka postawa możemy daleko jako ludzie nie zajechać.

      Odwzajemniam pozdrowienia
      Maciek

      3 listopada 2013 at 19:27 - Odpowiedź
  40. Avatar
    Weaver

    mam bardzo dobre relację ze swoją kobietą w łóżku, często eksperymentujemy, i dawno odkryłem że lubi na ostro, jak się ją poniża, chce żebym do niej wtedy mówił niegrzeczne rzeczy o niej. nakręca ją to i błyszczą się jej oczy, robi wtedy lepszego lodzika i lepiej porusza biodrami

    2 listopada 2013 at 08:20 - Odpowiedź
  41. Avatar
    Dzik

    mówisz co chcesz – chcę byś była moja !!!

    2 listopada 2013 at 19:06 - Odpowiedź
  42. Avatar
    basia

    Przepraszam Panowie, ale pierdolicie głupoty…

    7 listopada 2013 at 20:12 - Odpowiedź
  43. Avatar
    SUKA

    Przez takich facetów Ja własnie jestem taką SUKĄ!!! To wy nasz kreujecie! Uczycie jak z wami postępować krok po kroku .. Jedno złamane serce faceta oznacz cierpienie wielu kobiet. Upadamy i podnosimy się silniejsze , bogatsze o doświadczenia i mściwe jak WY. Rosyjska ruletka….

    Czytaj i ucz się , wyciągnij wnioski a może nigdy nie będziesz bał się już kobiet

    UWAŻAJ ABYŚ KOBIETĘ DO PŁACZU NIE ZMUSIŁ
    GDYŻ BÓG LICZY JEJ ŁZY… KOBIETA Z ŻEBRA MĘŻCZYZNY POWSTAŁA,
    NIE ZE STÓP JEGO BY JĄ DEPTAĆ,NIE Z GŁOWY BY JĄ WYWYŻSZAĆ,
    LECZ Z BOKU BY RÓWNĄ BYŁA, SPOD RAMIENIA BY, JĄ CHRONIĆ I BLISKO SERCA BY JĄ KOCHAĆ ..

    1 kwietnia 2016 at 20:17 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Ciekawe spojrzenie „Jedno złamane serce faceta oznacz cierpienie wielu kobiet.” Badalas to? masz jakies dane statystyczne czy tylko zaslyszane historie kolezanek?

      1 kwietnia 2016 at 20:21 - Odpowiedź
  44. Avatar
    x

    Powinieneś siedzieć w porośniętej grzybami celi za propagowanie mowy nienawiści.
    Gdyby świat nie byłby piekłem dla kobiet, już dawno by tak było – bo najwyżej na to zasługujesz 🙂
    Masz mentalność gwałciciela, więc nie wmawiaj sobie, że jesteś od nich lepszy.

    17 kwietnia 2016 at 18:14 - Odpowiedź
    • Adept
      Adept

      Dobre 🙂

      17 kwietnia 2016 at 18:26 - Odpowiedź
    • Avatar
      dad

      A kobiety to są naprawdę dobre. Mściwe, fałszywe, zazdrosne, egoistki, manipulantki i oczywiscie hipokrytki bo boją się tego że zostaną potraktowane na równi, tak jak na to zasługują.

      21 czerwca 2016 at 05:48 - Odpowiedź

Wyślij komentarz

Your email address will not be published.

9

Lat blogowania

25

Napisanych poradników o relacjach i pewności siebie

+100

Nagranych filmów z tematyki relacji damsko-męskich

+600

Napisanych tekstów na blogu

+150.000

Odwiedzin bloga na miesiąc

"Uwodziciele" 2009, reż. K. Szołajski

WYWIADY W MEDIACH Z "ADEPTEM"

Pobierz Gotową Formułe Uwodzenia Słowami

  • Gotowe Teksty na Rozmowę z Kobietą
  • Triki Seksualnego Dotyku i Kontaktu Wzrokowego
  • Seksualne Wzorce Tekstów na Niedostępną Kobietę
Close this popup

Twój Email Jest Bezpieczny. Nigdy go nikomu nie przekażę

Przeczytaj poprzedni wpis:
Całować Kobietę w Klubie Czy Nie Całować? Oto jest pytanie…

No właśnie. Całować czy nie całować dziewczyny w klubie ?   Zdania są podzielone. Każdy kto właśnie wkracza w społeczność...

Zamknij