Czy ISTNIEJĄ Dobre Kobiety i Gdzie Je Znaleźć ?


Co kilka dni dostaję dostaję wiadomość od faceta, który od progu woła:

„Adept, ja nie chcę być podrywaczem, PUA czy innym takim kolesiem. ja chcę poznać miłą, śliczną dziewczyną i być z nią razem.  A Ty piszesz o tym jakie laski są potworne. Poznałem kiedyś fajną laskę, ale zostałem jej przyjacielem, bo nie byłem w jej typie. Ale gdzie jest sprawiedliwość ? Ona chodziła ćpać drugi do jednej dilera i opowiadała mi jak on ją dymał non stop, a ona nie wiedziała dlaczego go kocha. To powiedz ty mi Adept, są na świecie dobre dziewczyny czy nie? Bo tracę już całkiem nadzieje… Ja nie chcę podrywać klubowych szmat, nie chcę tylko seksu, nie chcę przygód, nie chcę podrywać dziewczyn! ja chcę tylko tę jedyną…”

 

Na początek trzeba powiedzieć sobie, że nowoczesne, skuteczne uwodzenie jest dziedziną kontrowersyjną. Wiele kobiet ten temat na początek doprowadza do furii. Ale tak naprawdę to uwodzenie, które ja promuję jest moralnie – neutralne. Nie jest dla mnie istotne czy Ty chcesz dziewczyny do związku, do jednorazowej  przygody, do trójkąta  czy do małżeństwa. Metody uwodzenia po prostu mówią, co masz zrobić i jak, żeby ta dziewczyna Cię seksualnie  pragnęła. Bo bez tego ani rusz.

Tylko tyle, albo aż tyle.

 

Ok, zaczynamy. Drogi czytelniku. Tak, są dobre kobiety :). Tylko w zalewie byle jakości i kobiet toksycznych, emocjonalnie zwichrowanych, niedorośniętych córeczek tatusiów, królowych dramatu, poszukiwaczek zakamuflowanego sponsoringu itd. przyda Ci się umiejętność odsiewania kobiet, które nie są dla Ciebie.  A co do miejsc w których możesz poznać dobrą kobietę – raczej małe szanse są (choć zawsze są wyjątki), że znajdziesz taką kobietę na dłużej wśród  pracownic klubów ze striptizem, pracownic agencji towarzyskich (tak, są tacy naiwni mężczyźni, którzy próbują je wyciągnąć z tego zawodu), czy też imprezowiczek, chodzących do klubu wiele razy w tygodniu.

 

Oto krótka lista pytań, które powinieneś sobie zadać, kiedy poznajesz dziewczynę i masz pewne… wątpliwości:

 

1.     Czy kiedy przy płaceniu za kawę/ciastko zawsze ucieka jak najdalej od kasy i nigdy nawet nie proponuje od siebie niczego?

2.     Gdzie ją poznałeś?  W klubie, w sklepie? Czy ma cechy typowej imprezówki ?

3.     Zwracaj uwagę na to co robi i jak się zachowuje przy Tobie, a nie na to co mówi. I na jakie świętości się zarzeka.

4.     Zwróć uwagę jak mówi o swoich ex. Pewnie o Tobie będzie podobnie się wyrażać.

5.     Jakie ma kontakty z rodziną?

6.     Czy ma za znajomych TYLKO samych facetów ?

7.     Jakie ma zainteresowania, pasje, energię do działania ?

8.     Czy spełnia Twoje kryteria? (rozdział o kwalifikacji)

9.     Gdzie poznawała swoich byłych ?

10.  Czy zdradzała swoich ex ? Czy spotykała się z innymi, gdy finiszowała z ex?

11.  Czy jest kłótliwa i NOTORYCZNIE małe drobiazgi powodują z nią kłótnie?

12.  Czy leczyła się psychiatrycznie lub ma za sobą tego typu terapie?

 

To wszystko są symptomy, że być może warto poszukać sobie innej kobiety.

I dalej:

 

Czy posiada te cechy kobiety, które Ty lubisz, akceptujesz i doceniasz ?

Zastanów się jakich cech szukasz w swojej docelowej kobiecie ?

 

Jeśli lubisz kobiety spokojne – szukaj w bibliotekach akademickich, kubach studenckich. Jeżeli dziewczyny uduchowionej – poszukaj w kółkach miłośników ezoteryki i klubach rozwoju. Jeżeli kobiety niezbyt mocno wykształcone, za to doświadczone życiowo – poszukaj w klubach o profilu disco polo itp. (nie żartuje).  Kobiety sukcesu i pełne wyrafinowanych pasji do pracy i rozwoju – teatry, opery, muzyczne kluby tematyczne, kluby podróżnicze, kluby sukcesu (są tego typu organizowane kluby z rozwojowymi szkoleniami dla kobiet, gdzie jest ok. 98% kobiet), kursy tańca itd.

Bardzo ważne jest, abyś zwracał uwagę na to jak ona się ZACHOWUJE i CO ROBI przy Tobie. To co ona mówi, jest często drugorzędne. Kobieta może powiedzieć Ci wszystko co byś chciał usłyszeć (znam takie osobiście).

 

Uwodzisz taką kobietę w 90 – 95 % tak samo jak inne. Jeśli ona jest grzeczną i dobrą dziewczyną to nie znaczy, że jest kosmitką i potrzebujesz super hiper specjalnych metod uwodzenia z MATPLANETY. Jej pociąg do Ciebie buduje się z grubsza tak samo. Atrakcyjne dla kobiet męskie cechy są ciągle atrakcyjne, nawet jeśli ona jest grzeczna  i miła 😉

To tyle tytułem wstępu…

pozdrawiam

Adept

 

Udostępnij na:
Adept

Adept

Zaczałem naukę nowoczesnego uwodzenia w 2005 r. Od 2006 r. pomagam facetom stać się seksualnie atrakcyjnym dla kobiet. Uczę o czym mają rozmawiać i jak zdobywać takie kobiety, które się im podobają. Likwiduję problemy z brakiem pewności siebie z kobietami. Pomagam też odzyskiwać byłą partnerkę (żonę lub dziewczynę). Od 2008 roku pomagam kobietom w tym jak zdobyć i rozkochać w sobie mężczyznę oraz budować pewność siebie w relacjach.

Jeśli chcesz otrzymywać wiadomości o kolejnych artykułach, dołącz do mojego Fanpage na Facebooku.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na mój kanał YouTube i zasusbskrybuj go.

10 komentarzy
  1. Avatar
    tomasz

    Z tym disco to przyznam, że jak do tej pory najbardziej ułożone dziewczyny jakie znałem… porządne, chcące dzieci wychować, ale zazwyczaj szkołę średnią kończyły. Ale to mało ważne, bo to ciepłe dziewczyny, choć wydają się łatwe… ale która nie jest przy mistrzu podrywu?

    5 czerwca 2014 at 23:09 - Odpowiedź
  2. Avatar
    Emil988

    W nocnym klubie nie znajdę dobrej kobiety?

    7 czerwca 2014 at 21:04 - Odpowiedź
    • Adept

      a gdzie tak napisałem ?

      7 czerwca 2014 at 21:18 - Odpowiedź
      • Avatar
        Emil988

        tylko pytałem.. Wydaje mi się że jest większe prawdopodobieństwo że znajdę dobrą kobiete w bibliotece niż w barze. Ale np taka co chodzi co niedziele do kościoła i udaje świętą może dawać na prawo i lewo, znam takich kilka

        8 czerwca 2014 at 06:55
      • Adept

        Jeśli szukasz spokojnej dziewczyny, to na pewno z większym prawdopodobieństwem znajdziesz ją bibliotece niż klubie (chociaż są wyjątki, jak to w życiu)

        8 czerwca 2014 at 08:07
  3. Avatar
    waldek

    Moje dobre kobiety znalazły mnie.. w lozku

    8 czerwca 2014 at 09:03 - Odpowiedź
  4. Avatar
    Pavlisco

    haha przeczytałem: gdzie pochowała swoich byłych 😀

    8 czerwca 2014 at 19:42 - Odpowiedź
  5. Avatar
    Marooo

    Nie bardzo Adept rozumiem stwierdzenie czy kobieta ma tylko znajomych samych facetow??To musi byc szmata…Ja w swoim zyciu spotkalem naprawde fajne dziewczyny ktore mialy tylko kolegow….I nie mam im nic naprawde do zarzucenia…

    8 czerwca 2014 at 20:45 - Odpowiedź
    • Adept

      Maroo, gdzie ja napisałem , że jest szmatą, gdy ma wielu kolegów ? czytaj proszę ze zrozumieniem.

      8 czerwca 2014 at 21:12 - Odpowiedź
  6. Avatar
    Samir

    Lipa, dobre kilka lat i 16 poderwanych kobiet(zaznaczam, nie chodzi o łóżko w każdym przypadku rzecz jasna, co o ich chęci) i ani jednej dobrej. A nie chodzi mi tu o ideal piekna madra bogata i wtedy dobra. Od roku dalem sobie spokój. Podrywalem we Wszystkich możliwych miejscach gdzie powinny byc ulozone dziewczyny. Lipa… Nie wiem czemu mam taka potrzebę, ale mam i tyle. W tylku mam to, ze jestem dosc atrakcyjny, ze umiem podrywac i jestem ciekawy. Oddalbym to wszystko za przeciętna, ciepła i szczera kobietę, takie lubie i takie mnie kręcą najbardziej. Zastanawiam się jeszcze nad emigracja do Wietnamu by tam poznać kobietę, ale chyba nie warto sobie az tak życia pod nie ukladac

    25 marca 2019 at 12:27 - Odpowiedź

Wyślij komentarz

Your email address will not be published.

9

Lat blogowania

25

Napisanych poradników o relacjach i pewności siebie

+100

Nagranych filmów z tematyki relacji damsko-męskich

+600

Napisanych tekstów na blogu

+150.000

Odwiedzin bloga na miesiąc

"Uwodziciele" 2009, reż. K. Szołajski

WYWIADY W MEDIACH Z "ADEPTEM"

Pobierz Gotową Formułe Uwodzenia Słowami

  • Gotowe Teksty na Rozmowę z Kobietą
  • Triki Seksualnego Dotyku i Kontaktu Wzrokowego
  • Seksualne Wzorce Tekstów na Niedostępną Kobietę
Close this popup

Twój Email Jest Bezpieczny. Nigdy go nikomu nie przekażę

Przeczytaj poprzedni wpis:
Best of czyli Najlepsze Artykuły na Blogu

Tak sobie ostatnio oglądałem całego bloga (ponad 300 wpisów) i pomyślałem, że zrobię listę moich artykułów, które uważam subiektywnie za...

Zamknij